ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ικανοποιητικά κρίνονται τα ευρήματα της τελευταίας έκθεσης Seafarers Happiness Index από την Mission to Seafarers, τα οποία δείχνουν ένα θετικό ξεκίνημα για το 2024, με συνολική αύξηση της ευτυχίας από 6,36 το τέταρτο τρίμηνο του 2023 σε 6,94 στα 10 το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Αυτό οφείλεται σε μια θετική τάση σε όλες τις πτυχές της ευτυχίας των ναυτικών που καλύπτονται από την έρευνα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
Σε αντίθεση με τη σταθερή πτώση που παρατηρήθηκε το 2023, η έκθεση του δείκτη ευτυχίας των ναυτικών για το πρώτο τρίμηνο του 2024 απεικονίζει μια μικτή αλλά προσεκτικά αισιόδοξη αύξηση της ικανοποίησης μεταξύ των ναυτικών, ρίχνοντας φως στις θετικές και αρνητικές πτυχές της ναυτικής ζωής.
Ο Δείκτης Ευτυχίας Seafarers (SHI), που είναι μια τριμηνιαία έρευνα που πραγματοποιείται από την Mission to Seafarers, που υποστηρίζεται από το Inmarsat και παρέχεται σε συνεργασία με τις Idwal και NorthStandard, αποκαλύπτει ότι η θετική αλλαγή στην ευημερία των ναυτικών αντανακλά σε βελτιώσεις σε αρκετούς τομείς.
Αυτά περιλαμβάνουν ενισχυμένη οικονομική ασφάλεια μέσω δίκαιων μισθών και έγκαιρων πληρωμών, ενίσχυση της ικανοποίησης από την εργασία και της συναδελφικότητας μέσω θετικών σχέσεων με το πλήρωμα, καθώς και βελτιωμένη συνδεσιμότητα που διευκολύνει την καλύτερη επικοινωνία με τους αγαπημένους.
Η έκθεση επισημαίνει ότι οι ναυτικοί ανέφεραν τα οφέλη των υποστηρικτικών πολιτικών των εταιρειών και των πρωτοβουλιών που προάγουν την ευημερία του πληρώματος μέσω της πρόσβασης σε εγκαταστάσεις αναψυχής, της άδειας στην ξηρά, της υψηλής ποιότητας προσαρμοσμένης τροφής και της ιεράρχησης των ανησυχιών για την υγεία και την ασφάλεια.
Επιπλέον, τα ολοκληρωμένα προγράμματα κατάρτισης ενίσχυσαν περαιτέρω την ικανότητα και την επαγγελματική ανάπτυξη των ναυτικών.
Ωστόσο, η έκθεση υπογραμμίζει επίσης ότι απαιτούνται επίμονες προκλήσεις που θα απαιτήσουν συστημικές μεταρρυθμίσεις για τη βελτίωση της ευημερίας των ναυτικών.
Αυτές οι προκλήσεις περιλαμβάνουν την αντιμετώπιση ζητημάτων ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, όπως οι εκτεταμένες συμβάσεις και οι περιορισμένες άδειες στην ξηρά, που συμβάλλουν σε υπερβολικό φόρτο εργασίας, άγχος και κόπωση.
Οι υποτυπώδεις συνθήκες διαβίωσης, τα ζητήματα συνδεσιμότητας -αν και βελτιωμένα- εξακολουθούν να αποτελούν πρόβλημα και οι ανισότητες στην πρόσβαση στις εγκαταστάσεις πρόνοιας αποτελούν σημαντικές ανησυχίες.
Ο Andrew Wright, γενικός γραμματέας, The Mission to Seafarers, δήλωσε: «Μετά την καταθλιπτική πτώση της ευτυχίας των ναυτικών που είδαμε το 2023, είναι ενθαρρυντικό να δούμε μια πιο φωτεινή αρχή για το 2024. Είμαστε προσεκτικά αισιόδοξοι ότι αυτό δείχνει μια καλύτερη χρονιά μπροστά για τους ναυτικούς, αλλά η συνεχής βελτίωση θα απαιτήσει ουσιαστική δράση».
Διαβάστε επίσης:
Ακτοπλοΐα: Πώς θα μεταφέρονται τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα
Λιμάνι Ηρακλείου: Αύξηση 30% στην επιβατική κίνηση στο α’ τετράμηνο του 2024
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike