ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Pyxis Tankers Inc. του Βαλέντιου Βαλεντή γνωστοποίησε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Τα έσοδα της εταιρείας ήταν 17 εκατομμύρια δολάρια, ενώ για την ίδια περίοδο, τα έσοδά από χρονική ναύλωση ήταν 12 εκατομμύρια δολάρια, αντιπροσωπεύοντας αύξηση περίπου 8,5 εκατομμυρίων δολαρίων ή 248% σε σχέση με τη συγκρίσιμη περίοδο του 2021.
Τα καθαρά έσοδα που αποδίδονται στους μετόχους για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου είναι 5,1 εκατομμύρια δολάρια.
Ο Βαλέντιος Βαλεντής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος σχολίασε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε τη συνέχιση των ισχυρών οικονομικών αποτελεσμάτων για το τρίτο οικονομικό τρίμηνο το 2022 με καθαρά έσοδα 17 εκατομμύρια δολάρια και καθαρά κέρδη 5,3 εκατομμύρια δολάρια. Η επέκταση της κινητικότητας σε πολλά μέρη του κόσμου έχει οδηγήσει σε σταθερή ζήτηση για καύσιμα μεταφοράς. Τα χαμηλά αποθέματα πολλών προϊόντων πετρελαίου σε συνδυασμό με τον πόλεμο στην Ουκρανία οδήγησαν σε περαιτέρω ενίσχυση της αγοράς, συνέχιση της ισχυρής δραστηριότητας ναυλώσεων για τα δεξαμενόπλοια προϊόντων.
Συνεχίζουμε να χρησιμοποιούμε τα πέντε πλοία Eco-MR’s στο πλαίσιο μιας μικτής στρατηγικής ναύλωσης βραχυπρόθεσμων ναυλώσεων και ταξιδιών. Κατά τη διάρκεια του τριμήνου που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2022, ο ημερήσιος ναύλος αυξήθηκε στα 29.062 δολάρια σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2021. Από τις 10 Νοεμβρίου, το 82% των διαθέσιμων ημερών στο τέταρτο τρίμηνο του 2022 για τα MR πλοίων ήταν ναυλωμένο με 36.800 δολάρια ανά πλοίο, συμπεριλαμβανομένων τριών πλοίων με συμβάσεις βραχυπρόθεσμης χρονικής ναύλωσης με μέσο όρο 32.600 δολάρια και δύο MR που απασχολούνται στην αγορά spot με μέσο όρο 47.700 δολάρια.
Αναμένουμε ότι οι τιμές ναύλωσης θα παραμείνουν υψηλές λόγω της εποχικής ζήτησης, η οποία θα πρέπει να ενισχυθεί από τον αντίκτυπο της απαγόρευσης της ΕΕ στα ρωσικά διυλισμένα προϊόντα από τις αρχές Φεβρουαρίου 2023, καθώς και από την άδεια της κινεζικής κυβέρνησης για τα διυλιστήρια της να εξάγουν περίπου 120 εκατομμύρια βαρέλια ντίζελ βενζίνη και καύσιμα πλοίων από αυτόν τον μήνα. Ένας κορυφαίος αναλυτής έρευνας εκτίμησε πρόσφατα ότι το εμπάργκο της ΕΕ θα μπορούσε να οδηγήσει σε σταδιακή αύξηση της ζήτησης πλοίων κατά 8%.
Για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2022, είχαμε καθαρά έσοδα 40 εκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση κατά 22,7 εκατομμύρια δολάρια ή 132%, από 17,2 εκατομμύρια δολάρια τη συγκρίσιμη περίοδο του 2021, κυρίως λόγω των υψηλότερων τιμών ναύλωσης spot. Το μείγμα εσόδων για τους εννέα μήνες του 2022 ήταν 29% από βραχυπρόθεσμες ναυλώσεις και 71% από απασχόληση στην αγορά spot, με αποτέλεσμα μια συνολική ημερήσια τιμή TCE για τον στόλο μας στα 23.079 δολάρια».
Διαβάστε επίσης:
Euroseas (Αριστείδης Πίττας): Κέρδη και ναυπήγηση 9 πλοίων
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε ναύλωση Polaris που θα εισφέρει 7,07 εκατ. δολάρια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike