Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Pyxis Tankers του Βαλέντιου Βαλεντή ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022.

Αναλυτικότερα, τα καθαρά έσοδα ήταν 6,9 εκατομμύρια δολάρια, ενώ τα έσοδα από τη χρονική ναύλωση ήταν 3,8 εκατομμύρια δολάρια, μειώθηκαν δηλαδή κατά 0,4 εκατομμύρια δολάρια ή 10,1%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2021.

1

Η καθαρή ζημία ανέρχεται σε 3,7 εκατομμύρια δολάρια ή ζημιά ανά μετοχή είναι 0,09 δολάρια, η οποία ήταν μεγαλύτερη από τα αποτελέσματα της συγκρίσιμης περιόδου του 2021. Το προσαρμοσμένο EBITDA ήταν αρνητικό 0,7 εκατομμύρια δολάρια που αντιπροσωπεύει μείωση 1,5 εκατομμυρίων δολαρίων κατά το συγκρίσιμο τρίμηνο του 2021.

Ο Βαλέντιος Βαλεντής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος μας, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα είπε:

«Τα αποτελέσματά μας για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022 αντανακλούσαν τις παρατεταμένες επιπτώσεις από την παραλλαγή Covid-19 Omicron στην κινητικότητα και την οικονομική δραστηριότητα που οδήγησε στη συνέχιση ενός περιβάλλοντος ναύλωσης soft spot. Επιπλέον, τα τριμηνιαία μας αποτελέσματα επηρεάστηκαν από μη επαναλαμβανόμενα επιχειρησιακά γεγονότα, συμπεριλαμβανομένης της πώλησης δύο πλοίων και μιας τυχαίας προσάραξης ενός από τα δεξαμενόπλοια μεσαίας εμβέλειας προϊόντων μας, που οδήγησε σε μειωμένες ημέρες λειτουργίας για ευκαιρίες εσόδων.

Κατά συνέπεια, η μέση ημερήσια TCE και η χρησιμοποίηση των MR μας ήταν χαμηλότερα από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Ολοκληρώσαμε διάφορες πρωτοβουλίες τα τελευταία δύο χρόνια για να τοποθετήσουμε την εταιρεία να επωφεληθεί από καλύτερες αγορές. Καθώς η ανάκαμψη των παγκόσμιων οικονομιών επιταχυνόταν σταδιακά από το ξέσπασμα του Omicron, ο πόλεμος στην Ουκρανία δημιούργησε νέες προκλήσεις και ευκαιρίες που ήταν θετικές για τον κλάδο μας και την εταιρεία.

Η βελτίωση της ζήτησης για προϊόντα διύλισης πετρελαίου και τα χαμηλά παγκόσμια αποθέματα έχουν αντιμετωπιστεί από τις επιπτώσεις του πολέμου που οδήγησε σε εξάρθρωση της αγοράς, επέκταση σε τόνους μίλια και υψηλότερα ναύλια για δεξαμενόπλοια προϊόντων από τον Μάρτιο. Μετά από μια παρατεταμένη, δύσκολη περίοδο, αρχίσαμε να βλέπουμε μια ανάκαμψη του κλάδου με υγιέστερους ρυθμούς που σημειώθηκαν αρχικά στη λεκάνη του Ατλαντικού.

Επιπλέον, τον τελευταίο μήνα, το μεγαλύτερο μέρος της λεκάνης του Ειρηνικού παρουσίασε επίσης σημαντική βελτίωση. Προκειμένου να αντιμετωπιστεί η υψηλή ζήτηση για καύσιμα μεταφοράς, πολλά διυλιστήρια, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που βρίσκονται στην Ακτή του Κόλπου των ΗΠΑ, λειτουργούν με υψηλή χρησιμοποίηση και επιτυγχάνουν σχεδόν ρεκόρ διασποράς.

Η μεγαλύτερη παγκόσμια ζήτηση ντίζελ και βενζίνης, ειδικά από την Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική, ανταγωνίζεται την αυξανόμενη ζήτηση βενζίνης καθώς τα καλοκαιρινά ταξίδια ξεδιπλώνονται στο βόρειο ημισφαίριο. Η αύξηση των φορτίων από τις ΗΠΑ, τη Μέση Ανατολή και ορισμένα ασιατικά διυλιστήρια προς τις τελικές αγορές αντικατοπτρίζει την επέκταση των ταξιδιών σε τόνο μίλια. Η κατάσταση αυτή επιδεινώθηκε περαιτέρω από το κλείσιμο παλαιότερων, λιγότερο αποδοτικών διυλιστηρίων, που βρίσκονται κυρίως στον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης των χωρών (ΟΟΣΑ).

Η λογική οικονομική δραστηριότητα υποστηρίζεται από στοιχεία του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ), το οποίο εξακολουθεί να προβλέπει ετήσια αύξηση του παγκόσμιου ΑΕΠ κατά 3,6% για φέτος και το 2023. Μια κορυφαία ερευνητική εταιρεία υπολόγισε πρόσφατα ότι το θαλάσσιο εμπόριο διυλισμένων προϊόντων θα αυξηθεί κατά 4% σε 1,05 δισεκατομμύρια τόνους το 2022.

Οι προοπτικές προσφοράς πλοίων συνεχίζουν να φαίνονται πολύ θετικές με λίγες νέες παραγγελίες δεξαμενόπλοιων προϊόντων. Εκτιμούμε ότι η ετήσια αύξηση της καθαρής προσφοράς για τα MR θα πρέπει να είναι περίπου 2% τα επόμενα δύο χρόνια”.

Για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022, η εταιρεία ανακοίνωσε έσοδα, καθαρά 6,9 εκατ. δολάρια, αύξηση 1,7 εκατ. δολάρια ή 31,7%, από 5,2 εκατ. δολάρια τη συγκρίσιμη περίοδο του 2021, κυρίως λόγω της υψηλότερης απασχόλησης spot για τον στόλο.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2022, δύο από τα MR βρίσκονταν σε ναυλώσεις σύντομης διάρκειας με αποτέλεσμα ένα ημερήσιο TCE για τον στόλο μας MR ύψους 11.227 δολάρια.

Διαβάστε επίσης:

Η TMS Dry του Γιώργου Οικονόμου αγόρασε δύο πλοία kamsarmax

Αριστείδης Πίττας: Παρήγγειλε άλλα δύο πλοία για την Euroseas και θα διαθέτει 27 πλοία μεταφοράς κοντέινερ