ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα οικονομικά αποτελέσματα είναι σαφώς καλύτερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2021, κυρίως λόγω των αλλαγών στη σύνθεση του στόλου και των υψηλότερων ναύλων spot.
Η εταιρεία, ισχυρίζεται ότι οι συνθήκες ναύλωσης εξακολουθούν να είναι ισχυρές για την Pyxis, όπου η ισοδύναμη τιμή ημερήσιας χρονοναύλωσης ανά πλοίο αυξήθηκε από 29.062 δολάρια το τρίτο τρίμηνο, σε 36.800 δολάρια το τέταρτο τρίμηνο του 2022.
Επίσης, η εταιρεία Pyxis Tankers, γνωστοποίησε ότι προσπαθεί να επεκτείνει τον στόλο της εταιρείας με νέες εξαγορές. Η εταιρεία αναμένει να αυξήσει τον στόλο αποκτώντας σύγχρονα οικολογικά αποδοτικά MR2. Τώρα η εταιρεία διαχειρίζεται ένα στόλο πέντε δεξαμενόπλοιων (MR2), όλα ναυπηγημένα στη Νότια Κορέα και που αξιποιούνται στο πλαίσιο μιας μικτής στρατηγικής ναύλωσης.
Επισημαίνεται ότι η εταιρεία πούλησε ένα παλαιό MR2 και δύο μικρά δεξαμενόπλοια. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Βαλέντιος Βαλεντής επεσήμανε ότι η Pyxis , πέρυσι, απέκτησε δύο δεξαμενόπλοια κατασκευής 2013 και 2017. «Η συνεχιζόμενη εξέλιξη του στόλου θα προσφέρει πολλά λειτουργικά οφέλη και θα καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών», τόνισε χαρακτηριστικά.
Διαβάστε επίσης:
Γιώργος Γιουρούκος: Εκτίναξη κερδών για την Global Ship Lease – Eνδιαφέρον για εξαγορές πλοίων
Γιώργος Κουμπενάς: Αναμένεται μεγάλη ανάκαμψη της κρουαζιέρας