ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τι θα γίνει με τράπεζες και METLEN, ο εκνευρισμός του ΜΜ, η economy του Σταϊκούρα, η Ημέρα Καριέρας της Κεραμέως, ο Χατζημηνάς και τα μηνύματα, ένα επιχειρηματικό quiz και 3 hot εφοπλιστικά καλέσματα
Τα τρία μεγάλα deal του Βαγγέλη Μαρινάκη ενδυναμώνουν τον όμιλο της Capital που μετεξελίσσεται σε ένα πανίσχυρο ναυτιλιακό κολοσσό και στις μεταφορές LNG.
Μέσα σε λίγες ημέρες, ο Βαγγέλης Μαρινάκης, παρήγγγειλε τη ναυπήγηση δύο πλοίων αμμωνίας 8.800 Cbm με την εταιρεία του Capital Gas Ship Management, ακολούθησε η εξαγγελία της ίδρυσης της Capital New Energy Carriers L.P. με την κατασκευή 11 πλοίων LNG και μόλις χθες διέρρευσε ότι ιδρύει την ναυτιλιακή εταιρεία Capital Offshore, επενδύοντας 106 εκατ. δολάρια στην αγορά 7 πλοία εφοδιασμού πλατφόρμας πετρελαίου.
Για τις συνεχόμενες επιχειρηματικές κινήσεις, ο Βαγγέλης Μαρινάκης και η Capital απέσπασε δύο τιμητικά βραβεία. Την περασμένη Παρασκευή ο Βαγγέλης Μαρινάκης παρέλαβε το βραβείο το “Deal της Δεκαετίας 2014-2023” στα Greek Shipping Awards 2023.
Επίσης, λίγες ημέρες πριν, η εταιρεία του, Capital Gas Ship Management, κατά τη διάρκεια του διεθνούς συνεδρίου 23rd World LNG Summit & Awards, εξασφάλισε και το διεθνές βραβείο «World LNG Shipping Award».
Με το συγκεκριμένο βραβείο αναγνωρίστηκε στην Capital Gas ότι βρίσκεται στην πρωτοπορία της παγκόσμιας και ελληνικής ναυτιλίας επενδύοντας σε “πράσινα πλοία” στο πλαίσιο υλοποίησης των αποφάσεων για την απανθρακοποίηση.
Τα τρία μεγάλα deal
Ο Ευάγγελος Μαρινάκης, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, προχωρεί στην ίδρυση της Capital Offshore και αγοράζει επτά πλοία της Standard Supply. Τις έγκυρες πληροφορίες αναφέρει σε δημοσίευμα της η TradeWinds.
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης δημιουργεί μια νέα υπεράκτια ναυτιλιακή εταιρεία και επενδύει 106 εκατομμύρια δολάρια για την αγορά επτά πλοίων από τον στόλο της PSV.
Η νέα εταιρεία θα ονομαστεί Capital Offshore και προέβη αθόρυβα στην αγορά ενός στόλου από επτά πλοία εφοδιασμού πλατφόρμας εξορύξεων τις τελευταίες εβδομάδες.
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης, σύμφωνα πάντα με τις πηγές ναυλομεσιτών, αρχικά αγόρασε τρεις μεγάλες μονάδες από την Standard Supply της Oystein Stray Spetalen της Νορβηγικής εταιρείας που εδρεύει στο Όσλο. Στη συνέχεια ο Έλληνας εφοπλιστής φέρεται ότι αγόρασε άλλα τέσσερα μικρότερα πλοία υποστήριξης της Standard Supply.
Η Capital Offshore, έδωσε εντολή στον διευθύνοντα σύμβουλο της Clarksons και μεγάλο χρηματιστή Andi Case να αποκτήσει αρχικά έως και 10 OSV.
Μιλώντας την προηγούμενη εβδομάδα στο φόρουμ 23rd World LNG Summit & Awards, ο Βαγγέλης Μαρινάκης, τόνισε ότι «πιστεύει στο μέλλον του καυσίμου LNG» και πρόσθεσε ότι σχεδόν το 90% των επενδύσεών του ομίλου του σχετίζεται με το LNG, είτε με πλοία LNG είτε με πλοία διπλού καυσίμου LNG, τύπου Aframax, Suezmax και ότι διερευνά και την κατηγορία VLCC.
Ο πρόεδρος της Capital Maritime & Trading Corp, αναπτύσσοντας τις απόψεις του σχετικά την πράσινη μετάβαση, στάθηκε στη δέσμευση της εταιρείας του για την προστασία του περιβάλλοντος και τόνισε χαρακτηριστικά: «το LNG είναι περίπου 25% καθαρότερο. Αυτό είναι γεγονός. Η ναυτιλιακή βιομηχανία μας δεν επιδοτείται, έτσι η δέσμευσή μας για το περιβάλλον είναι πραγματική. Προχωράμε, πληρώνουμε με δικά μας χρήματα και κατασκευάζουμε νέα πλοία. Το κάνουμε αυτό επειδή είμαστε παραδοσιακές εταιρείες, νοιαζόμαστε για το περιβάλλον, νοιαζόμαστε για το μέλλον, και προχωράμε με αυτό, χωρίς να έχουμε ναύλωση εκ των προτέρων. Επομένως, επιλέξαμε το LNG, ένα προϊόν που είναι πιο καθαρό και για τα επόμενα τουλάχιστον 10-15 χρόνια».
Επίσης, αναφερόμενος στην χρήση της αμμωνίας, ο Βαγγέλης Μαρινάκης, ήταν επιφυλακτικός και είπε: «Είναι κάτι που ήρθε πρόσφατα. Την εξετάζουμε εδώ και έναν χρόνο. Αλλά και στις δύο περιπτώσεις, όταν παραγγέλνουμε τα VLACs, το θέμα είναι ότι το επιπλέον κόστος για την κατασκευή ενός πλοίου για να φορτώνει 98% αμμωνία δεν είναι τόσο μεγάλο. Φυσικά, το έξοδο είναι πολύ μεγαλύτερο στη μηχανή, αν πάμε για διπλό καύσιμο αμμωνίας, εκεί μιλάμε για πολύ μεγαλύτερα νούμερα. Αλλά πιστεύουμε ότι η αμμωνία είναι κάτι που έρχεται και θέλαμε να συμμετέχουμε σε αυτό. Το ίδιο περίπου ισχύει και για ένα πλοίο μεταφοράς CO2».
Η εταιρεία του Βαγγέλη Μαρινάκη, Capital Maritime & Trading Corp. και και η Capital GP L.L.C. , υπέγραψαν πριν λίγες ημέρες συμφωνία που προβλέπει την απόκτηση 11 νεότευκτων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου από την Capital Maritime, συνολικού τιμήματος 3,13 δισ. δολαρίων, σηματοδοτώντας την είσοδο της εταιρείας σε μια νέα εποχή με έμφαση στο φυσικό αέριο ως καύσιμο και στην αποκλειστική εστίαση στην αγορά της μεταφοράς ενέργειας.
Τα συγκεκριμένα πλοία, χωρητικότητας 174,000 κυβικών μέτρων το καθένα, είναι κατασκευασμένα από τα κορυφαία ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries στη Νότιο Κορέα και αναμένεται να παραδοθούν σε επιφανείς ναυλωτές όπως η Qatar Energy Trading LLC, η Tokyo LNG Tanker Co. Ltd., η LNG Marine Transport Limited.
Η συμφωνία
Η Capital Product Partners L.P. του Βαγγέλη Μαρινάκη γνωστοποίησε επισήμως ότι συμφώνησε με την Capital Maritime & Trading Corp. και την Capital GP L.L.C. που προβλέπει την απόκτηση 11 νεότευκτων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (“LNG/C”) από την Capital Maritime, συνολικού τιμήματος 3,13 δισ. δολαρίων, σηματοδοτώντας την είσοδο της εταιρείας σε μια νέα εποχή με έμφαση στο φυσικό αέριο ως καύσιμο και στην αποκλειστική εστίαση στην αγορά της μεταφοράς ενέργειας.
Τα συγκεκριμένα πλοία, χωρητικότητας 174,000 κυβικών μέτρων το καθένα, είναι κατασκευασμένα από τα κορυφαία ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries στη Νότιο Κορέα και αναμένεται να παραδοθούν σε επιφανείς ναυλωτές όπως η Qatar Energy Trading LLC, η Tokyo LNG Tanker Co. Ltd., η LNG Marine Transport Limited.
Τα πλοία θα αγοραστούν μέσω της απόκτησης του 100% των συμμετοχών στις αντίστοιχες πλοιοκτήτριες εταιρείες. Η Capital Product Partners L.P., με την υποστήριξη του βασικού μετόχου, της Capital Maritime, έχει διασφαλίσει χρηματοδότηση ύψους 500 εκατ. δολαρίων μέσα από Προσφορά Δικαιωμάτων διαθέσιμη σε όλους τους Κατόχους Μεριδίων.
Γίνεται η μεγαλύτερη ιδιοκτήτρια πλοίων μεταφοράς LNG στο αμερικανικό χρηματιστήριο και μία από τις πέντε μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες με εταιρική αξία (enterprise value) 5,8 δισ. δολάρια.
Μετονομάζεται σε «Capital New Energy Carriers L.P.» (ticker:CNEC), αντανακλώντας τη δέσμευσή της στην υποστήριξη της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης προς τη βιωσιμότητα και την καινοτομία.
Μέσα από την απόκτηση 11 νεότευκτων πλοίων μεταφοράς LNG συνολικής αξίας 3,13 δισ. δολαρίων, που θα παραδοθούν από το 2023 έως το 2027, δημιουργεί στόλο με 18 πλοία LNG τελευταίας γενιάς.
Επίσης, αυξάνει σημαντικά τις συμβολαιοποιημένες ταμειακές ροές στα 2,5 δισ δολάρια, αυξάνει τη διάρκεια των ναύλων και μειώνει την ηλικία του στόλου κατά την παράδοση των πλοίων.
Ο στόλος των 108 πλοίων
Ο συνολικός αριθμός του στόλου, που ανήκουν σε διαφορετικές εταιρείες του Βαγγέλη Μαρινάκη ανέρχεται σε 108 πλοία και η συνολική χωρητικότητα υπερβαίνει 11 εκατομμύρια dwt.Χωρίς σε αυτά να υπολογιστούν ο νέες αγορές και παραγγελίες.
Η Capital Product Partners L.P., με την υποστήριξη του βασικού μετόχου, της Capital Maritime, έχει διασφαλίσει χρηματοδότηση ύψους 500 εκατ. δολαρίων μέσα από Προσφορά Δικαιωμάτων διαθέσιμη σε όλους τους Κατόχους Μεριδίων. Το εντυπωσιακό όμως είναι ότι η εταιρεία γίνεται η μεγαλύτερη ιδιοκτήτρια πλοίων μεταφοράς LNG στο αμερικανικό χρηματιστήριο και μία από τις πέντε μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες με εταιρική αξία (enterprise value) 5,8 δισ. δολάρια.
Επίσης, η Capital Gas Ship Management Corp. γνωστοποίησε πριν λίγες ημέρες την παραγγελία των δύο πρώτων παγκοσμίως πολύ μεγάλων νεότευκτων πλοίων αμμωνίας (VLAC) 88.000 CBM (㎥) από την KSOE. Τα καινοτόμα πλοία θα κατασκευαστούν στην HD Hyundai Heavy Industries στο Ulsan και αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2027.
Αυτά τα υπερσύγχρονα πλοία διακρίνονται από τα συμβατικά πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς αερίου (VLGC), καθώς έχουν σχεδιαστεί με σημαντικά αυξημένη χωρητικότητα φόρτωσης αμμωνίας στις δεξαμενές φορτίου, επιτρέποντάς τους να μεταφέρουν αμμωνία έως και 98% της χωρητικότητας των δεξαμενών φορτίου.
Ταυτόχρονα, η νέα αυτή επένδυση σηματοδοτεί ένα ακόμη ορόσημο για τον Όμιλο Capital και τη στρατηγική δέσμευσή του για τη δημιουργία ενός πρωτοποριακού στόλου που θα διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στις παγκόσμιες προσπάθειες απαλλαγής από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Θέτοντας τα θεμέλια για την ενεργειακή μετάβαση, η Capital υλοποιεί επί του παρόντος ένα από τα μεγαλύτερα και πιο διαφοροποιημένα ναυπηγικά προγράμματα 59 νεότευκτων πλοίων με ημερομηνίες παράδοσης που εκτείνονται από το 2020 έως το 2027, συμπεριλαμβανομένης της παραγγελίας των δύο πρώτων καινοτόμων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου CO2 (LCO2) στον κόσμο που αναμένεται να παραδοθούν το 2025-2026.
Η Capital Gas Ship Management Corp. είναι ένας πάροχος υπηρεσιών διαχείρισης πλοίων, ο οποίος διαχειρίζεται επί του παρόντος έναν στόλο 21 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, 2 πρωτοποριακών πλοίων μεταφοράς LCO2 και 2 πλοίων VLAC (Very Large Ammonia Carriers) διπλού καυσίμου με συνολική μεταφορική ικανότητα περίπου 3,18 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων. Ο υπό διαχείριση στόλος περιλαμβάνει πλοία της εισηγμένης στο Nasdaq Capital Product Partners L.P.
Τα πρώτα πλοία μεταφοράς LCO2 (υγρού διοξειδίου άνθρακα) μεσαίου μεγέθους, χαμηλής πίεσης (με δυνατότητα υποστήριξης διπλού καυσίμου αμμωνίας) που παρήγγειλε η Capital Gas Ship Management στο ναυπηγείο της Hyundai Mipo Dockyard θα ενταχθούν στο νηολόγιο του Lloyd’s Register.
Το ναυπηγικό έργο εντάσσεται στο πλαίσιο συνεργασίας ανάμεσα στην Capital, την HMD και τον LR, που στοχεύει στο να ανοίξει το δρόμο για ακόμη περισσότερες παραγγελίες πλοίων μεταφοράς LCO2, ένα εξαιρετικά κρίσιμο παράγοντα για την υποστήριξη της ευρύτερης προσπάθειας για τη δέσμευση και αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα.
Η Capital Gas Ship Management (Capital), το ναυπηγείο της Hyundai Mipo Dockyard (HD HMD) και η Lloyd’s Register (LR), θα συνεργαστούν από κοινού για την κατασκευή δύο πλοίων LCO2 χαμηλής πίεσης, χωρητικότητας 22.000 m³, με δυνατότητα μεταφοράς υγραερίου (LPG) και αμμωνίας (NH3) με δυνατότητα υποστήριξης διπλού καυσίμου αμμωνίας και παράδοση το 2025 και το 2026 αντίστοιχα.
Τα δύο νέα πλοία, θα κατασκευαστούν για τον στόλο της Capital και με την ολοκλήρωσή τους, θα μπορούν να μεταφέρουν υγρό διοξείδιο του άνθρακα (CO2) υπό πίεση. Ο σχεδιασμός των πλοίων με χωρητικότητα 22.000 m³, θα επιτρέψει τη μεταφορά CO2 που δεσμεύεται μέσα από εγκαταστάσεις δέσμευσης και αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα (CCS- Carbon Capture and Storage), σε εγκαταστάσεις αποθήκευσης ή για περαιτέρω χρήση.
Τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με δεξαμενές αποθήκευσης τύπου C, κατάλληλες για την μεταφορά των παραπάνω φορτίων. Πρόκειται για μία καινοτομία που επιτρέπει την αναβάθμιση του μεγέθους των πλοίων LCO2, βελτιώνοντας την αποθήκευση και την μεταφορά, κάτι το οποίο δεν ήταν εφικτό για τους ναυπηγούς έως σήμερα με χρήση συμβατικών υλικών.
Σε συνέχεια πρότερης συνεργασίας στους τομείς του LNG και της αμμωνίας, το έργο αυτό σηματοδοτεί πλέον, τη συνεργασία του LR και του Ομίλου Capital στους τομείς των LNG, LPG, CO2 και NH3, καθιστώντας την Capital Gas Ship Management Corp., την μοναδική διαχειρίστρια πλοίων παγκοσμίως, που επενδύει σε όλους τους τομείς μεταφοράς αερίων.
Ποιος είναι ο Βαγγέλης Μαρινάκης
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης, γεννήθηκε στις 3 Ιουλίου 1967 και όπως αναφέρει το προσωπικό του ιστολόγιο: κατατάσσεται σήμερα στις πιο σημαντικές προσωπικότητες της παγκόσμιας ναυτιλίας. Το πάθος του για τη θάλασσα το χρωστά στην μακρά εφοπλιστική δραστηριότητα της οικογένειάς του. Η καριέρα του ξεκινά, μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του, ως εκπαιδευόμενος ναυλομεσίτης στη βρετανική Harley Mullion και στην Elders Chartering Limited.
Ακολουθεί μια εντυπωσιακή πορεία στη ναυτιλία, με αποκορύφωμα την ίδρυση της Capital Maritime & Trading Corp., εταιρείας που συνέχισε τη σημαντική ναυτιλιακή παράδοση της οικογένειάς του. Ο Βαγγέλης Μαρινάκης διετέλεσε Ιδρυτής & Πρόεδρος της ναυτιλιακής εταιρείας Capital Product Partners LP (Nasdaq:CPLP), οι μετοχές της οποίας διαπραγματεύονται στο αμερικανικό χρηματιστήριο του Nasdaq και Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος της Crude Carriers Corp.(NYSE:CRU) εισηγμένης στο αμερικανικό χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, έως τη συγχώνευσή της με την CPLP το 2011.
Η συνεισφορά του Βαγγέλη Μαρινάκη στη ναυτιλία έχει αναγνωριστεί σε παγκόσμιο επίπεδο. Πέρα από την ετήσια κατάταξή του μεταξύ των κορυφαίων προσωπικοτήτων της διεθνούς ναυτιλίας στις λίστες των εγκυρότερων κλαδικών εντύπων, όπως η βρετανική Lloyd’s List και η νορβηγική TradeWinds, ο ίδιος έχει λάβει μια σειρά βραβείων για την εφοπλιστική του δραστηριότητά. Μεταξύ των διακρίσεων που έχει λάβει είναι οι εξής:
2022 | “Industry Leader Award”, Tanker Shipping & Trade
2018 | “Certificate of Recognition for Commitment to Excellence in Ship Management and Operations”, Lloyd’s Register of Shipping
2017 | “Greek Shipping Personality of the Year”, Ναυτιλιακά Βραβεία Lloyd’s List
2016 | “Χenakoudis Excellence in Shipping Award”, International Registries Inc. /The Marshall Islands Registry
2014 | “Greek Shipping Newsmaker of the Year”, Ναυτιλιακά Βραβεία Lloyd’s List
2010 | “Greek Shipping Newsmaker of the Year”, Ναυτιλιακά Βραβεία Lloyd’s List
2009 | “Tanker Company of the Year” για την Capital Ship Management Corp, Ναυτιλιακά Βραβεία Lloyd’s List
Η δέσμευση για ανάπτυξη και διαρκή εξέλιξη της επιχείρησης, ενδιαμέσω των κυκλικών διακυμάνσεων της ναυτιλιακής αγοράς, βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας της Capital. Αυτός είναι ο λόγος που η Capital Maritime & Trading Corp. και οι συνδεδεμένες επιχειρήσεις συνεχίζουν να χτίζουν έναν υπερσύγχρονο στόλο, συνολικού τονάζ σήμερα άνω των 10 εκατομμυρίων τόνων.
Ο όμιλος έχει συνεργαστεί στενά με κορυφαίες εταιρείες σε ολόκληρο τον κόσμο, όπως οι: BP, Repsol (Ισπανία), Shell, Statoil (Νορβηγία), Cargill (ΗΠΑ), Cepsa (Ισπανία), Chevron, CMA-CGM, COSCO (Κϊνα), Exxon Mobil, HMM (Ν.Κορέα), Maersk Line, PEMEX (Μεξικό), Petrobras (Βραζιλία), Total (Γαλλία), Rio Tinto, Vale, Vitol, Glencore, MSC κ.α.
H Capital διατηρεί μια ισχυρή δέσμευση στα υψηλότερα περιβαλλοντικά πρότυπα. Είναι ηγέτης στον κλάδο, με την άμεση εφαρμογή των κανονισμών, θέτοντας υψηλούς στόχους απόδοσης και δουλεύοντας σε στενή συνεργασία με τους συνεταίρους και το προσωπικό της, για να πραγματοποιείται συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών. Στοχεύει διαρκώς στην ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των δραστηριοτήτων της, μέσω της προσεκτικής διαχείρισης της ενεργειακής απόδοσης, των εκπομπών αερίων και των φυσικών πόρων.
To 2018 η Capital Group εισήλθε στην αγορά υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) με την παραγγελία 4 πλοίων μεταφοράς LNG, τύπου X-DF και χωρητικότητας 174,000cbm, τα οποία το 2023 ανέρχονται σε 16 συνολικά πλοία, 6 από τα οποία παραδόθηκαν το διάστημα 2020-2021 από τα ναυπηγεία Hyundai H.I. στη Νότιο Κορέα. Αυτή είναι και η πιο δυναμική είσοδος ελληνικής ναυτιλιακής εταιρείας στην αγορά LNG τα τελευταία χρόνια.
Το Μάρτιο του 2019, η Capital Product Partners L.P. ανακοίνωσε την απόσχιση και συγχώνευση του στόλου δεξαμενοπλοίων της με τον στόλο της Diamond S Shipping Inc (NYSE:DSSI), δημιουργώντας έτσι έναν από τους μεγαλύτερους στόλους στον κόσμο, σε μια συναλλαγή αξίας $1,65 δισεκατομμυρίων.
Τον Οκτώβριο του 2021 ξεκίνησε η διαπραγμάτευση στο Χρηματιστήριο Αθηνών (ATHEX) του ομολόγου της CPLP Holdings, θυγατρικής της Capital Product Partners. Η έκδοση του ομολόγου 5ετούς διάρκειας ήταν ύψους 150 εκατ. ευρώ και σημείωσε ρεκόρ υπερκάλυψης καθώς η Δημόσια Προσφορά, ανήλθε σε 801,37 εκατ. ευρώ με αποτέλεσμα να καλυφθεί κατά 5,3 φορές.
Στη συνέχεια, τον Ιούλιο του 2022 ξεκίνησε στο Χρηματιστήριο Αθηνών (ATHEX) η διαπραγμάτευση του δεύτερου ομολόγου της CPLP Holdings ύψους 100 εκατ. ευρώ και επταετούς διάρκειας, που υπερκαλύφθηκε κατά 3,6 φορές.
Οι άνθρωποι της ομάδας του
Η επιχειρηματική ομάδα του Βαγγέλη Μαρινάκη, αποτελείται από αξιόλογα στελέχη που έχουν μακροχρόνια εποικοδομητική σχέση και συνεργασία μαζί του. Οι άνθρωποι της ομάδας του είναι οι εξής:
Ο Γεράσιμος Καλογηράτος ορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος τον Ιούνιο του 2015. Επίσης έχει διατελέσει στο παρελθόν Οικονομικός Διευθυντής μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2018, οπότε και τον διαδέχθηκε Νικόλαος Καλαποθαράκος. Εντάχθηκε στο διοικητικό συμβούλιο της εισηγμένης ναυτιλιακής εταιρείας τον Δεκέμβριο του 2014. Ο Γ. Καλογηράτος εντάχθηκε στην Capital Maritime & Trading Corp. το 2005 και ήταν μέλος της ομάδας που ολοκλήρωσε την IPO της Capital Product Partners L.P. το 2007. Έχει επίσης υπηρετήσει ως Chief Financial Officer και διευθυντής της εισηγμένης στο NYSE Crude Carriers Corp. πριν από τη συγχώνευσή της τον Σεπτέμβριο του 2011. Έχει πάνω από 17 χρόνια εμπειρίας στη ναυτιλιακή και χρηματοοικονομική βιομηχανία, με εξειδίκευση στην απόκτηση πλοίων και έργα και στη ναυτιλιακή χρηματοδότηση. Πριν ενταχθεί στην Capital Maritime, εργαζόταν σε πωλήσεις μετοχών στην Ελλάδα. Ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό του στα Ευρωπαϊκά Οικονομικά και Πολιτικά στο Πανεπιστήμιο Humboldt του Βερολίνου και είναι κάτοχος πτυχίου B.A. ,πτυχίο Πολιτικής, Φιλοσοφίας και Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης στο Ηνωμένο Βασίλειο και πτυχίο Executive Finance από το London Business School. Από τον Μάρτιο του 2019 έως τον Ιούλιο του 2021, ο Γ. Καλογηράτος διετέλεσε στο διοικητικό συμβούλιο της εισηγμένης στο NYSE DSSI.
Ο Νικόλαος Καλαποθαράκος διορίστηκε ως Οικονομικός Διευθυντής στις 28 Φεβρουαρίου 2018. Ο Ν. Καλαποθαράκος εντάχθηκε στην Capital Maritime τον Ιανουάριο του 2016 ως αναπληρωτής Οικονομικός Διευθυντής. Ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 2001 στην PricewaterhouseCoopers (PwC), όπου υπηρέτησε ως εξωτερικός ελεγκτής με εξειδίκευση σε ναυτιλιακές εταιρείες μέχρι το 2007 προτού ενταχθεί στην Globus Maritime Limited, εισηγμένη στο Nasdaq πλοιοκτήτη πλοίων drybulk, όπου υπηρέτησε ως οικονομικός ελεγκτής της μέχρι το τέλος του 2015. Ο Ν. Καλαποθαράκος είναι κάτοχος πτυχίου Οικονομικών και Κοινωνικών Σπουδών στα Οικονομικά από το University of Wales, Aberystwyth U.K. και MSc in Financial and Business Economics από το University of Essex U.K.
Ο Σπυρίδων Λεούσης διορίστηκε ως Chief Commercial Officer στις 24 Ιανουαρίου 2022. Ο Σπ. Λεούσης κουβαλέει 18 χρόνια παγκόσμιας εμπειρίας στους κλάδους της ναυτιλίας και της χρηματοδότησης LNG. Σήμερα υπηρετεί ως Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Capital Gas και στο παρελθόν έχει εργαστεί ως Επικεφαλής Σχεδιασμού και Ανάλυσης της Nakilat, του μεγαλύτερου πλοιοκτήτη LNG στον κόσμο και ως Senior Consultant για το Υπουργείο Οικονομικών της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος. Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στη Ναυπηγική και Ναυτική Μηχανική από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και κάτοχος MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Η Ελένη Τσουκαλά διορίστηκε στο διοικητικό συμβούλιο στις 28 Φεβρουαρίου 2018 και υπηρετεί στην επιτροπή ελέγχου και στην επιτροπή αποζημιώσεων. Η Ελ. Τσουκαλά είναι διευθύνουσα σύμβουλος και ιδρύτρια της Δικηγορικής Εταιρείας Tsoukala & Partners, μιας κορυφαίας ελληνικής δικηγορικής εταιρείας επιχειρήσεων. Η νομική της πρακτική περιλαμβάνει εταιρικές συμβουλές σε διασυνοριακές και εγχώριες συναλλαγές. Μεταξύ 2004 και 2007, η Ελ. Τσουκαλά διετέλεσε νομική σύμβουλος Έλληνα Υφυπουργού Οικονομικών. Μεταξύ 2001 και 2003, η Ελ. Τσουκαλά άσκησε το επάγγελμα σε διεθνές δικηγορικό γραφείο στο Λονδίνο και είναι κάτοχος LL.M. πτυχίο Διεθνούς Επιχειρηματικού Δικαίου από το University College του Λονδίνου και πτυχίο LL.B. πτυχίο από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και είναι διπλωματούχος δικηγόρος.
Ο Δημήτρης Χριστακόπουλος εντάχθηκε στο διοικητικό συμβούλιο στις 30 Σεπτεμβρίου 2011, μετά τη συγχώνευσή με την εισηγμένη στο NYSE Crude Carriers, όπου υπηρετούσε ως διευθυντής από το 2010 και σήμερα εργάζεται στην επιτροπή ελέγχου. Ο Δ. Χριστακόπουλος σήμερα εργάζεται ως Συνεργάτης στην Octane Management Consultants. Ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία ως αναλυτής στο Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης ενός μεγάλου παραγωγού τροφίμων στην Ελλάδα το 1992 πριν ενταχθεί στην Booz Allen & Hamilton Consulting το 1995 στη Νέα Υόρκη στο Operations Management Group τους. Στη συνέχεια εντάχθηκε στην Barclays Capital ως Αναπληρωτής Διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού στο Λονδίνο από το 1999 έως το 2002 οπότε και έγινε Διευθυντής Εταιρικών Χρηματοοικονομικών και Στρατηγικής στον Όμιλο Εταιρειών Aspis στην Αθήνα, όπου συμμετείχε στις Επιτροπές Διαχείρισης και Επενδύσεων του Ομίλου. Το 2005 εντάχθηκε στην Fortis Bank NV/SA ως Διευθυντής στον Όμιλο Ενέργειας, Εμπορευμάτων και Μεταφορών και μέχρι το 2010 διετέλεσε Αναπληρωτής Επικεφαλής της χώρας για την Ελλάδα, ιδρύοντας το ελληνικό υποκατάστημα της τράπεζας και επεκτείνοντας την παρουσία της στη χρηματοδότηση πλοίων και ενέργειας στην περιοχή. Ο Δ. Χριστακόπουλος έχει δίπλωμα χημικού μηχανικού από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και MBA από το Columbia Business School στη Νέα Υόρκη.
Ο Keith Forman είναι ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου. Ο Κ. Forman εντάχθηκε στο διοικητικό συμβούλιο στις 3 Απριλίου 2007.
Ο Atsunori Kozuki εντάχθηκε στο διοικητικό συμβούλιο στις 2 Οκτωβρίου 2023.
Ο Gurpal Grewal εντάχθηκε στο διοικητικό συμβούλιο στις 16 Νοεμβρίου 2017.
Ο Gurpal Grewal υπηρέτησε προηγουμένως ως τεχνικός διευθυντής της Capital Ship Management Corp.
Ο Rory Hussey εντάχθηκε στο διοικητικό συμβούλιο στις 8 Σεπτεμβρίου 2017.
Ο Abel Rasterhoff εντάχθηκε στο διοικητικό συμβούλιο στις 3 Απριλίου 2007.
Διαβάστε επίσης
Βαγγέλης Μαρινάκης: Πιστεύουμε στο LNG και για αυτό επενδύουμε στα 11 νεότευκτα
Βαγγέλης Μαρινάκης: Ιδρύει την Capital Offshore και αγοράζει επτά πλοία της Standard Supply
Capital Gas (Βαγγέλης Mαρινάκης): Συνεργασία με Lloyd’s Register για τα πρώτα πλοία μεταφοράς