Η Pyxis Tankers Inc. του Βαλέντιου Βαλεντή γνωστοποίησε ότι ολοκλήρωσε το εγκεκριμένο διευρυμένο πρόγραμμα επαναγοράς κοινών μετοχών 3 εκατομμυρίων δολαρίων.

Από το καλοκαίρι του 2023, η εταιρεία έχει αποκτήσει 730.683 κοινές μετοχές στην ανοιχτή αγορά με μέσο κόστος 4,03 δολάρια ανά μετοχή, εξαιρουμένων των προμηθειών.

1

Το 2024, η εταιρεία εξαγόρασε επίσης όλες τις εκκρεμείς 7,75% Σωρευτικές Μετατρέψιμες Προνομιούχες Μετοχές της Σειρά Α.

Έτσι, η εταιρεία έχει δαπανήσει περίπου 13,1 εκατομμύρια δολάρια, συνολικά, για επαναγορές κοινών μετοχών συνολικά ή 19,4% των κοινών μετοχών.

Από τις 29 Ιανουαρίου 2025, το 72% των διαθέσιμων ημερών του πρώτου τριμήνου του 2025 για τα τρία δεξαμενόπλοια της με προϊόντα eco-MR έχει διατηρηθεί με μέση εκτιμώμενη ημερήσια ισοδύναμη τιμή χρονοναύλωσης (“TCE”) 24.750 δολάρια ανά σκάφος.

Από την ίδια ημερομηνία, το 68% των διαθέσιμων ημερών κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, για τα τρία πλοία ξηρού χύδην φορτίου είχε κρατηθεί με μέσο εκτιμώμενο ημερήσιο TCE 15.400 δολάρια.

Η εταιρεία διαθέτει επί του παρόντος έναν σύγχρονο στόλο έξι μεσαίου μεγέθους οικολογικών πλοίων, τα οποία απασχολούνται με τη θαλάσσια μεταφορά ενός ευρέος φάσματος προϊόντων διύλισης πετρελαίου και εμπορευμάτων ξηρού χύδην φορτίου και αποτελείται από τρία δεξαμενόπλοια προϊόντων MR, ένα φορτηγό Kamsarmax και ελεγχόμενα συμφέροντα σε δύο κοινοπραξίες ξηρού χύδην ενός αδελφού πλοίου Kamsarmax και ενός Ultramax.

Διαβάστε επίσης:

Πάνος Ξενοκώστας: Γιατί το Πολεμικό Ναυτικό αρνείται να εμπιστευτεί τα Ελληνικά Ναυπηγεία;

Sun Enterprises: Δύο νεότευκτα πλοία για την εταιρεία του Γιώργου Στ. Λιβανού

Συνεργασία του Κινέζικου Νηογνώμονα CCS με την XRTC – Η πρώτη εμφάνιση του νέου Κινέζου Πρέσβη Fang Qiu με το Ναυτιλιακό Cluster