ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Τα κέρδη της θυγατρικής εταιρείας της MSC διαμορφώθηκαν σε 359 εκατομμύρια δολάρια στις 31 Δεκεμβρίου και ήταν μειωμένα σε σύγκριση με τα 786 εκατομμύρια δολάρια κέρδη που ήταν το αμέσως προηγούμενο δωδεκάμηνο.
Από την επεξεργασία των οικονομικών δεδομένων της εταιρείας, προκύπτει ότι η εξαγορά της Rimorchiatori Mediterranei από τη Rimorchiatori Riuniti κόστισε 1 δισεκατομμύριο και 97 εκατομμύρια δολάρια και σε αυτήν την επιχειρηματική πράξη εντάχθηκε πιο πρόσφατα με την αγορά της μειοψηφικής συμμετοχής (15,6%) στην Boluda Towage Holding, μια εταιρεία που ιδρύθηκε από τη συμμαχία με την ισπανική Boluda Corporación Marítima (Bcm) του εφοπλιστή Vicente Boluda για να δημιουργήσει ένα κόμβο στον κόσμο με περίπου 600 ρυμουλκά, ξεπερνώντας το δανέζικο Svitzer (που ελέγχεται από την AP Moller-Maersk) έχει 440 ρυμουλκά.
Η SAS Shipping Agencies Services περιλαμβάνει επίσης άλλες εταιρείες όπως την Terminal Investment Holding (ελεγχόμενη 70%), την Africa Global Logistics (πρώην Bolloré Logistics Africa που εξαγοράστηκε στα τέλη του 2022 για 5,6 δισεκατομμύρια δολάρια) και την Brazilian Log in Logistica Intermodal SA.
Το άλλο μεγάλο deal που ολοκληρώθηκε το 2023 ήταν η επένδυση 2,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων που έγινε πριν από δώδεκα μήνες για την απόκτηση του 50%, μαζί με την John Rupert’s Remgro Ltd, της εταιρείας Medclinic, του τρίτου διαχειριστή που δραστηριοποιείται στον ιδιωτικό τομέα υγειονομικής περίθαλψης στη Νότια Αφρική.
Μεταξύ των γεγονότων που ακολούθησαν το τέλος του οικονομικού έτους 2023, η οικονομική κατάσταση της SAS επισημαίνει την εξαγορά του 42% της γαλλικής εταιρείας Clasquin, της συμμαχίας 13% με την πόλη του Αμβούργου στο Hhla (Hamburger Hafen und Logistics) για τα τερματικά εμπορευματοκιβωτίων του μεγαλύτερου γερμανικού λιμανιού και είσοδος στο μετοχικό κεφάλαιο της σιδηροδρομικής εταιρείας Italo με το 50% των μετοχών για 4,4 δις.
Η κατανομή των εσόδων της SAS Shipping Agencies Services βρίσκονται στις δραστηριότητες της εφοδιαστικής στην πρώτη θέση 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023, ακολουθούμενες από τις επιχειρήσεις τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων (3,2 δισεκατομμύρια), άλλα έσοδα από τη ναυτιλία , ύψους 853 εκατομμυρίων, ναυτιλιακές δραστηριότητες 76 εκατομμύρια και έσοδα από η επιχείρηση πορθμείων 520 εκατ..
Τέλος, στις οικονομικές καταστάσεις επισημαίνεται ότι η MSC τον Ιούλιο του 2023, μετά την έγκριση της συμφωνίας, κατέβαλε 157 εκατομμύρια δολάρια για να εξασφαλίσει το 49% της εταιρείας οχηματαγωγών Moby, ενώ τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους η SAS αγόρασε για λογαριασμό της Grandi Navi Veloci δύο πορθμεία (Moby Vinci και Sharden, που μετονομάστηκαν σε Sirio και Auriga αντίστοιχα).
Διαβάστε επίσης:
Ρόδος: Οι προσεγγίσεις των κρουαζιεροπλοίων θα φτάσουν τις 400
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα