Η συνέλευση του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου (ICS) εξέλεξε τον Εμμανουέλε Γκριμάλντι ως πρόεδρο του οργανισμού που εκπροσωπεί τις εθνικές ναυτιλιακές ενώσεις και πάνω από το 80% του παγκόσμιου στόλου σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο Εμανουέλε Γκριμάλντι είναι ο πρώτος Ιταλός που αναλαμβάνει την ηγεσία της Παγκόσμιας Ένωσης Εφοπλιστών, κατέχοντας τη θέση του Αντιπροέδρου από το 2016.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Grimaldi, από το 2001 έως το 2003 εκπροσώπησε Ευρωπαίους πλοιοκτήτες ως Πρόεδρος της ECSA – European Community Shipowners’ Associations και από το 2013 έως το 2018 τους Ιταλούς εφοπλιστές ως Πρόεδρος της Confitarma.

Μεταξύ των προτεραιοτήτων που θα τον χαρακτηρίσουν στα νέα του καθήκοντα θα είναι η μείωση των εκπομπών αερίων ρύπων και η ευημερία των πληρωμάτων.

«Οι αποφάσεις που θα λάβουμε, ιδιαίτερα όσον αφορά την επίτευξη του καθαρού μηδενικού στόχου, θα μπορούσαν να αλλάξουν τη δομή του κλάδου τις επόμενες δεκαετίες», δήλωσε ο Εμμ. Γκριμάλντι αμέσως μετά την εκλογή του.

Απευθυνόμενος στους εκπροσώπους των εθνικών ναυτιλιακών ενώσεων που ήταν παρόντες στη Συνέλευση ICS, πρόσθεσε: «Θα βασιστώ πολύ στην υποστήριξή σας για να συνεχίσω να είμαι ισχυρή φωνή της λογικής και της κοινής λογικής και, κυρίως, μιας κοινής άποψης για «Ολόκληρη την παγκόσμια βιομηχανία, όχι μόνο αυτή ενός συγκεκριμένου τομέα ή ενός κυρίαρχου εθνικού συμφέροντος».

«Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε για αυτήν την αποστολή κύρους που σκοπεύω να εκτελέσω με τη μέγιστη δέσμευση – συνέχισε ο Εμμανουέλε Γκριμάλντι- θα συνεργαστώ με όλους για να προωθήσω τις προτεραιότητες της παγκόσμιας ναυτιλίας προκειμένου να ανταποκριθώ στις μελλοντικές ανάγκες έναν κόσμο που θα είναι ολοένα και πιο βιώσιμος, συνεχίζοντας την εξαιρετική δουλειά του προκατόχου μου Esben Poulsson και ολόκληρης της ομάδας της ένωσης. Για το σκοπό αυτό, σκοπεύω να συνεχίσω τον διάλογο με τους ναυτιλιακούς θεσμούς για τη στήριξη της ναυτιλίας στις προκλήσεις που προτείνει η αγορά.

Οι κοινές αξίες και η επιθυμία να εναρμονιστούν τα σημεία αναφοράς παγκοσμίως για να διασφαλιστεί η ανάπτυξη, η προώθηση και η εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών σε όλο τον ναυτιλιακό τομέα οδήγησαν στην ίδρυση του ICS το 1921. Σήμερα, ακόμη περισσότερο από τότε, πρέπει να ακολουθήσουμε αυτόν τον δρόμο προωθώντας τη συνεργασία, την ασφάλεια, την περιβαλλοντική βιωσιμότητα, τις ανοιχτές αγορές και τον θεμιτό ανταγωνισμό, στοχεύοντας πάντα σε υψηλά πρότυπα λειτουργίας».

Διαβάστε επίσης:

Έδωσε 241,2 εκατ. δολάρια για δύο πλοία LNG η Αγγελική Φράγκου – Δικαίωμα απόκτησης άλλων δύο πλοίων

Με βελτιωμένες απόψεις το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για το EU ETS στη ναυτιλία – “Ο ρυπαίνων πληρώνει”