ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Mία ακόμη συμφωνία ναύλωσης ανακοίνωσε η Diana Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού, σε ικανοποιητική τιμή.
Συγκεκριμένα, η εταιρία υπέγραψε ναυλοσύμφωνο με την United Bulk Carriers International, με έδρα το Λουξεμβούργο, για το φορτηγό πλοίο τύπου panamax, Melia, κατασκευής 2005 και χωρητικότητας 76,225 dwt.
H τιμή ναύλωσης έκλεισε στα 12.000 δολ. ημερησίως, μείον 5% προμήθεια υπέρ τρίτων, για χρονική περίοδο 17 έως 20 μηνών. Η συμφωνία θα ισχύσει από τις 20 Απριλίου 2018.
Σημειώνεται ότι το πλοίο Melia είναι στην παρούσα φάση ναυλωμένο στην Nidera, με έδρα τη Ρώπη, έναντι του ποσού των 9.500 δολ. ημερησίως, μείον 5% προμήθεια υπέρ τρίτων.
Η νέα συμφωνία αναμένεται να φέρει στα ταμεία της Diana Shipping ακαθάριστα έσοδα ύψους περίπου 6,2 εκατ. δολ. για την minimum χρονική περίοδο ναύλωσης.
H ναύλωση του Melia πραγματοποιήθηκε σε μία περίοδο κατά την οποία τα ναύλα για τα panamax στη spot αγορά, υποχώρησαν από τα 13.000 δολ. ημερησίως που ήταν στα μέσα Μαρτίου, στα 10.500 δολ. ημερησίως, σύμφωνα με το Baltic Exchange.
Με βάση τις αξιολογήσεις της Clarksons η χρονοναύλωση διάρκειας ενός έτους για πλοία panamax αντίστοιχης χωρητικότητας διαμορφώνεται στα 14.150 δολ. την ημέρα, ενώ για τριετή ναύλωση ανέρχεται στα 12.850 δολάρια την ημέρα.
Υπενθυμίζεται, ότι την περασμένη εβδομάδα η Diana Shipping ναύλωσε στην SwissMarine Services S.A., με έδρα τη Γενεύη, το φορτηγό πλοίο τύπου newcastlemax, “Los Angeles”, χωρητικότητας 206,104 dwt και κατασκευής 2012.
Το πλοίο ναυλώθηκε για χρονικό διάστημα εννέα έως δώδεκα μηνών, ενώ τα ακαθάριστα ημερήσια ναύλα ανέρχονται στα 19.150 δολ., μείον 5% προμήθειες υπέρ τρίτων. Η ναύλωση θα ξεκινήσει στις 17 Απρλίου 2018.
Η Diana Shipping διαθέτει στόλο με 40 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, χωρητικότητας περίπου 5,8 εκατ. dwt και μέση ηλικία στα 8,61 έτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η ελληνική ναυτιλιακή που πρωταγωνιστεί στα καινοτόμα οικολογικά ποντοπόρα πλοία
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κόλλησαν στα δικαστήρια οι αγωγές κατά τριών Ελλήνων εφοπλιστών για τα deals με την Kalani
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Οικονόμου: Πώς ο εφοπλιστής απέκτησε ποσοστό άνω του 70% στη Dryships
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 φέρνει η εφαρμογή κοινοτικών κανονισμών για περιβαλλοντικούς ρύπους
- Ο Χάρης Βαφειάς στο My Story: Το πάθος με τα αυτοκίνητα, γιατί πούλησε τα supercars, η τραπ, οι φιλίες και το Dragon’s Den ως ψυχοθεραπεία
- ΟΤΕ: Αποχωρήσεις στελεχών με τη σφραγίδα του Κώστα Νεμπή
- Έλον Μασκ: Τρεις λόγοι για να γίνει ο πρώτος τρισεκατομμυριούχος του 2025