Με μία άκρως ικανοποιητική συμφωνία ναύλωσης κλείνει το 2018 για τη ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού. Συγκεκριμένα, η εταιρεία ναύλωσε το capesize μεταφοράς ξηρού φορτίου G. P. Zafirakis στην ελβετική SwissMarine Services S.A., για χρονική περίοδο 17 έως 20 μηνών, με ημερήσια ναύλα 17.000 δολάρια ημερησίως μείον 5% προμήθεια υπέρ τρίτων. Τα συγκεκριμένα ναύλα είναι υψηλότερα από αυτά που ισχύουν στην τρέχουσα ναύλωση του πλοίου στην γερμανική RWE Supply & Trading GmbH, και ανέρχονται σε 15.000 δολάρια ημερησίως, μείον 5% προμήθεια υπέρ τρίτων.

Η ναύλωση του πλοίου, χωρητικότητας 179,492 dwt και κατασκευής 2014, θα ξεκινήσει στις 2 Ιανουαρίου 2019. Σύμφωνα με την Clarksons, οι τιμές ναύλωσης για τα capesize χωρητικότητας 170,000-dwt, ανέρχονται σε 16.500 δολάρια ημερησίως.

Η ναυτιλιακή αναμένεται να εξασφαλίσει από τις συμφωνία ακαθάριστα έσοδα περίπου 8,67 εκατ. δολάρια, για το minimum προγραμματισμένο διάστημα ναύλωσης.

Ο στόλος της Diana Shipping αποτελείται από 48 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου (4 Newcastlemax, 14 Capesize, 5 Post-Panamax, 5 Kamsarmax και 20 Panamax), με μέσο όρο ηλικίας τα 9,12 έτη.

Σημειώνεται ότι φέτος ο εφοπλιστής Συμεών Παληός παρέλαβε το Βραβείο Επιτεύγματος Ζωής (Lloyd’s List / Propeller Club Lifetime Achievement Award) για την επί 50 συναπτά έτη παρουσία του στην ναυτιλιακή βιομηχανία.

Συμεών Παληός Diana
Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize “Santa Barbara” της Diana Shipping είναι χωρητικότητας 179.426-dwt και κατασκευής του έτους 2015

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:  Κεφάλαια 8,9 δισ. δολ. δαπάνησαν φέτος οι Έλληνες εφοπλιστές για νέες παραγγελίες. Οι πρωταγωνιστές

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:   Συναγερμός από τους αναλυτές για την αγορά πλοίων LNG: Οι φόβοι και οι ανησυχίες

MH ΧΑΣΕΤΕ:  Γιατί η Ventouris Ferries σπάει την παράδοση και φέρνει πλοίο από την Ιαπωνία