H ναυτιλιακή  Seanergy Maritime αναθεώρησε προς τα πάνω τις προβλέψεις της για το μέσο ημερήσιο TCE του τέταρτου τριμήνου 2021, ωστόσο, τα ναύλα το πρώτο τρίμηνο του νέου έτους παρουσιάζουν μείωση.

Ειδικότερα, κατά το τέταρτο τρίμηνο 2021, η ναυτιλιακή αναμένει να ξεπεράσει το μέσο ημερήσιο TCE (ισοδύναμο χρονοναύλωσης) των περίπου 36.000 δολαρίων ανά πλοίο, έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για 35.200 δολάρια ανά πλοίο ημερησίως.

Ωστόσο, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα εκτιμήσεις της, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022 προβλέπει ότι το TCE θα διαμορφωθεί σε περίπου 19.000 δολάρια.

Όσον αφορά τις προβλέψεις για τα EBITDA του 2022, όπως φαίνεται στο παραπάνω γράφημα της εταιρείας, διαμορφώνονται με βάση τα σενάρια για το μέσο TCE στις πέντε διαδρομές capesizes (5TC) του δείκτη Baltic Exchange. Για παράδειγμα, με βάση τα 33.300 δολάρια μέσο όρο, τα κέρδη θα διαμορφωθούν στα 130 εκατ. δολάρια.

Ο  Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Seanergy, δήλωσε: “Ως αποτέλεσμα της στρατηγικής αντιστάθμισης κινδύνου που εφαρμόσαμε το 2ο εξάμηνο του 2021, εκτιμούμε ότι θα υπεραποδώσουμε των ναύλων της τρέχουσας ναυλαγοράς κατά περίπου 50% το πρώτο τρίμηνο”.

Παράλληλα εκτίμησε ότι τα ισχυρά EBITDA της εταιρείας επιβεβαιώνουν την πεποίθηση της ότι οι μετοχές της είναι επί του παρόντος σημαντικά υποτιμημένες.

«Παρά την εποχική αδυναμία της αγοράς, αναμένουμε ότι τα θεμελιώδη μεγέθη της προσφοράς και της ζήτησης θα οδηγήσουν σε ισχυρή ανάκαμψη τα ναύλα των Capesize μέσα στους επόμενους μήνες. Ο σταθερός ισολογισμός μας, ο σύγχρονος στόλος και οι ισχυρές σχέσεις μας με κορυφαίους ναυλωτές παγκοσμίως τοποθετούν τη Seanergy στη βέλτιστη θέση για τη δημιουργία ισχυρών εσόδων και κερδοφορίας σε ένα βελτιωμένο περιβάλλον ναύλωσης».

Διαβάστε ακόμη:

O ναυτιλιακός κολοσσός MSC του Απόντε θέλει να εξαγοράσει την διάδοχο της Alitalia – Ο ρόλος της Lufthansa