Σε ελληνικά χέρια κατέληξε, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, πλοίο του γερμανικού κολοσσού που δραστηριοποιείται στην αγορά ξηρού φορτίου, Oldendorff Carriers.

Ειδικότερα, στο εβδομαδιαίο της report η Allied Shipbroking αναφέρει ότι το χωρητικότητας 180,585 dwt φορτηγό πλοίο Tete Oldendorff, κατασκευής 2011, πουλήθηκε στην ελληνική ναυτιλιακή PrimeBulk, συμφερόντων της οικογένεια Κορώνη.

Η τιμή πώλησης ανήλθε, σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική, στα 19 εκατ. δολάρια, ωστόσο, άλλες πληγές υποστηρίζουν ότι κυμάνθηκε υψηλότερα, στα 19,5 εκατ. δολάρια.

Η εξαγορά, αν επιβεβαιωθεί, προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα από τα τρία μεγάλα bulkers που εξαγόρασε η Oldendorff στις αρχές του καλοκαιριού, από την  Trust Energy Resources (TERPL), που ανήκει στον όμιλο Tata Group.

Σημειώνεται ότι η γερμανική εταιρεία πλήρωσε 53,4 εκατ. δολάρια για την εξαγορά του συγκεκριμένου πλοίου, το οποίο ονομάζονταν Trust Agility.

Δεν είναι ξεκάθαρο για ποιο λόγο η Oldendorff Carriers, η οποία διαχειρίζεται έναν αναπτυσσόμενο στόλο με πάνω από 700 φορτηγά πλοία, επέλεξε να πουλήσει το συγκεκριμένο πλοίο.

Την ίδια ώρα, αξιοσημείωτο κρίνεται το γεγονός ότι εξαγόρασε το capesize η PrimeBulk, αναφέρει το tradewinds, καθώς δεν διαθέτει τέτοιας χωρητικότητας πλοία στο στόλο της.

Κατά το προηγούμενο διάστημα η ναυτιλιακή της οικογένειας Κορώνη πραγματοποίησε συναλλαγές στη second hand αγορά, οι οποίες αφορούσαν μικρότερα bulkers.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της IHS Markit, η PrimeBulk ξόδεψε πέρυσι τον Σεπτέμβριο 14 εκατ. δολάρια για να αγοράσει το χωρητικότητας 76,200-dwt panamax Sea Rising (κατασκευής 2012) από την Seatankers, του μεγιστάνα John Fredriksen.

Το παρέλαβε τον περασμένο Νοέμβριο και το ονόμασε Kythnos Voyager. Ωστόσο, έξι μήνες μετά το πούλησε στην Asian Bulk Logistics (ABL), χωρίς να γίνει γνωστή η τιμή της συναλλαγής.