Δύο ακόμη συμφωνίες με υπερδιπλάσια ναύλα σε σχέση με τις προηγούμενες ναυλώσεις ανακοίνωσε η ναυτιλιακή Diana Shipping συμφερόντων της οικογένειας Παληού, εν μέσω της εκτίναξης των τιμών της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία έκλεισε συμφωνία με την Koch Shipping, με έδρα τη Σιγκαπούρη, για τη ναύλωση του capesize Houston.

To πλοίο, χωρητικότητας 177,729 dwt και κατασκευής 2009, ναυλώθηκε στην τιμή των 27.000 δολαρίων ημερησίως, μείον 5% προμήθειες σε τρίτους, για χρονική περίοδο τουλάχιστον μέχρι τις 15 Ιουλίου 2022 και με δυνατότητα επέκτασης της ναύλωσης μέχρι τις 15 Οκτωβρίου 2022.

Το Houston ήταν πριν ναυλωμένο στην C Transport Maritime, με ακαθάριστα ημερήσια ναύλα 6.250 δολάρια ημερησίως για τις 30 πρώτες ημέρες και 12.400 δολάρια για τους επόμενους περίπου 3,5 μήνες, μείον 5% προμήθειες σε τρίτους.

Η συμφωνία αναμένεται να φέρει στα ταμεία της Diana Shipping ακαθάριστα έσοδα 8,51 εκατ. δολάρια για την ελάχιστη περίοδο ναύλωσης.

Παράλληλα η ναυτιλιακή έκλεισε συμφωνία με την Uniper Global Commodities, για τη ναύλωση του Ice Class Panamax, Crystalia.

Το χωρητικότητας 77,525 dwt πλοίο, κατασκευής 2014, ναυλώθηκε στην τιμή των 26.100 δολαρίων ημερησίως, μείον 5% προμήθειες σε τρίτους, τουλάχιστον μέχρι την 1η Οκτωβρίου 2022 και με περιθώριο επέκτασης μέχρι τις 15 Δεκεμβρίου 2022.

Πρόκειται για σχεδόν τριπλάσια τιμή σε σχέση με την υφιστάμενη ναύλωση του πλοίου στην Glencore Agriculture, έναντι 8.750 δολαρίων ημερησίως, η οποία λήγει στις 19 Σεπτεμβρίου 2021.

Η συμφωνία αναμένεται να αποφέρει στην εταιρεία περίπου 9,71 εκατ. δολάρια ακαθάριστα έσοδα, για την ελάχιστη περίοδο ναύλωσης.

Ο στόλος της Diana Shipping αποτελείται από 36 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου (4 Newcastlemax, 12 Capesize, 5 Post-Panamax, 5 Kamsarmax και 10 Panamax), μέσης ηλικίας 10,48 ετών.

Μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2022, αναμένει να παραλάβει ένα ακόμη bulker kamsarmax.

Διαβάστε ακόμα:

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση