ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022, ο κύκλος εργασιών της Εταιρείας ανήλθε στα 34,0 εκατ. δολάρια. Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (Adjusted EBITDA) ανήλθαν σε 19,0 εκατ. δολάρια έναντι 32,2 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021.
Επιπλέον, η Εταιρεία κατέγραψε καθαρά κέρδη και προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη 7,1 εκατ. δολάρια και 7,6 εκατ. δολάρια, αντίστοιχα. Ο μέσος ημερήσιος ναύλος του στόλου για το τρίτο τρίμηνο του 2022 ήταν 20.614 δολάρια, έναντι 30.764 δολαρίων του τρίτου τριμήνου του 2021.
Κατά το εννεάμηνο του 2022, ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 96,5 εκατ. δολάρια, έναντι των 96,4 εκατ. δολαρίων το 2021. Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (Adjusted EBITDA) ανήλθαν σε 53,1 εκατ. δολάρια έναντι 51,4 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2021.
Ο μέσος ημερήσιος ναύλος του στόλου για το εννεάμηνο του 2022 ήταν 20.996 δολάρια, έναντι 23.449 δολαρίων το 2021. Ο μέσος όρος ημερήσιων λειτουργικών εξόδων (OPEX) ανήλθε σε 6.875 δολάρια.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ένα ακόμα κερδοφόρο τρίμηνο για την Εταιρεία παρά τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς, διανέμοντας τριμηνιαίο μέρισμα 0,025 δολάρια ανά μετοχή. Τα τελευταία τέσσερα τρίμηνα, το σύνολο των μερισμάτων ανέρχεται περίπου στα 22,5 εκατ. δολάρια ή 0,125 $ ανά μετοχή. Η ετήσια απόδοση των μερισμάτων, ανέρχεται στο 25% της σημερινής τιμής της μετοχής. Συνολικά έχουμε διαθέσει το ποσό των 49,2 εκατ. δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων επαναγοράς τίτλων, σε ανταπόδοση προς τους μετόχους μας.
Σχετικά με τα οικονομικά αποτελέσματα του τριμήνου, ο μέσος ημερήσιος ναύλος του στόλου ανήλθε στα 20.614 δολάρια, ξεπερνώντας κατά 51% τον δείκτη BCI την αντίστοιχη περίοδο. Κατά το εννεάμηνο ο μέσος ημερήσιος ναύλος ανήλθε στα 20,996 δολάρια έναντι των 16,580 δολαρίων του δείκτη BCI. Για το πρώτο τρίμηνο τους 2023 αναμένουμε επίσης να διατηρηθούμε σε υψηλότερα επίπεδα από τον δείκτη βάση των αναλύσεων μας και των FFA. Η απόφαση να επικεντρωθούμε στην απόκτηση πλοίων κορυφαίας ποιότητας σε συνδυασμό με την εμπορική στρατηγική μας, έχουν μετριάσει τις επιπτώσεις της επιβράδυνσης της ναυλαγοράς.
Όσον αφορά την εμπορική στρατηγική μας, τέσσερα από τα πλοία μας εισήλθαν σε νέες χρονοναυλώσεις ή ανανέωσαν τις ήδη υπάρχουσες για μεγαλύτερη διάρκεια και με ευνοϊκότερους όρους. Για όλες τις νέες ναυλώσεις, ο ημερήσιος ναύλος είναι συνδεδεμένος με τον BCI και μάλιστα με προσαύξηση επ’αυτού. Επιπλέον, αυξήσαμε τη συμμετοχή μας στα κέρδη από τη χρήση των scrubbers σε μέρος του στόλου μας, ενώ στα επόμενα δυο τρίμηνα, θα επωφεληθούν ακόμα περισσότερα πλοία από το στόλο μας, ενισχύοντας τα έσοδα μας.
Όσον αφορά την στρατηγική μας στο κομμάτι της βιωσιμότητας και ενεργειακής απόδοσης, συνεχίσαμε την εγκατάσταση Συσκευών Εξοικονόμησης Ενέργειας (“ESDs”) σε ένα ακόμα πλοίο, συμβαδίζοντας με τις περιβαλλοντικές απαιτήσεις των ναυλωτών μας.
Το πρώτο εννεάμηνο του 2022, συνάψαμε νέες χρηματοδοτήσεις ύψους 108,3 εκατ. δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων αναχρηματοδοτήσεων με χαμηλότερα επιτόκια και περαιτέρω βελτιωμένους όρους, ολοκληρώνοντας έτσι το πρόγραμμα μας για το τρέχον έτος. Η Seanergy έχει επαρκή ρευστότητα για να αξιολογήσει περαιτέρω ευκαιρίες επέκτασης και ανανέωσης του στόλου της.
Οι ναυπηγήσεις νέων capesize βρίσκονται στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων 20 ετών. Σε συνδυασμό με την επιβολή των επερχόμενων περιβαλλοντολογικών κανονισμών, αναμένουμε μείωση της συνολικής μεταφορικής ικανότητας τα επόμενα χρόνια. Ως αποτέλεσμα, παραμένουμε αισιόδοξοί για τις προοπτικές της αγοράς Capesize, ενώ αξιολογούμε συνεχώς τις επιλογές μας για επιστροφή κεφαλαίου στους μετόχους».
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι η μοναδική εταιρεία εισηγμένη στο Αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Ο στόλος της Εταιρείας αποτελείται από 17 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα 3.020.012 dwt τόνων και μέση ηλικία τα 12,5 περίπου έτη.
Κύρια στοιχεία για το τρίτο τρίμηνο του 2022:
- Kύκλος εργασιών: 34,0 εκατ. δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2022 έναντι 48,2 εκατ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του 2021
- Προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη: 7,6 εκατ. δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2022 έναντι 22,8 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περίοδο του 2021
- Προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων («adjusted EBITDA»): 19,0 εκατ. δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2022 έναντι 32,2 εκατ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του 2021
Κύρια στοιχεία για το εννεάμηνο του 2022:
- Κύκλος εργασιών: 96,5 εκατ. δολάρια έναντι 96,4 εκατ. δολαρίων το εννεάμηνο του 2021
- Προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη: 22,4 εκατ. δολάρια το εννεάμηνο του 2022 έναντι 25,4 εκατ. δολαρίων το εννεάμηνο του 2021
- Προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων («adjusted EBIDTA»): 53,1 εκατ. δολάρια έναντι 51,4 εκατ. δολαρίων το 2021
Άλλα σημεία αναφοράς:
- Διανομή μερίσματος $0,025 ανά μετοχή και για το τρίτο τρίμηνο του 2022, με το συνολικό ποσό να ανέρχεται $0,125 ανά μετοχή το 2022
- Η ετήσια απόδοση των μερισμάτων, ανέρχεται στο 25% της σημερινής τιμής της μετοχής
- Επιπρόσθετο πλάνο επαναγοράς μετοχών ύψους 5,0 εκατ. δολαρίων, σε συνέχεια των επαναγορών ύψους $26,7 εκατ. που ολοκληρώθηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2022
- Νέες χρηματοδοτήσεις ύψους 108,3 εκατ. δολαρίων με χαμηλότερα επιτόκια και βελτιωμένους όρους
Διαβάστε επίσης:
Χριστίνα Μαργέλου: Μια ελληνίδα στους 10 κορυφαίους τραπεζίτες της ναυτιλίας
Η Σεμίραμις Παληού εξελέγη και πάλι πρόεδρος της HELMEPA
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα