Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Ναυτιλία

Σεμίραμις Παληού: Η OceanPal εισέρχεται στα product tankers με συμφωνία 27 εκατ. δολ.

Η Σεμίραμις Παληού, CEO της Diana Shipping

Σεμίραμις Παληού (OceanPal, Diana Shipping)

H OceanPal, της Σεμίραμις Παληού, που δραστηριοποιείται στην αγορά ξηρού φορτίου, εισέρχεται και στην αγορά των τάνκερ.

Όπως ανακοίνωσε υπέγραψε συμφωνία για την εξαγορά ενός product tanker χωρητικότητας 50.000-dwt με την ονομασία Zeze Start (κατασκευής 2009), στην τιμή των 27 εκατ. δολαρίων.

Η συναλλαγή εγκρίθηκε ομόφωνα από το Διοικητικό Συμβούλιο της ναυτιλιακής και αντανακλά την άποψη της ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για τη διαφοροποίηση του στόλου της, προκειμένου να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες στον τομέα των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Robert Perri δήλωσε: «Η απόφαση του διοικητικού συμβουλίου να εισέλθει στο χώρο των δεξαμενόπλοιων προϊόντων αυτή τη χρονική στιγμή σηματοδοτεί μια συναρπαστική εξέλιξη στην εταιρική στρατηγική της εταιρείας για τη λειτουργία ενός διαφοροποιημένου στόλου, εν μέσω της συνεχιζόμενης αισιοδοξίας στον τομέα των δεξαμενόπλοιων προϊόντων».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το πλοίο αγοράστηκε από εταιρεία που ελέγχεται από έναν από τους διευθυντές της OceanPal.

Η ναυτιλιακή της οικογένειας Παληού αναμένει να παραλάβει το πλοίο το τρίτο τρίμηνο και θα καταβάλει 18,9 εκατ. δολάρια σε μετρητά και τα υπόλοιπα σε προνομιούχες μετοχές. Από τα μετρητά τα 10,9 εκατ. δολάρια θα καταβληθούν στην πωλήτρια εταιρεία μετά την παράδοση του πλοίου αλλά όχι αργότερα από τις 26 Νοεμβρίου 2024, και θα φέρουν τόκο 5% ετησίως.

Εκτός από το Zeze Start και με την ολοκλήρωση της πώλησης του φορτηγού πλοίου Baltimore που έχει ήδη ανακοινώσει η εταιρεία, ο στόλος της θα αποτελείται από 4 bulkers, ένα capesize και τρία panamax.

Πρόσφατα, η εταιρεία έκλεισε συμφωνία για την πώληση του capesize Baltimore χωρητικότητας 177.200-dwt (κατασκευής 2005) σε ανώνυμο αγοραστή, έναντι 18,25 εκατ. δολαρίων. Παράλληλα, υπέγραψε παράταση της ναύλωσης του πλοίου από την Richland Bulk της Σιγκαπούρης για 22.000 δολάρια ημερησίως.

Η ναύλωση θα διαρκέσει τουλάχιστον έως τις 15 Σεπτεμβρίου 2024, με δικαίωμα παράτασης έως τις 15 Νοεμβρίου 2024.

Η παράδοση του πλοίου στο νέο ιδιοκτήτη θα γίνει έως τις 20 Νοεμβρίου 2024, το αργότερ0.

Διαβάστε επίσης:

Χούθι: Βίντεο από την επίθεση που δέχθηκε το πλοίο Chios Lion του εφοπλιστή Βαφειά

Costamare (Κωστής Κωνσταντακόπουλος): Εξαγόρασε μετοχές έναντι 25 δολαρίων η μία

Θανάσης Μαρτίνος: Πούλησε το Panamax Elefsis προς 6,6 εκατ. δολάρια