Στις 7 Δεκεμβρίου είναι προγραμματισμένο να βγει σε πλειστηριασμό στη Σιγκαπούρη φορτηγό πλοίο τύπου panamax, το οποίο διαχειρίζεται η Athenian Ship Management, συμφερόντων του εφοπλιστή Ελευθέριου Μυλωνόπουλου.
Πρόκειται για το χωρητικότητας 76,000-dwt, πλοίο Tina (κατασκευής 2000), με σημαία Λιβερίας, το οποίο, όπως έδειξε η πρόσφατη αναφορά επιθεώρησης, βρίσκεται σε καλή λειτουργική κατάσταση, αν και πρέπει να περάσει ειδική επιθεώρηση. Σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue η εμπορική αξία του διαμορφώνεται στα 7,63 εκατ. δολάρια.
Το πλοίο ακινητοποιήθηκε στη Σιγκαπούρη στις αρχές Σεπτεμβρίου από την Τράπεζα Πειραιώς, η οποία διεκδικεί χρέη ύψους 81,4 εκατ. δολαρίων από ναυτιλιακές εταιρείες συμφερόντων του Ελευθέριου Μυλωνόπουλου.
Οι βάσεις δεδομένων δείχνουν ότι το πλοίο Tina ανήκει στην Oceanfront Maritime και το διαχειρίζεται η Athenian Ship Management.
Παράλληλα, τα μέλη του πληρώματος διεκδικούν απλήρωτους μισθούς και έχουν προσφύγει στο Ανώτατο Δικαστήριο της Σιγκαπούρης.
Μέρος των κεφαλαίων που διεκδικεί η Τράπεζα Πειραιώς, χρησιμοποιήθηκαν για τη χρηματοδότηση της εξαγοράς του πλοίου Tina (με αρχική ονομασία Astrale) από τη ναυτιλιακή Top Ships έναντι 23 εκατ. δολαρίων το 2011, καθώς για την εξαγορά του πλοίου Evangelia M (κατασκευής 2010), από την Falcon Maritime το 2014, στην τιμή των 21,8 εκατ. δολαρίων,
Πρόκειται για τα δύο τελευταία πλοία που έχει υπό τον έλεγχο της η Athenian Ship Management, ενώ για μεγάλο χρονικό διάστημα κανένα δεν ήταν ναυλωμένο.
Το Evangelia M βρίσκεται ακινητοποιημένο σε λιμάνι της Ινδίας από τον Ιούνιο, ενώ το πλήρωμα του, όλοι Φιλιππινέζοι, τελικά επαναπατρίστηκε την περασμένη εβδομάδα, αφού ζήτησε βοήθεια από το Υπουργείο Εξωτερικών των Φιλιππίνων (PDFA).
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι και το Evangelia M βρίσκεται υπό κράτηση. Σύμφωνα με τη VesselsValue, η αξία του πλοίου διαμορφώνεται στα 11,26 εκατ. δολάρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Χ. Βαφειάς: Χαμόγελα στην StealthGas για τις προοπτικές στην αγορά του LPG
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δ. Διαμαντίδης: Η ηχηρή κίνηση της Delta Tankers που τη βάζει για τα καλά στον χάρτη των VLCCs
MH ΧΑΣΕΤΕ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Πέντε containerships για το στόλο της Costamare