ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Pyxis Tankers, του Βαλέντιου Βαλεντή, γνωστοποίησε συμφωνία για την απόκτηση σύγχρονου πλοίου μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου.
Πρόκειται για ένα οικολογικά αποδοτικό πλοίο Kamsarmax, χωρητικότητας 82.000 dwt, ναυπήγησης του 2015 στο ναυπηγείο Jiangsu New Yangzi Shipbuilding .
Το πλοίο είναι εξοπλισμένο με σύστημα επεξεργασίας νερού έρματος. Η τιμή αγοράς του σκάφους, «Konkar Venture», είναι 30 εκατομμύρια δολάρια, το οποίο, σε συνδυασμό με το κεφάλαιο κίνησης του πλοίου και τις αμοιβές και τα έξοδα συναλλαγής, αναμένεται να χρηματοδοτηθεί με 16,5 εκατομμύρια δολάρια μέσω δανεισμού, 13,2 εκατομμύρια δολάρια μετρητών και νέα έκδοση μετοχών, αξίας 1,5 εκατομμυρίων δολαρίων.
Επίσης, συμφωνήθηκε να επανεπενδύσει ο Β.Βαλεντής συνολικά 5,9 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά για ποσοστό μειοψηφίας 40% στη θυγατρική που κατέχει το πλοίο, με την εταιρεία να κατέχει το 60% της πλειοψηφίας.
Ο Βαλέντιος Βαλεντής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, σχολίασε: «Οι αξίες μεταχειρισμένων πλοίων, σύγχρονων οικολογικά αποδοτικά δεξαμενοπλοίων προϊόντων συνεχίζουν να αυξάνονται. Κατά τη γνώμη μας, οι τρέχουσες τιμές ενεργητικού είναι απαγορευτικά υψηλές για την επέκταση του στόλου των MR μας. Στη δέσμευσή μας για ενίσχυση της αξίας των μετόχων, συνεχίσαμε να βελτιώνουμε τον ισολογισμό μας, επαναγοράσαμε κοινές μετοχές και διευρύναμε επιλεκτικά το αποτύπωμά μας στον τομέα ξηρού χύδην. Μετά από έρευνα, τα ανεξάρτητα και ανιδιοτελή μέλη του ΔΣ ενέκριναν ομόφωνα την εξαγορά του «Konkar Venture», που είναι το αδελφό πλοίο του «Konkar Asteri» που ναυπηγήθηκε το 2015.
Θα κατέχουμε το 60% αυτής της κοινοπραξίας και το υπόλοιπο 40% θα ανήκει σε εταιρεία που σχετίζεται με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλό μας, τον πρόεδρο Β. Βαλεντή, ο οποίος θα επανεπενδύσει 5,9 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και θα λάβει 1,5 εκατομμύρια δολάρια σε μετοχές της εταιρείας ως μέρος του μεριδίου του από το αντάλλαγμα αγοράς πλοίου. Το πλοίο θα συνεχίσει να διαχειρίζεται η Konkar Shipping Services, S.A., μια εταιρεία που σχετίζεται επίσης με τον Β. Βαλεντή, ελαχιστοποιώντας έτσι τον κίνδυνο και διασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργική ενσωμάτωση στον επεκτεινόμενο στόλο μας. Παρόμοια με την κοινοπραξία του «Konkar Ormi», πιστεύουμε ότι αυτή η επενδυτική ευκαιρία θα πρέπει να μας προσφέρει ελκυστικές αποδόσεις μέσω μιας καλά διαχειριζόμενης δομής.
Όπως περιγράφεται σε αυτήν την έκδοση, από την έναρξη του προγράμματος επαναγοράς κοινών μετοχών μας πριν από ένα χρόνο, έχουμε αποκτήσει 415.371 κοινές μετοχές, οι οποίες αντιπροσώπευαν περίπου το 9% των δημόσιων κοινών μετοχών μας που δεν ανήκουν σε στελέχη της εταιρείας. Επιπλέον, η εξασφάλιση του 25% περίπου Προνομιούχων Μετοχών θα μειώσει τις μηνιαίες πληρωμές μερισμάτων σε μετρητά, αλλά το πιο σημαντικό θα μειώσει περαιτέρω την απομείωση με βάση τα κέρδη και την καθαρή αξία ενεργητικού ανά μετοχή και θα βελτιώσει τη ρευστότητα της μετοχής».
Διαβάστε επίσης
61ο Ράλλυ Αιγαίου: Σύρος 20-29 Ιουλίου – Μέρος θα λάβει και τουρκικό σκάφος
Απομακρύνονται και πάλι τα τάνκερ από τον Λακωνικό Κόλπο – Νέα ειδοποίηση από το Πολεμικό Ναυτικό
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων – Οι κινήσεις της εβδομάδας
- Τουρκία: Τηλεφωνική συνομιλία Ερντογάν-Μακρόν για τη Συρία
- Μπελέρης για Δυτ. Βαλκάνια: Η αναγκαία διεύρυνση της ΕΕ πρέπει να προχωρήσει με συγκεκριμένους όρους
- Ζαχαράκη: Δεν τίθεται θέμα καθολικής απαγόρευσης του διαδικτύου για τα παιδιά