ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
H ναυτιλιακή Diana Containerships, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού, έλαβε επιστολή προειδοποίησης από το χρηματιστήριο του Nasdaq, καθώς η τιμή της μετοχής της έχει υποχωρήσει σε επίπεδα χαμηλότερα από αυτά προβλέπει ο κανονισμός της αγοράς.
Ειδικότερα, από τις 26 Νοεμβρίου 2018 μέχρι και τις 9 Ιανουαρίου 2019, δηλαδή για 30 συνεχόμενες συνεδριάσεις, η τιμή κλεισίματος του τίτλου της εισηγμένης ήταν κάτω από το ελάχιστο όριο του ενός δολαρίου.
Η περίδος χάριτος προκειμένου η μετοχή της εταιρείας να ανακάμψει και να ληφθούν τα απαιτούμενα μέτρα προκειμένου η τιμή της να αυξηθεί, διαρκεί 180 ημέρες, μέχρι τις 9 Ιουλίου 2019.
Σημειώνεται ότι πριν από λίγες ημέρες, η Diana Containerships ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών αξίας μέχρι 6 εκατ. δολαρίων. Το πρόγραμμα θα διαρκέσει μέχρι τις 21 Δεκεμβρίου 2019.
H μετοχή της εταιρείας έκλεισε στις 17 Ιανουαρίου 2019, στα 0,91 δολάρια, ενώ έχει καταγράψει υψηλό 52 εβδομάδων στα 3,88 δολάρια και χαμηλό στα 0,56 δολάρια.
Υπενθυμίζεται ότι ανάλογη επιστολή είχε λάβει στις αρχές του Ιανουαρίου 2019, μία ακόμη ελληνική εισηγμένη ναυτιλιακή, η Danaos Corporation, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Κούστα. Ωστόσο, στη συγκεκριμένη περίπτωση η προειδοποίηση ήρθε από το χρηματιστήριο της Νέα Υόρκης, όπου διαπραγματεύονται οι μετοχές της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Μελισσανίδης: Η απροσδόκητη κίνηση της Aegean Shipping
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μία ακόμη παγκόσμια πρωτιά για τον εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τι δείχνει η περίπτωση της Toisa για τα πλοία OSV
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μεταμόσχευση μαλλιών: Η μέθοδος που ακολούθησε ο Άδωνις Γεωργιάδης – Τι λένε οι ειδικοί
- Shark Tank: Οι ήρωες του αμερικανικού Dragons’ Den καλούνται κι αυτοί να αντιπαλέψουν τους δασμούς
- Βαγγέλης Μαρινάκης: Ο όμιλος της Capital Shipping ναυπηγεί 74 πλοία αξίας 7,3 δισ. δολαρίων
- Σιδηρόδρομος: Το νέο νομοσχέδιο που έρχεται να σαρώσει παθογένειες δεκαετιών
