ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για ένα πλοίο, χωρητικότητας 82.000 dwt, αδελφό σκάφος πολλών νεότευκτων Safe Bulkers, έχει σχεδιαστεί για να πληροί τις απαιτήσεις Φάσης 3 του Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης και επίσης να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς NOx-Tier III.
Συμπεριλαμβανομένης αυτής της συμφωνίας, η εταιρεία ναυπηγεί οκτώ νεότευκτα πλοία , για τα οποία αναμένεται η παράδοση τους μεταξύ 2024 και 2027, δύο από τα οποία είναι μεθανόλης διπλού καυσίμου που συμφωνήθηκαν τον περασμένο Οκτώβριο.
Σχολιάζοντας τη συμφωνία, ο Λουκάς Μπαρμπαρής, πρόεδρος της Safe Bulkers, δήλωσε: «Στο πλαίσιο της στρατηγικής ανανέωσής μας, πρόσφατα συμφωνήσαμε να πουλήσουμε δύο από τα πλοία μας. Αυτή η νέα κατασκευή με σχετικά γρήγορη παράδοση είναι συνεπής με τη στρατηγική μας για το ESG και αντανακλά τη φιλοδοξία μας να είμαστε στην πρώτη γραμμή των περιβαλλοντικών εξελίξεων».
Το Safe Bulkers που είναι εισηγμένο στη Νέα Υόρκη διαθέτει στόλο 46 πλοίων, αποτελούμενο από 11 panamaxes, εννέα kamsarmaxes, 18 post-panamaxes και οκτώ ακόμη πλοία.
Διαβάστε επίσης:
Χρήστος Στυλιανίδης: Δεν έχει εκδοθεί καμία οδηγία προς τα ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα
Φραγκούλης: Αισιόδοξο το μήνυμα της αγοράς για την ανάπτυξη της ναυπηγικής βιομηχανίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Volkswagen: Στα άδυτα της συμμαχίας με τη Silicon Valley για τη διάσωση της αυτοκινητοβιομηχανίας
- Ελληνικό: Κέρδη 0,98 ανά μετοχή για τους μετόχους της Lamda από τα τελευταία deals για οικόπεδα
- Γιώργος Στάσσης: Διπλάσιες επενδύσεις, ισχυρά κέρδη, νέα σχέδια ανάπτυξης
- Η κυβέρνηση βρίσκει τον βηματισμό της και η αντιπολίτευση τον ψάχνει