ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο λόγος για το φορτηγό πλοίο Polymnia (χωρητικότητας 98.704-dwt και κατασκευής 2012) το οποίο από τις 8 Ιουλίου 2018 θα συνεχίσει να βρίσκεται υπό τη διαχείριση της Cargill International S.A, από την Γενεύη.
Η ναυτιλιακή εταιρεία του κ. Παληού με το deal αυτό, θα βάζει στα ταμεία της καθημερινά 16.000 δολάρια μείον 4,75% προμήθεια προς τρίτους, για μία περίοδο μεταξύ 14 και 17 μηνών.
Σημειώνεται πως η προηγούμενη συμφωνία χρονοναύλωσης για το post-panamax απέφερε 10.100 δολάρια ημερησίως στην Diana, μείον 4,75% προμήθεια προς τρίτους.
Για την μικρότερη περίοδο της χρονοναύλωσης, τους 14 μήνες δηλαδή, η συμφωνία αναμένεται να αποφέρει στη ναυτιλιακή ακαθάριστα έσοδα ύψους 6,7 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ο στόλος της εταιρείας που ηγείται ο κ. Παληός αποτελείται από 50 φορτηγά πλοία, εκ των οποίων τα 4 είναι newcastlemax, 14 capesize, 5 post-panamax, 5 kamsarmax και 22 panamax.
Η συνολική χωρητικότητα του στόλου είναι 5,8 εκατομμύρια-dwt και ο μέσος όρος ηλικίας τα 8,8 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ε. Πιστιόλης: Σημαντική συμφωνία της Top Ships με την Cargill
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κ. Αγγέλου: «Στροφή» στην αγορά παραγώγων πετρελαίου για την Benelux Overseas
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Φράγκου: Το… οικογενειακό deal που ετοιμάζει η Navios Acquisition
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γεωργιάδης: Σε λίγο καιρό, η Ελλάδα θα έχει κέντρο με την τελειότερη τεχνολογία στις μεταμοσχεύσεις στον κόσμο
- Εσθονία: Το τηλεφώνημα του Σολτς στον Πούτιν ήταν «στρατηγικό λάθος»
- Ευρωαγορές: Μικτά πρόσημα και επιφυλακτικότητα ενόψει νέων στοιχείων για τον πληθωρισμό
- Ρωσία: Προειδοποιεί για «ριζική» αλλαγή εάν η Ουκρανία πλήξει σε βάθος έδαφος της