Τη συνέχεια μίας ήδη επικερδούς συμφωνίας ανακοίνωσε η ναυτιλιακή εταιρεία, του εφοπλιστή Συμεών Παληού, Diana Shipping.

Η ναυτιλιακή ανακοίνωσε την επέκταση της χρονοναύλωσης για το panamax bulker Selina (χωρητικότητας 75.700-dwt και κατασκευής 2010) με την κινέζικη εταιρεία BG Shipping. Στη νέα συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών οι ημερήσιοι ναύλοι έχουν αναπροσαρμοσθεί, και πλέον η Diana Shipping θα βάζει στα ταμεία της 12.250 δολάρια ημερησίως, μείον 5% προμήθεια προς τρίτους. Η χρονοναύλωση θα έχει διάρκεια το λιγότερο 16 μήνες και μάξιμουμ 19 μήνες.

Ο νέος κύκλος της ναύλωσης θα ξεκινήσει σήμερα (6 Φεβρουαρίου 2018).

Από την επέκταση αυτή, η Diana Shipping θα λάβει για το μικρότερο χρονικό διάστημα (16 μήνες), 5,88 εκατομμύρια δολάρια.

Το προηγούμενο deal μεταξύ των δύο εταιρειών, απέφερε πολύ λιγότερα χρήματα στα ταμεία της ναυτιλιακής που ηγείται ο κ. Παληός. Συγκεκριμένα οι ημερήσιοι ναύλοι ανέρχονταν σε 7.100 δολάρια, μείον 5% προμήθεια προς τρίτους.

Ο στόλος της Diana Shipping, η οποία έχει έδρα την Αθήνα, αποτελείται από 50 φορτηγά πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου εκ των οποίων τα 4 είναι newcastlemax, 14 capesize,  5 post-panamax, 5 kamsarmax και 22 panamax). Η μεταφορική ικανότητα του στόλου ανέρχεται σε 5,8 εκατομμύρια dwt και ο μέσος όρος ηλικίας σε 8,46 έτη.

Συμεών Παληός Diana
Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize “Salt Lake City” της Diana Shipping είναι χωρητικότητας 171.810-dwt και κατασκευής του έτους 2005

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Aγγ. Φράγκου: Αυτός είναι ο επενδυτής που «ποντάρει» στη Navios Acquisition

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Richard Rivlin (VesselsValue): Οι κλάδοι της ναυτιλίας που θα πρωταγωνιστήσουν το 2018

 ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ο νέος παίκτης στην ελληνική αγορά του dry bulk που πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα