ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε έκτακτη σύσκεψη του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που πραγματοποιήθηκε σήμερα διαδικτυακά υπό την προεδρία του γενικού γραμματέα Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και ναυτιλιακών επενδύσεων Ευάγγελου Κυριαζόπουλου, με τη συμμετοχή του Γιώργου Χατζημάρκου ως εκπροσώπου της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος, αποφασίστηκε να δημοσιοποιηθεί άμεσα προκήρυξη για την εξεύρεση πλοίου για την συγκοινωνιακή κάλυψη των νησιών Καρπάθου και Κάσου και της σύνδεσής τους με τον Πειραιά, η οποία προέκυψε μετά την αδυναμία του F/B Olympus να εκτελέσει τα δρομολόγιά του.
Η σύσκεψη κατέληξε στην ομόφωνη εισήγηση προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννη Πλακιωτάκη, για την υπογραφή εκ μέρους του επείγουσας προκήρυξης σχετικά με τη σύναψη νέας σύμβασης, με στόχο από την ερχόμενη Παρασκευή, να υπάρξει πλοίο που θα καλύψει το συγκοινωνιακό κενό για Κάρπαθο και Κάσο.
Ειδικότερα, η σύμβαση αφορά σε τρία δρομολόγια την εβδομάδα, δύο μεγάλα από Πειραιά και ένα τοπικό, ως εξής:
1. Πειραιάς-Θήρα-Ανάφη-Ηράκλειο-Κάσος-Πηγάδια Καρπάθου-Διαφάνι Καρπάθου-Χάλκη-Ρόδος
2. Πειραιάς-Θήρα-Ανάφη-Ηράκλειο-Σητεία-Κάσος-Πηγάδια Καρπάθου-Διαφάνι Καρπάθου-Χάλκη-Ρόδος
3. Σητεία-Κάσος-Κάρπαθος-Χάλκη-Ρόδος
Η διάρκεια της νέας σύμβασης ορίζεται στους τρεις μήνες με τα ίδια χαρακτηριστικά πλοίου, αλλά με μεγαλύτερο μίσθωμα. Έτσι, το μίσθωμα ορίζεται για το τρίμηνο στα 4,29 εκ. ευρώ.
Διαβάστε επίσης:
Λύθηκε το πρόβλημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Κάσου – Καρπάθου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας