ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με την Allied Shipbroking, πρόκειται για το πλοίο Jupiter Sun (χωρητικότητας 115.000 dwt, κατασκευής 2007), το οποίο φέρεται να πωλήθηκε έναντι 28,7 εκατ. δολαρίων, ποσό λίγο μεγαλύτερο από τα 26 εκατ. δολάρια που πλήρωσε η Performance Shipping για να αποκτήσει το αδελφό του πλοίο Virgo Sun τον περασμένο μήνα και αρκετά μεγαλύτερο από τα 23,6 εκατ. δολάρια στα οποία υπολογίζει την αξία του πλοίου η VesselsValue.
Μέχρι στιγμής καμία από τις δύο πλευρές δεν έχει επιβεβαιώσει ή διαψεύσει τη συναλλαγή.
Υπενθυμίζεται ότι η εξαγορά του τάνκερ Virgo Sun άλλαξε ουσιαστικά τη σύνθεση του στόλου της Performance Shipping, αφού πλέον για πρώτη φορά περιλαμβάνει περισσότερα τάνκερ από containerships. Είχαν προηγηθεί δύο ακόμα αγορές τάνκερ: τον περασμένο Ιούνιο, η Performance Shipping εισήλθε στον κλάδο των τάνκερ, διαφοροποιώντας για πρώτη φορά το στόλο της, με την εξαγορά των πλοίων Maersk Jamnagar και Maersk Jeddah, χωρητικότητας 105.000 dwt και κατασκευής 2011, έναντι 30 εκατ. δολαρίων το καθένα. To Maersk Jeddah μετονομάστηκε σε Blue Moon και το Maersk Jamnagar σε Briolette.
Εν τω μεταξύ, στο τέλος Αυγούστου, η ναυτιλιακή πούλησε το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Pamina, χωρητικότητας 5.042 TEU, κατασκευής 2005, στην τιμή των 9,125 εκατ. δολαρίων. Ακολούθησε το Σεπτέμβριο η συμφωνία πώλησης του χωρητικότητας 6.541 TEU πλοίου τύπου panamax, Pucon, κατασκευής 2006, έναντι 20,21 εκατ. δολαρίων, στη γερμανική D Oltmann.
Σημειώνεται ότι η Performance Shipping κατέγραψε στο γ’ τρίμηνο 2019 διευρυμένες ζημίες ύψους 18,1 εκατ. δολαρίων, έναντι ζημιών 6,3 εκατ. δολαρίων κατά το γ’ τρίμηνο 2018, που αποδίδονται σε μεγάλο βαθμό στη ζημία απομείωσης από ένα πλοίο της εταιρείας.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων: Συνάντηση εργασίας με την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα (HDB)
- Η επένδυση στους εργαζομένους ως φορέας ανάπτυξης μιας επιχείρησης
- Κυριάκος Μητσοτάκης στα εγκαίνια του data center: Είμαστε πια μία φιλική χώρα προς τις ξένες επενδύσεις
- Wood & Company για Aegean Airlines: Αναβάθμιση σε αγορά για τη μετοχή – Οι λόγοι πίσω από την αλλαγή στάσης