ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εταιρεία γνωστοποίησε ότι πούλησε το ιαπωνικής κατασκευής 2005,χωρητικότητας 76.000 dwt, bulker panamax, Maritsa σε ακαθάριστη τιμή πώλησης 12,2 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το όνομα του αγοραστή δεν κατονομάστηκε. Σύμφωνα με την εταιρεία, η συμφωνηθείσα ημερομηνία παράδοσης του πλοίου είναι από τον Απρίλιο του 2024 έως τον Μάιο του 2024.
Υπενθυμίζεται ότι τον Νοέμβριο, η Safe Bulkers πούλησε το παλαιότερο τότε σκάφος της – το Katerina panamax, κατασκευής 2004, 76.015 dwt – για 10,2 εκατομμύρια δολάρια.
Τώρα, τα παλαιότερα πλοία του στόλου είναι τρία πλοία που κατασκευάστηκαν το 2006.
«Συνεχίζουμε τη στρατηγική μας να πουλάμε επιλεκτικά παλαιότερα πλοία και να τα αντικαταστήσουμε με νεότευκτα, με στόχο τη βελτίωση της περιβαλλοντικής απόδοσης του στόλου μας και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας μας στο νέο, πιο αυστηρό ρυθμιστικό περιβάλλον», δήλωσε ο Λουκάς Μπαρμπαρής, πρόεδρος της εταιρείας.
Ο στόλος της Safe Bulkers αποτελείται από 48 πλοία ξηρού χύδην – 10 panamax, 12 kamsarmax, 18 post-panamax και οκτώ πλοία κατηγορίας capesize με μέση ηλικία 10 ετών και συνολική μεταφορική ικανότητα 4,8 m dwt.
Διαβάστε επίσης:
Επιχείρηση «Ασπίδες»: Ο αρχιπλοίαρχος Βασίλειος Γρυπάρης αναλαμβάνει διοικητής επιχειρήσεων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πολυτεχνείο: Σε εξέλιξη η μεγάλη πορεία στην Αθήνα – Τουλάχιστον 25.000 οι διαδηλωτές (Upd)
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Τη Δευτέρα το μεσημέρι θα συμμετάσχει στην εκδήλωση του Bloomberg στην Αθήνα
- Τα νέα πονταρίσματα των αναλυτών σε ΔΕΗ, ΟΤΕ και Motor Oil
- Χριστίνα Αλεξοπούλου για διαγραφή Σαμαρά: «Ανθέλληνες υπάρχουν πολλοί, Σαμαράς όμως ένας!»