H ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού, προχώρησε σε συμφωνίες ναύλωσης για δύο πλοία capesize του στόλου της, κίνηση που αναμένεται να της αποφέρει ακαθάριστα έσοδα τουλάχιστον 17,9 εκατ. δολάρια.

Ειδικότερα, η εταιρεία υπέγραψε με την Singapore Marine Pte. Ltd., με έδρα τη Σιγκαπούρη, σύμβαση για τη χρονοναύλωση του χωρητικότητας 77,773 dwt πλοίου New York, κατασκευής 2010, για περίοδο από 17 έως 19 μήνες. Η ναύλωση ξεκίνησε στις 7 Ιουνίου 2019 και τα ημερήσια ναύλα ανέρχονται σε 15.500 δολάρια, μείον 5% προμήθεια υπέρ τρίτων.

Παράλληλα, η Diana Shipping συμφώνησε με τη γερμανική εταιρεία Oldendorff Carriers GmbH & Co. KG, τη ναύλωση του πλοίου Boston, χωρητικότητας 177,828 dwt και κατασκευής 2007. Η ναύλωση ξεκίνησε στις 7 Ιουνίου 2019 και θα διαρκέσει μέχρι την 1η Απριλίου 2021, με περιθώριο επέκτασης της μέχρι τις 30 Ιουνίου 2021. Τα ημερήσια ναύλα ανέρχονται στα 15.300 δολάρια ημερησίως, μείον 5% προμήθεια υπέρ τρίτων.

Η Diana Shipping διαθέτει στόλο με 45 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου (4 Newcastlemax, 14 Capesize, 5 Post-Panamax, 5 Kamsarmax και 17 Panamax).

Στο μεταξύ, πρόσφατη πληροφορία που θέλει το γνωστό εφοπλιστή να εισέρχεται στον κλάδο των τάνκερ αιφνιδίασε την αγορά. Ναυλομεσιτικές πηγές, μεταξύ των οποίων οι Allied Shipbroking, Advanced Shipping & Trading, Seasure Shipbroking και Lion Shipbroking ανέφεραν ότι εταιρείες συμφερόντων του εξαγόρασαν δύο δεξαμενόπλοια τύπου aframax από το δανέζικο ναυτιλιακό κολοσσό Maersk.

Πρόκειται για τα πλοία Maersk Jamnagar και Maersk Jeddah, χωρητικότητας 105,000 dwt και κατασκευής 2011, ενώ το κόστος της συναλλαγής ανήλθε στα 30,3 εκατ. δολάρια για κάθε ένα. Σημειώνεται ότι σύμφωνα με την εταιρεία αποτίμησης VesselsValue, η αξία των πλοίων υπολογίζεται σε χαμηλότερα επίπεδα, στα 26,7 εκατ. δολάρια.

 

Συμεών Παληός Diana
Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize “Santa Barbara” της Diana Shipping είναι χωρητικότητας 179.426-dwt και κατασκευής του έτους 2015