ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι Έλληνες εφοπλιστές συνεχίζουν να εισπράττουν τεράστια κέρδη από συμφωνίες πώλησης δεξαμενόπλοιων. Όπως αναφέρουν ναυλομεσιτικές πηγές η Chandris (Ελλάς) των Γιάννη και Μιχάλη Χανδρή πούλησε το δεξαμενόπλοιο LR2 Althea 115.200 dwt, το οποίο ναυπηγήθηκε το 2022 για 72,5 εκατομμύρια δολάρια, με κέρδος 22,5 εκατομμύρια δολάρια από την τιμή που ναυπηγήθηκε
Η VesselsValue εκτίμησε το πλοίο με 79 εκατομμύρια δολάρια για το δεξαμενόπλοιο.
Το πλοίο είχε νηολογηθεί την 1η Σεπτεμβρίου στο Λιμεναρχείο της Χίου και είχε υψώσει την ελληνική σημαία.
Η διαχειρίστρια εταιρεία «Chandris (Hellas) INC», είχε παραγγείλει το πλοίο στα ναυπηγεία Daehan Shipbuilding Co in Korea. Το δεξαμενόπλοιο είναι μεταφοράς χημικών και η χωρητικότητα του είναι 115.194,10 dwt ή 62.969 κόρων.

Η εταιρεία αναμένει να παραλάβει και το αδελφό πλοίο που ναυπηγείται στο ίδιο Κορεάτικο ναυπηγείο.
Σήμερα η εταιρεία διαθέτει στόλο με δεκαπέντε ποντοπόρα πλοία συνολικής χωρητικότητας 3,8 dwt.
Η τιμή ναυπήγησης του πλοίου ήταν 50 εκατ. δολάρια και το πλοίο χρησιμοποιεί συμβατικά καύσιμα, τιμή που θεωρείται ελκυστική για τα σημερινά δεδομένα της αγοράς.
Διαβάστε επίσης:
Μέχρι 21 Δεκεμβρίου το δώρο Χριστουγέννων στους ναυτικούς
Νέα σύνδεση του Ρεθύμνου με τη Σαντορίνη με το Rapid Link Jet του Μάριου Ηλιόπουλου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Chanel: Ένα καλάθι σουπερμάρκετ με την υπογραφή του Karl Lagerfeld έσπασε κάθε ρεκόρ σε δημοπρασία
- Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία κατάσχεσε πάνω από 2,2 εκατ. μέτρα λαθραίου υφάσματος από την Κίνα στο πλαίσιο έρευνας για τελωνειακή απάτη
- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος που απειλεί τις αγορές το 2026
- Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, τι θα γίνει σε Metlen και Intralot, τι θα κάνει τώρα η Βρεττού, νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική, νέο deal για Δελαπόρτα, τα dinners Χούρι και Χατζηιωάννου, και γιατί το matsuhisa θα γίνει…Προκοπούπολη