Σε ένα ακόμη επικερδές deal προχώρησε η ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Συμεών Παληός, αφού επέκτεινε τη χρονοναύλωση ενός post panamax bulker με την Cargill International S.A.

Ο λόγος για το φορτηγό πλοίο Polymnia (χωρητικότητας 98.704-dwt και κατασκευής 2012) το οποίο από τις 8 Ιουλίου 2018 θα συνεχίσει  να βρίσκεται υπό τη διαχείριση της Cargill International S.A, από την Γενεύη.

Η ναυτιλιακή εταιρεία του κ. Παληού με το deal αυτό, θα βάζει στα ταμεία της καθημερινά 16.000 δολάρια μείον 4,75% προμήθεια προς τρίτους, για μία περίοδο μεταξύ 14 και 17 μηνών.

Σημειώνεται πως η προηγούμενη συμφωνία χρονοναύλωσης για το post-panamax απέφερε 10.100 δολάρια ημερησίως στην Diana, μείον 4,75% προμήθεια προς τρίτους.

Για την μικρότερη περίοδο της χρονοναύλωσης, τους 14 μήνες δηλαδή, η συμφωνία αναμένεται να αποφέρει στη ναυτιλιακή ακαθάριστα έσοδα ύψους 6,7 εκατομμυρίων δολαρίων.

Ο στόλος της εταιρείας που ηγείται ο κ. Παληός αποτελείται από 50 φορτηγά πλοία, εκ των οποίων τα 4 είναι newcastlemax, 14 capesize, 5 post-panamax, 5 kamsarmax και 22 panamax.

Η συνολική χωρητικότητα του στόλου είναι 5,8 εκατομμύρια-dwt και ο μέσος όρος ηλικίας τα 8,8 χρόνια.

Συμεών Παληός
Το post panamax bulker Polymnia (χωρητικότητας 98.704-dwt και κατασκευής 2012) της Diana Shipping

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ε. Πιστιόλης: Σημαντική συμφωνία της Top Ships με την Cargill

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Κ. Αγγέλου: «Στροφή» στην αγορά παραγώγων πετρελαίου για την Benelux Overseas

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Φράγκου: Το… οικογενειακό deal που ετοιμάζει η Navios Acquisition