Έξι φορτηγά πλοία τύπου ultramax πρόσθεσε στο βιβλίο παραγγελιών της η Sea Traders του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου.

Πηγές που επικαλείται το tradewinds, αναφέρουν ότι η ναυτιλιακή της οποίας CEO είναι η κόρη του ισχυρού πλοιοκτήτη Ιωάννα Προκοπίου, συμφώνησε με το ναυπηγείο Sainty Shipbuilding την κατασκευή έξι bulkers χωρητικότητας 63,500 dwt. Η παράδοση τους θα ξεκινήσει τον Ιόνιο 2026 και θα ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2027.

1

Με την νέα παραγγελία οι συνολικές επενδύσεις του κ. Προκοπίου στα νεότευκτα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου από το περασμένο καλοκαίρι, αυξάνονται σε περίπου 1,1 δισ. δολάρια και αφορούν τη ναυπήγηση 32 πλοίων.

Κατά τις πληροφορίες, τα νέα πλοία θα κατασκευαστούν σύμφωνα με τα πρότυπα Tier III NOx του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, ενώ το κόστος τους θα ανέλθει σε 32 εκατ. δολάρια έκαστο.

Από το περασμένο καλοκαίρι μέχρι τις αρχές του τρέχοντος έτους, η εταιρεία υπέγραψε συμφωνίες με τρία κινεζικά ναυπηγεία για την κατασκευή 26 φορτηγών πλοίων τύπου kamsarmax.

Η αρχή έγινε τον Ιούλιο του 2023, όταν ανέθεσε στο Hengli Heavy Industry τη ναυπήγηση 10 πλοίων της συγκεκριμένης κατηγορίας, χωρητικότητας 82,000 dwt και κόστους 35 εκατ. δολαρίων το καθένα.

Περίπου την ίδια περίοδο, παρήγγειλε οκτώ πλοία χωρητικότητας 85,000 dwt στο ναυπηγείο CSSC Huangpu Wenchong προς περίπου 37 εκατ. δολάρια το καθένα.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο πρόσθεσε στο βιβλίο παραγγελιών τέσσερα ακόμη kamsarmaxes στο ναυπηγείο Qingdao Yangfan Shipbuilding, στην τιμή των 34 και 35 εκατ. δολαρίων το καθένα, αναφέρει το tradewinds.

Στις αρχές του τρέχοντος έτους η Sea Traders έκλεισε συμφωνία με το κινεζικό ναυπηγείο Hengli Heavy Industry για την κατασκευή τεσσάρων ακόμη bulkers χωρητικότητας 82,000 dwt. Aυξάνοντας τον αριθμό των kamsarmaxes που έχει υπό παραγγελία στο συγκεκριμένο ναυπηγείο, στα 14.

Η Sea Traders ιδρύθηκε το 1974 και εξειδικεύεται στην παγκόσμια μεταφορά χύδην ξηρού φορτίου. Διαθέτει σύγχρονο, διαφοροποιημένο στόλο με 40 πλοία, Capesize, Kamsarmax, Panamax και Supramax καθώς και δύο Containerships.

Μεγάλο ναυπηγικό πρόγραμμα «τρέχουν» και οι άλλες ναυτιλιακές του Γιώργου Προκοπίου, που δραστηριοποιούνται στα τάνκερ και στα LNG carriers, η Dynacom Tankers και η Dynagas.

Διαβάστε επίσης:

Μαρινάκης και Οικονόμου πρωταγωνιστούν στις επενδύσεις δισεκατομμυρίων δολαρίων για πλοία μεταφοράς αμμωνίας

Ελένη Κορωνάκη: Δημιουργούμε Mega Center για την εξυπηρέτηση των Ναυπηγείων

Icon Energy: Πρεμιέρα στο Nasdaq για την τρίτη εισηγμένη ναυτιλιακή της οικογένειας Παναγιωτίδη