ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με μία άκρως ικανοποιητική συμφωνία ναύλωσης κλείνει το 2018 για τη ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού. Συγκεκριμένα, η εταιρεία ναύλωσε το capesize μεταφοράς ξηρού φορτίου G. P. Zafirakis στην ελβετική SwissMarine Services S.A., για χρονική περίοδο 17 έως 20 μηνών, με ημερήσια ναύλα 17.000 δολάρια ημερησίως μείον 5% προμήθεια υπέρ τρίτων. Τα συγκεκριμένα ναύλα είναι υψηλότερα από αυτά που ισχύουν στην τρέχουσα ναύλωση του πλοίου στην γερμανική RWE Supply & Trading GmbH, και ανέρχονται σε 15.000 δολάρια ημερησίως, μείον 5% προμήθεια υπέρ τρίτων.
Η ναύλωση του πλοίου, χωρητικότητας 179,492 dwt και κατασκευής 2014, θα ξεκινήσει στις 2 Ιανουαρίου 2019. Σύμφωνα με την Clarksons, οι τιμές ναύλωσης για τα capesize χωρητικότητας 170,000-dwt, ανέρχονται σε 16.500 δολάρια ημερησίως.
Η ναυτιλιακή αναμένεται να εξασφαλίσει από τις συμφωνία ακαθάριστα έσοδα περίπου 8,67 εκατ. δολάρια, για το minimum προγραμματισμένο διάστημα ναύλωσης.
Ο στόλος της Diana Shipping αποτελείται από 48 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου (4 Newcastlemax, 14 Capesize, 5 Post-Panamax, 5 Kamsarmax και 20 Panamax), με μέσο όρο ηλικίας τα 9,12 έτη.
Σημειώνεται ότι φέτος ο εφοπλιστής Συμεών Παληός παρέλαβε το Βραβείο Επιτεύγματος Ζωής (Lloyd’s List / Propeller Club Lifetime Achievement Award) για την επί 50 συναπτά έτη παρουσία του στην ναυτιλιακή βιομηχανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Κεφάλαια 8,9 δισ. δολ. δαπάνησαν φέτος οι Έλληνες εφοπλιστές για νέες παραγγελίες. Οι πρωταγωνιστές
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Συναγερμός από τους αναλυτές για την αγορά πλοίων LNG: Οι φόβοι και οι ανησυχίες
MH ΧΑΣΕΤΕ: Γιατί η Ventouris Ferries σπάει την παράδοση και φέρνει πλοίο από την Ιαπωνία