array(0) {
}
        
    
Menu
-0.08%
Τζίρος: 54.12 εκατ.

Τραμπ: Υπέγραψε το διάταγμα με τις εξαιρέσεις για τους δασμούς στα αυτοκίνητα

Comments

Την πώληση δύο πλοίων της, αντί για τα επτά που είχαν ανακοινωθεί αρχικά, ανακοίνωσε η ναυτιλιακή Diana Containerships, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού, με το deal να συρρικνώνεται λόγω της αδυναμίας εύρεσης χρηματοδότησης από την πλευρά του αγοραστή.

Τον περασμένο Οκτώβριο είχε γίνει γνωστό ότι η Diana Containerships θα πουλούσε συνολικά επτά πλοία, χωρίς να αποκαλυφθεί ο αγοραστής (πληροφορίες ήθελαν την Poseidon Container Holdings και την Euroseas να είναι πίσω από το deal). Ωστόσο, τη Δευτέρα η εταιρεία αποκάλυψε ότι ο αγοραστής δεν κατάφερε να εξασφαλίσει την απαραίτητη χρηματοδότηση για να προχωρήσει η συμφωνία, και ως εκ τούτου η συμφωνία τερματίστηκε, και στη θέση της υπεγράφη μία νέα συμφωνία, αυτή τη φορά για δύο μόνο πλοία, έναντι 22 εκατομμυρίων δολαρίων αθροιστικά. Πρόκειται για τα πλοία March και Great, αμφότερα χωρητικότητας 5.576 teu και κατασκευής 2004.

Τα έσοδα από τη συμφωνία αυτή θα αξιοποιηθούν για την διευθέτηση χρεών της Diana Containerships.

Όσο για το αν η εταιρεία σχεδιάζει ακόμα να πουλήσει τα υπόλοιπα πέντε πλοία, αυτό παραμένει ασαφές, σε μία περίοδο όπου η αγορά των containerships κινείται ανοδικά.

Σημειώνεται ότι ο στόλος της Diana Containerships, μετά από αυτή τη συμφωνία, αποτελείται πλέον από 9 πλοία, εκ των οποίων 4 post-panamax και 5 panamax.

Υπενθυμίζεται ότι λίγο πριν το τέλος του 2017 η εταιρεία υπέγραψε μία άκρως συμφέρουσα συμφωνία, πετυχαίνοντας για τη ναύλωση ενός πλοίου της σε σχεδόν διπλάσια τιμή των ημερήσιων ναύλων σε σχέση με τις τιμές της περιόδου. Συγκεκριμένα, η εισηγμένη στο Nasdaq εταιρία υπέγραψε συμβόλαιο με την Wan Hai Lines (με έδρα τη Σιγκαπούρη) για τη ναύλωση του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου post-panamax, Rotterdam, έναντι 13.150 δολ. ημερησίως, μείον 3,75% προμήθεια υπέρ τρίτων, για χρονική περίοδο το λιγότερο 120 ημερών, με maximum διάρκεια τις 170 ημέρες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ν. Τσάκος: Ποια είναι η εταιρεία που αγόρασε τα δύο τάνκερ suezmax της TEN

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Λιβανός: Κεφάλαια 111 εκατ. ευρώ στα ταμεία της GasLog Partners

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Οι νέες κινήσεις των Ελλήνων εφοπλιστών στα LR1 tankers

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τέλος στην οκταετή δικαστική μάχη της Diana Containerships για την υπόθεση Kalani
Α. Μιχαλόπουλος: Αλλαγή πλεύσης για την Performance Shipping – Πούλησε το τελευταίο containership του στόλου της
Συνεχίζεται το δικαστικό σίριαλ με πρωταγωνιστές δύο Έλληνες εφοπλιστές

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τραμπ: Υπέγραψε το διάταγμα με τις εξαιρέσεις για τους δασμούς στα αυτοκίνητα
Το Πεκίνο επιτίθεται στον Τραμπ: «Δεν θα γονατίσουμε, αντισταθείτε στον νταή της Αμερικής» (video)
Θα πληρώσετε με IRIS ή με κάρτα; – Τι θα ισχύσει από την 1η Νοεμβρίου στις συναλλαγές
Η Rolls-Royce λατρεύει το σκάκι
Άλις Γουόλτον: Η νέα πλουσιότερη γυναίκα του κόσμου που εκθρόνισε την Φρανσουάζ Μπετενκούρ Μεγιέρ
ΑΒΑΞ: Έτος ορόσημο και κερδοφόρο το 2024 για τον όμιλο – Οι τομείς που στοχεύει
Το νέο ράλι (;) των τραπεζών, τα 7b του Περιστέρη, το νέο big deal του Εξάρχου, ο υφυπουργός που εξόργισε τον Στασινόπουλο, ποιος είναι ο businessman που έδειραν στην Γλυφάδα, το νέο deal του Πατίτσα και ποιος υπάλληλος ενός εφοπλιστή θα πάει φυλακή
Σιδηρόδρομος: Ποιοι θα είναι οι υποψήφιοι Ευρωπαίοι «μνηστήρες» για τη θέση του τεχνικού συμβούλου στον νέο ΟΣΕ;
Κίνητρα για επιστροφή γιατρών: Τα υπέρ και τα κατά
«Ανάσα» για χιλιάδες ιδιοκτήτες οικοπέδων σε οικισμούς – Το «παράθυρο» του ΣτΕ και η ρύθμιση Παπασταύρου