ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αναλυτικότερα, πούλησε το post-panamax, πλοίο Panayiota K, κατασκευής 2010, το οποίο θα παραδοθεί στους νέους αγοραστές τους τον Απρίλιο για 20,45 εκατομμύρια δολάρια.
Επίσης και το πλοίο Panamax Paraskevi 2, που ναυπηγήθηκε το 2009 και θα παραδοθεί τον Ιούλιο, πουλήθηκε για 20,3 εκατομμύρια δολάρια.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο μήνα Φεβρουάριο, η Safe Bulkers, που διαχειρίζεται πάνω από 40 πλοία, πούλησε ένα από τα δύο παλαιότερα πλοία της, το Maritsa, κατασκευής 2005, 76.000 dwt για 12,2 εκατομμύρια δολάρια, αφού προηγουμένως παρήγγειλε τη ναυπήγηση ενός kamsarmax στην Ιαπωνία τον Ιανουάριο.
«Μετά από πρόσφατες παραγγελίες νέας κατασκευής, στο πλαίσιο της στρατηγικής ανανέωσης του στόλου μας, πουλήσαμε αυτά τα δύο πλοία σε ένα βελτιωμένο περιβάλλον αγοράς μεταχειρισμένων», δήλωσε ο Λουκάς Μπαρμπαρής, πρόεδρος της Safe Bulkers.
Οι τιμές ορισμένων μεταχειρισμένων bulkers είναι σε υψηλά επίπεδα που δεν έχουν παρατηρηθεί για περισσότερο από μια δεκαετία. Σύμφωνα με την Clarksons Research, ο δείκτης τιμών μεταχειρισμένων εταιρειών μεταφοράς χύδην πλησιάζει το υψηλότερο σημείο μετά τη χρηματοπιστωτική κρίση.
Διαβάστε επίσης:
Λαμπερές εφοπλιστικές παρουσίες στα 60 χρόνια του Κυπριακού Νηολογίου