ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η θυγατρική της Carnival Corp, έχει «βγάλει στο σφυρί», πολλά από τα κρουαζιερόπλοιά της, προκειμένου να ανταπεξέλθει στην τεράστια κρίση που έχει προκαλέσει η πανδημία του κορονοϊού.
Κρουαζιερόπλοια τα οποία ναυπηγήθηκαν μέσα στη δεκαετία του ’90 και θεωρούνται κορυφαίας κλάσης, πωλούνται σε τιμές διάλυσης, λένε οι πληροφορίες. Όμως οι αγοραστές, επισήμως, δεν ανακοινώνονται ποτέ.
Για ένα από τα κρουαζιερόπλοια που πουλήθηκε πριν από μερικούς μήνες, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το αγόρασε ο Έλληνας εφοπλιστής Μάριος Ηλιόπουλος.
Ο κ. Ηλιούπουλος, ο οποίος βρίσκεται στο πηδάλιο της ακτοπλοϊκής εταιρείας SeaJets, ενώ η οικογένειά του δραστηριοποιείται και στη ποντοπόρο ναυτιλία δεν επιβεβαίωσε ποτέ τις πληροφορίες.
Στο μεγάλο λιμάνι όμως κυκλοφόρησε ότι απέκτησε το κρουαζιερόπλοιο «Oceana» που έχει ναυπηγηθεί το 2000. Οι ίδιες φήμες κάνουν λόγο για αναζήτηση δύο ακόμα κρουαζιερόπλοιων από ένα επενδυτικό σχήμα στο οποίος μετέχει ο ισχυρός άντρας της Seajets.
Αλλά και για τα προηγούμενα πλοία που πούλησε η Princess, δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό σε ποιους κατέληξαν. Η ίδια ιστορία επαναλήφθηκε και τώρα, που η βρετανική εταιρεία, σύμφωνα με ανακοίνωσή της, μείωσε ακόμα περισσότερο το στόλο της με την πώληση πώληση των Sea Princess που ναυπηγήθηκε το 1998 και Sun Princess που ναυπηγήθηκε το 1995. Τα δύο πλοία, όπως ανέφερε η εταιρεία στους πελάτες της θα παραδοθούν άμεσα στους νέους αγοραστές… των οποίων το όνομα για μια ακόμα φορά παραλείπει να αναφέρει.
Σύμφωνα πάντως με το ρεπορτάζ της Trade Winds, το ένα από τα δύο είναι πιθανό να αγοράστηκε από τη φιλανθρωπική οργάνωση Peace Boat, αν και μέχρι στιγμής η πληροφορία δεν έχει επιβεβαιωθεί.
Η Princess Cruises είναι η εταιρεία με τις περισσότερες πωλήσεις κρουαζιερόπλοιων αυτή τη στιγμή στο κόσμο, ενώ μια ακόμα, η ισπανική Pullmantur, θυγατρική της Royal Caribbean, βρίσκεται αντιμέτωπη με την πτώχευση.
Η κρίση στον κλάδο, από το τσουνάμι των παρενεργειών που δημιούργησε ο COVD–19, είναι βαθιά, και οι περισσότερες εταιρείες προσπαθούν να μειώσουν τα τεράστια κόστη συντήρησης που αντιμετωπίζουν, αλλά και να κρατήσουν τον κλάδο ζωντανό μέχρι να αντιμετωπιστεί η πανδημία και να σαλπάρουν και πάλι ελεύθερα τα πλοία.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τι ζητάει ο Μασκ για να δουλέψεις στο υπουργείο κυβερνητικής αποτελεσματικότητας
- Αντίστροφη μέτρηση για την αξιολόγηση της Fitch – Περιορισμένες προσδοκίες για αναβάθμιση – Αποκαλυπτήρια στις 22 Νοεμβρίου
- Prem Watsa: Τα χρυσά μερίσματα των €400 εκατ. από την επένδυση στη Eurolife
- Metlen: Ανοίγει ο δρόμος των επιχορηγήσεων για την επένδυση βωξίτη-γάλλιου-αλουμίνας ως Εμβληματική Επένδυση