ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πληροφορίες που επικαλείται το tradewinds αναφέρουν ότι η ναυτιλιακή, της οποίας CEO είναι η κόρη του ισχυρού πλοιοκτήτη Ιωάννα Προκοπίου, έκλεισε συμφωνία με το κινεζικό ναυπηγείο Hengli Heavy Industry για την κατασκευή τεσσάρων bulkers χωρητικότητας 82,000 dwt. Aυξάνοντας τον αριθμό των kamsarmaxes που έχει υπό παραγγελία σε αυτό, στα 14.
Υπενθυμίζεται ότι στα μέσα της περασμένης χρονιά η Sea Traders είχε υπογράψει με το Hengli Heavy Industry παραγγελία για 10 kamsarmax, κόστους 35 εκατ. δολαρίων έκαστο. Τα οποία θα παραλάβει μεταξύ 2025 και 2027.
Σύμφωνα με την Clarksons, το κόστος των kamsarmax κυμαίνεται φέτος στα 35,75 εκατ. δολάρια.
Μαζί με την νέα παραγγελία, η ναυτιλιακή του κ. Προκοπίου έχει συνολικά υπό κατασκευή 26 kamsarmaxes σε διάφορα ναυπηγεία της Κίνας, αυξάνοντας το συνολικό κόστος των επενδύσεων του στη συγκεκριμένη κατηγορία bulkers σε πάνω από 920 εκατ. δολάρια.
Μεγάλο ναυπηγικό πρόγραμμα «τρέχουν» και οι άλλες ναυτιλιακές του εφοπλιστή, που δραστηριοποιούνται στα τάνκερ και στα LNG carriers, η Dynacom Tankers και η Dynagas.
Η Sea Traders ιδρύθηκε το 1974 και εξειδικεύεται στην παγκόσμια μεταφορά χύδην ξηρού φορτίου. Διαθέτει σύγχρονο, διαφοροποιημένο στόλο με 40 πλοία, Capesize, Kamsarmax, Panamax και Supramax καθώς και δύο Containerships.
Διαβάστε ακόμη:
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες εξακολουθούν να κυριαρχούν στις διελεύσεις της Ερυθράς Θάλασσας
Κρουαζιέρα στο Αιγαίο με το Mykonos Magic του Μάριου Ηλιόπουλου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αμαζόνιος: Συμβολική επίσκεψη Μπάιντεν – Έντεκα δισ. δολάρια για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγή
- Χοληστερίνη: Όσα πρέπει να ξέρετε για να μειώσετε τους κινδύνους
- Τουρκία: Αρνήθηκε τη χρήση του εναέριου χώρου της στο αεροσκάφος του προέδρου του Ισραήλ
- Αθήνα: Άνοιξαν οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής»