ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα guts των Σαράντη και Φέσσα, γιατί είναι έξαλλοι στο ΜΜ με την Απαλαγάκη, η δωρεά του Πατέρα και οι νέες περιπέτειες των Coustas στις Σπέτσες
Η εταιρεία spin-off της Diana Shipping που ιδρύθηκε πέρυσι, ναύλωσε στο ναυτιλιακό κολοσσό Koch Shipping το χωρητικότητας 171,810-dwt Salt Lake City (κατασκευής 2005) έναντι 29.750 δολαρίων ημερησίως, μείον την προμήθεια 5% που καταβάλλεται προς τρίτους, για χρονικό διάστημα από τέσσερις έως επτά μήνες.
Η ναύλωση θα ξεκινήσει στις 8 Ιουνίου 2022.
Το capesize είναι τώρα ναυλωμένο στην C Transport Maritime Ltd. με ακαθάριστα ημερήσια ναύλα 13.000 δολάρια ημερησίως μείον την προμήθεια 5% που καταβάλλεται προς τρίτους.
Η νέα συμφωνία αναμένεται να αποφέρει στην OceanPal ακαθάριστα έσοδα περίπου 3,57 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης (δηλαδή περίπου 120 ημέρες).
Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από τρία πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, ένα capesize και δύο panamax.
H OceanPal εμφάνισε στο πρώτο τρίμηνο του έτους καθαρά κέρδη 414.000 δολαρίων. Τα έσοδα από χρονοναυλώσεις πλοίων ανήλθαν σε 3,7 εκατ. δολάρια και τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων σε 1,3 εκατ. δολάρια.
Διαβάστε ακόμη:
76 οι εκατομμυριούχοι Έλληνες εφοπλιστές – Πρώτη η Μ. Αγγελικούση σε χωρητικότητα και σε αριθμό πλοίων η Αγγ. Φράγκου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΕΦΕΤ: Ανακαλεί παρτίδες λευκής και καστανής ζάχαρης
- Γιώργος Ιωακειμίδης από το συνέδριο της ΕΝΠΕ: Είμαστε όλοι έξω με αναστολή
- UBS για Ελλάδα: Οι νεότερες εκτιμήσεις για την οικονομία – Μεγάλη μείωση στο χρέος προς το ΑΕΠ
- Ρωσική Κατασκοπεία προς Δύση: Προειδοποιεί κατά μιας άμεσης στρατιωτικής σύγκρουσης με τη Μόσχα