Τα λάθη κοστίζουν ακριβά.

Με τον τρόπο αυτό μπορεί να περιγράψει την υπόθεση ενός ναυλομεσίτη, ο οποίος ανέλαβε την υποχρέωση να περάσει στους ναυλωτές ενός πλοίου τις απαιτήσεις του πλοιοκτήτη για να καταβάλουν 50.000 δολάρια για τη ρυμούλκηση ενός πλοίου σε λιμάνι της Βαλτικής.

Ο ναυλομεσίτης έστειλε λοιπόν το claim στους ναυλωτές στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο “opsclaims @” και περίμενε. Πέρασαν 14 μήνες και ο ναυλομεσίτης έστελνε και ξανάστελνε το claim στο συγκεκριμένο email, αλλά απάντηση δεν λάμβανε, μέχρι που τσέκαρε αν η διεύθυνση ήταν σωστή.

Και δεν ήταν τελικά, αφού έπρεπε να την έχει στείλει στο «claims @”. Κάλεσε τους ναυλωτές και τους ζήτησε να ελέγξουν την υπόθεση, αλλά εκείνοι απάντησαν ότι δεν είχαν λάβει τίποτα και ότι η περίοδος που έπρεπε να έχουν πάρει το claim στα χέρια τους είχε λήξει με βάση το ναυλοσύμφωνο που είχε υπογραφεί.

Έτσι, ο ναυλομεσίτης αναγκάστηκε να πληρώσει ο ίδιος τον πλοιοκτήτη το ποσό των 50.000 δολαρίων, με την ITIC – International Transport Intermediaries Club να αποζημιώνει τελικά τον ναυλομεσίτηση και να προειδοποιεί όλα τα συμβαλλόμενα μέρη να ελέγχουν και να ξαναελέγχουν τις διευθύνσεις email για σημαντικά θέματα.

Τα συμβαλλόμενα μέρη θα πρέπει να αναζητούν τις σωστές διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για «αξιώσεις» που προβλέπονται στα ναυλοσύμφωνα, και οι οποίες ενδέχεται να διαφέρουν από τις συνηθισμένες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τα συμβαλλόμενα μέρη θα πρέπει επίσης να ζητήσουν επιβεβαίωση της ασφαλούς παραλαβής και των παραληπτών κλήσεων και να ελέγξουν εάν έχουν ληφθεί τα email.

Διαβάστε ακόμη:

ΠΕΝΕΝ: Δεμένα τα πλοία στα λιμάνια

Πήτερ Λιβανός: Εκμεταλλεύεται την spot αγορά η Gaslog Partners – Ανεβαίνουν οι ναύλοι στα LNG Carriers

Παράνομη η απεργία των ναυτεργατών

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση