Η Pyxis Tankers Inc., η ναυτιλιακή εταιρεία του Βαλέντιου Βαλεντή, η οποία είναι εισηγμένη στο Nasdaq, είχε καθαρά έσοδα 13,8 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 2,7 εκατομμύρια δολάρια, ή 24,3%, σε σχέση με το συγκρίσιμο τρίμηνο του 2023.

Τα έσοδα στην ανασκοπούμενη περίοδο ήταν 11,7 εκατ. δολάρια, αύξηση 2,4 εκατ. δολάρια ή 25,5% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023.

1

Το καθαρό μας εισόδημα που αποδίδεται σε κοινούς μετόχους για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024, είναι 3,6 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 0,4 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με τη συγκρίσιμη περίοδο του 2023.

Η εταιρεία, στις 30 Ιουλίου 2024, συμφώνησε με έναν δανειστή για την αναχρηματοδότηση του υπάρχοντος χρέους μιας από τις θυγατρικές της, της Seventhone Corp. Η τροποποιημένη δανειακή σύμβαση παρέχει ένα πενταετές αποσβεστικό τραπεζικό δάνειο, λήξης Ιουλίου 2029, με παρόμοιες τριμηνιαίες αποπληρωμές, με τιμή SOFR συν 2,40% (από 3,35%).

Ο Βαλέντιος Βαλεντής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, σχολίασε:

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε σταθερά αποτελέσματα για το τρίτο οικονομικό τρίμηνο του 2024 με έσοδα, καθαρά 13,8 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρά έσοδα που αποδίδονται σε κοινούς μετόχους 3,6 εκατομμυρίων δολαρίων με βασικά κέρδη ανά μετοχή 0,34 δολάρια.

Το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024, ο τομέας των δεξαμενόπλοιων συνέχισε να βιώνει ένα υγιές περιβάλλον ναύλωσης λόγω της παγκόσμιας ζήτησης για καύσιμα μεταφοράς, τα στενά αποθέματα πολλών προϊόντων πετρελαίου, την υποστηρικτική δραστηριότητα των διυλιστηρίων, σε συνδυασμό με τις σημαντικές επιπτώσεις των συνεχιζόμενων συγκρούσεων στην Ουκρανία και τη Μέση Ανατολή, γεγονός που οδήγησε σε συνεχή αναδιάρθρωση της αγοράς των μεταβαλλόμενων εμπορικών προτύπων και την επέκταση των θαλάσσιων μεταφορών εμπορευμάτων σε τόνους μιλίων.

Κατά το τρίτο τρίμηνο, αναφέραμε ένα μέσο ημερήσιο TCE για τα MR μας 29.826 δολάρια. Παρά τη συνήθη εποχιακή επιβράδυνση, το περιβάλλον των δεξαμενόπλοιων προϊόντων παραμένει ανθεκτικό και από τις 20 Νοεμβρίου 2024, το 69% των διαθέσιμων ημερών μας για MR το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024, διατηρούνταν με μέσο TCE 24.630 δολάρια ανά ημέρα.

Διαθέτουμε και διαχειριζόμαστε τρία σύγχρονα οικολογικά αποδοτικά MR, ένα από τα οποία χρησιμοποιούνται επί του παρόντος με βραχυπρόθεσμες ναυλώσεις. Από την πλευρά του ξηρού όγκου, οι συνθήκες ναύλωσης ήταν πρόσφατα ελλιπείς.

Για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024, τα τρία μεσαίου μεγέθους οικολογικά αποδοτικά φορτηγά χύδην φορτίου μας παρήγαγαν μέσο TCE 13.841 δολάρια την ημέρα. Όλα τα πλοία μας χύδην ξηρού φορτίου χρησιμοποιούνται επί του παρόντος με βραχυπρόθεσμες ναυλώσεις και από τις 20 Νοεμβρίου 2024, η μέση εκτιμώμενη TCE ήταν 13.190 δολάρια την ημέρα με κρατήσεις 55% των διαθέσιμων ημερών το τέταρτο τρίμηνο του 2024.

Είμαστε επιφυλακτικά αισιόδοξοι για το περιβάλλον ναύλωσης για τα δεξαμενόπλοια προϊόντων και τα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην βραχυπρόθεσμα. Η μέτρια παγκόσμια αύξηση της ζήτησης για θαλάσσια φορτία σε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων διύλισης πετρελαίου και εμπορευμάτων ξηρού χύδην αναμένεται να συνεχιστεί με τα αντίστοιχα βιβλία παραγγελιών να παραμένουν σχετικά διαχειρίσιμα.

Τα μακροπρόθεσμα θεμελιώδη στοιχεία προσφοράς/ζήτησης παραμένουν εποικοδομητικά, ειδικά δεδομένων των ηλικιακών προφίλ του στόλου και των δύο τομέων.

Πέρα από την αναμενόμενη άνοδο της ζήτησης για τη χειμερινή περίοδο, ο τομέας των δεξαμενόπλοιων μπορεί να επωφεληθεί από την προοπτική μεγαλύτερων περιορισμών έναντι ορισμένων χωρών που υπόκεινται σε κυρώσεις, γεγονός που μπορεί να συμβάλει στην αντιστάθμιση των επιπτώσεων της πιθανής αποκλιμάκωσης των ένοπλων συγκρούσεων.

Ωστόσο, η πιθανή επέκταση των δασμών μεταξύ των μεγάλων εμπορικών εταίρων είναι πιθανό να οδηγήσει σε περαιτέρω εξάρθρωση και αστάθεια της αγοράς.

Οι αξίες των σκαφών εξακολουθούν να βρίσκονται κοντά σε ιστορικά υψηλά, αλλά έχουν αρχίσει να μετριάζονται. Θα συνεχίσουμε να εξετάζουμε εξονυχιστικά την αγορά μεταχειρισμένων για εξαγορές πλοίων, κυρίως στον τομέα των δεξαμενόπλοιων.

Εν τω μεταξύ, αναμένουμε να συνεχίσουμε να επιδιώκουμε την επαναγορά πρόσθετων κοινών μετοχών στο πλαίσιο του προγράμματός μας, με ταυτόχρονη αποπληρωμή του προγραμματισμένου τραπεζικού χρέους καθώς και διατήρηση της λειτουργικής και κεφαλαιακής πειθαρχίας”.

Διαβάστε επίσης: 

Στυλιανίδης – Ουράλογλου: Επιβεβαίωσαν τη στενή συνεργασία των δύο χωρών στον τομέα της ναυτιλίας

Dynagas LNG Partners: Κέρδη 37,5 εκατ. δολάρια – Εξασφαλισμένα έσοδα 1 δισ. δολάρια

Στυλιανίδης: Ο ναυτιλιακός τομέας αναπόσπαστο κομμάτι της «θετικής ατζέντας» στις ελληνοτουρκικές σχέσεις