Τη ναύλωση δύο πλοίων της τύπου newcastlemax για περιόδους άνω του ενός χρόνου εξασφάλισε η ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Συμεών Παληού, την ώρα που οι τιμές των capesizes συνεχίζουν να υποχωρούν.

Όπως έγινε γνωστό, η ελβετική SwissMarine Services ναύλωσε το πλοίο Newport News (χωρητικότητας 208.021 dwt, κατασκευής 2017) για 16 έως 19 μήνες έναντι 15.675 δολαρίων ημερησίως με άμεση ισχύ, ενώ η ίδια εταιρεία ναύλωσε για 15 έως 18 μήνες το πλοίο Los Angeles (χωρητικότητας 206.104 dwt, κατασκευής 2012) έναντι 12.588 δολαρίων ημερησίως, με τη συμφωνία να τίθεται σε ισχύ στις 3 Μαρτίου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία φορά που πλοίο τύπου newcastlemax της Diana Shipping ναυλώθηκε ήταν στα τέλη Ιουνίου του 2018, όταν η Koch Shipping ναύλωσε για δύο χρόνια το πλοίο Philadelphia (χωρητικότητας 206.040 dwt, κατασκευής 2012), έναντι 20.000 δολαρίων. Όμως έκτοτε οι τιμές στην αγορά έχουν υποχωρήσει σημαντικά και τον Ιανουάριο οι 12μηνες ναυλώσεις πλοίων capesize κινούνταν γύρω στα 15.000 δολάρια ημερησίως, ενώ τώρα κινδυνεύουν να πέσουν κάτω από τα 10.000 δολάρια.

Στο τέλος της περασμένης εβδομάδας, σύμφωνα με το TradeWinds, η Diana Shipping φέρεται να συμφώνησε για τη ναύλωση του capesize Houston (χωρητικότητας 177.729 dwt, κατασκευής 2009) από την Koch Shipping για 14 έως 17 μήνες έναντι 9.619 δολαρίων ημερησίως, ενώ την ίδια περίοδο ένα τάνκερ της Dong A Tanker ναυλώθηκε έναντι μόλις 11.000 δολαρίων ημερησίως, όταν προηγουμένως είχε ναυλωθεί έναντι 16.500 δολαρίων από την Louis Dreyfous

Παράλληλα, στην αγορά spot, η μέση τιμή χρονοναύλωσης για τις πέντε κύριες διαδρομές capesizes υπολογιζόταν τη Δευτέρα μόλις στα 5.747 δολάρια ημερησίως, στα χαμηλότερα επίπεδα από τον Φεβρουάριο του 2017.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:   Γ. Αγγελικούσης: Παραγγελίες αξίας 380 εκατ. δολαρίων από τη Maran Gas

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:    Χ. Βαφειάς: Η νέα συνεργασία της StealthGas

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά των containerships