ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα ερωτήματα για υποτιμητική κερδοσκοπία σε Πειραιώς και Εθνική, η δυνατή ΔΕΗ, τα ανέκδοτα με τις πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς και το μήνυμα Μητσοτάκη, οι οργισμένοι βιομήχανοι και ο παραλογισμός με το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη
Ειδικότερα, το πλοίο Domingo (χωρητικότητας 3.739 teu, κατασκευής 2001) θα παραμείνει ναυλωμένο από τη γαλλική εταιρεία για ακόμα οκτώ έως έντεκα μήνες, αρχής γενομένης από τις 3 Αυγούστου του 2018, με τιμή ναύλωσης στα 12.800 δολάρια ημερησίως, σημαντικά αυξημένη έναντι της τρέχουσας τιμής ναύλωσης του πλοίου, που ανέρχεται στα 8.500 δολάρια ημερησίως.
Σύμφωνα με την Diana Containerships, η επέκταση της ναύλωσης του πλοίου αναμένεται να αποφέρει στην εταιρεία έσοδα ύψους 3,07 εκατομμυρίων δολαρίων για την ελάχιστη περίοδο επέκτασης της ναύλωσης των οκτώ μηνών.
Σημειώνεται ότι ο στόλος της Diana Containerships, μετά και την ολοκλήρωση της εξαγγελθείσας πώλησης του πλοίου post-panamax Hamburg, θα αποτελείται από 4 containerships.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Οικονόμου: Αποχωρεί από την αγορά των VLGC, πούλησε και τα 4 πλοία του. Όλες οι λεπτομέρειες
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σ. Τσαντάνης: Πώς θα αναχρηματοδοτήσει δύο capesizes η Seanergy
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σε ελληνική ναυτιλιακή το… περιζήτητο capesize της NS United
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χάρης Βαφειάς: Αύξηση κερδών και μείωση εσόδων στο τρίτο τρίμηνο του 2024 για την C3is
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ