ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για το χωρητικότητας 310,000-dwt δεξαμενόπλοιο Toyo, κατασκευής 2005, το οποίο, πουλήθηκε στην τιμή των 28 εκατ. δολαρίων. Η τιμή θεωρείται συμφέρουσα, καθώς σύμφωνα με την εταιρεία αποτιμήσεων πλοίων VesselsValue, η αξία του υπολογίζεται στα 30,71 εκατ. δολάρια.
Ναυλομεσιτικές πηγές συνδέουν την αγορά με την ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή Altomare, η οποία τον περασμένο μήνα πούλησε το παλαιότερο τάνκερ VLCC του στόλου της, το χωρητικότητας 281,000-dwt Ruby IV (κατασκευής 2000) στο Κολόμπο της Σρι Λάνκα έναντι 425 δολαρίων ανά ldt, που μεταφράζεται σε σχεδόν 16,4 εκατ. δολάρια.
Μετά την πώληση ο στόλος της Altomare περιλαμβάνει τρία δεξαμενόπλοια VLCC κατασκευής 2002 και 2000.
Σημειώνεται ότι πρόκειται για το δεύτερο ιαπωνικό VLCC που πωλείται χαμηλότερα από την εκτιμώμενη αξία του το τελευταίο διάστημα, καθώς στα τέλη Αυγούστου η ναυτιλιακή Hellenic Tankers, συμφερόντων του Ελληνοκύπριου εφοπλιστή Ανδρέα Χατζηγιάννη , εξαγόρασε τάνκερ της Mitsui OSK Lines (MOL).
Σύμφωνα με την Allied Shipbroking η ναυτιλιακή απέκτησε το τάνκερ Oriental Jade, χωρητικότητας 306,352 dwt και κατασκευής 2004, έναντι 28,5 εκατ. δολαρίων. Και σε αυτή την περίπτωση, η τιμή θεωρείται ικανοποιητική δεδομένου ότι η VesselsValue, τοποθετεί την αξία του δεξαμενόπλοιου στα 30,7 εκατ. δολάρια.
Το τάνκερ, σύμφωνα με πληροφορίες, θα περάσει ειδική επιθεώρηση στο τέλος Οκτωβρίου.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!