array(0) {
}
        
    
Menu
-0.25%
Τζίρος: 76.19 εκατ.

Ποιες μητέρες μπορούν να συνταξιοδοτηθούν πριν τα 62 έτη και το 2025

Posidonia Sea Tourism Forum

Το λιμάνι του Ηρακλείου μετατρέπεται σε smart port – Οι πρωτοβουλίες του διευθύνοντος συμβούλου Μηνά Παπαδάκη για την πράσινη μετάβαση

Λιμάνι Ηρακλείου

Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου αναγνωρίζοντας τη μεγαλύτερη πρόκληση της εποχής, την ανάγκη αντιμετώπισης της κλιματικής κρίσης, στηρίζει και προωθεί τις επενδύσεις σε πράσινες τεχνολογίες και βιώσιμες λύσεις με στόχο την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και την κοινωνική ευημερία.

Προς αυτή την κατεύθυνση το Λιμάνι του Ηρακλείου προχωρά συνεχώς σε αναπτυξιακά έργα, μετασχηματίζεται σε έξυπνο λιμάνι του μέλλοντος με έργα που αφορούν την πράσινη μετάβαση.

1

Η πράσινη μετάβαση του λιμένος Ηρακλείου καθώς και όλα τα ζητήματα βιωσιμότητας βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των προτεραιοτήτων που έχει θέσει. Στόχος η μείωση της συνολικής ατμοσφαιρικής ρύπανσης των εκπομπών Co2. Αναπτύσσει και υλοποιεί στρατηγικές συστημάτων για τη βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας των πλοίων μέσω καινοτόμων σχεδιασμών με την εφαρμογή και η εγκατάσταση του cold ironing.

Η αποτελεσματικότητά του έγκειται στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των πλοίων με υψηλές ενεργειακές ανάγκες όπως είναι τα κρουαζιερόπλοια, ενώ ταυτόχρονα αναβαθμίζει και εκσυγχρονίζει τις λιμενικές του εγκαταστάσεις, Παράλληλα η εφαρμογή του συστήματος της χρήσης και της μετατροπής της κυματικής ενέργειας σε ηλεκτρική ενέργεια υλοποιείται μέσα από το έργο Huppiness.

Το λιμάνι του Ηρακλείου επενδύει ολοένα και περισσότερο σε ψηφιακές λύσεις για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των λιμενικών λειτουργιών όπως ή πρόταση ανάπτυξης ενός μοντέλου digital twins που προσφέρει την ευκαιρία να αποδώσει τόσο την εικόνα του λιμανιού και της βασικής υποδομής καθώς και να παρέχει δεδομένα-πληροφορίες σχετικά με τις εγκαταστάσεις και τις λειτουργίες του.

Αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου κατά 37,42%

Με βάση τις οικονομικές καταστάσεις, τα αποτελέσματα της χρήσεως αξιολογούνται ως ιδιαίτερα θετικά, καθώς o Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου επέδειξε σημαντική λειτουργική κερδοφορία διατηρώντας παράλληλα άρτια χρηματοοικονομική ισορροπία και υψηλή ρευστότητα.

Αναλυτικότερα, τα προ φόρων αποτελέσματα της χρήσεως 2022 διαμορφώθηκαν σε 3,77 εκατ. ευρώ, ήτοι βελτιωμένα κατά € 2 εκατ. ευρώ (+114,75%) περίπου σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, γεγονός που αποδίδεται στα ακόλουθα οικονομικά γεγονότα:

Ο κύκλος εργασιών παρουσίασε σημαντική αύξηση της τάξεως του 37,42% διαμορφούμενος σε 7.788.370 ευρώ έναντι 5.667.530 ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση 2021, υπερβαίνοντας και τα αντίστοιχα μεγέθη του 2019 κατά 18,52% οπότε και είχε διαμορφωθεί σε 6.571.242 ευρώ.

Η άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών σε συνέχεια της υγειονομικής αποκατάστασης λειτούργησε καταλυτικά για τον κλάδο της κρουαζιέρας. Ειδικότερα το έτος 2022 οι συνολικές αφίξεις κρουαζιερόπλοιων που προσέγγισαν το Λιμάνι του Ηρακλείου ήταν 227 με αριθμό αφίξεων επιβατών 304.257, ενώ το 2021 οι προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων ήταν 118 με 119.930 επιβάτες, δηλαδή η αύξηση το 2022 σε σχέση με το 2021 στις αφίξεις κρουαζιεροπλοίων ήταν 92% και στους επιβάτες ήταν 154%. Σε αντίστοιχο συσχετισμό του 2022 με το έτος αναφοράς 2019 (προ πανδημίας εποχή), στην οποία είχε σημειωθεί ο αριθμός αφίξεων κρουαζιεροπλοίων 204 και αριθμός αφίξεων επιβατών 307.043, το ποσοστό της αύξησης το 2022 σε επίπεδο προσεγγίσεων ήταν 8% σε σχέση με το 2019, το δε ποσοστό στους επιβάτες παρέμεινε στα ίδια σχεδόν επίπεδα.

Η θεαματική ανάπτυξη στον τομέα της κρουαζιέρας φαίνεται να συνεχίζεται και για το 2023 από τις ήδη προγραμματισμένες προκρατήσεις προσεγγίσεων κρουαζιερόπλοιων που θα ξεπεράσουν κατά 20% τις αφίξεις του 2022. Ήδη για το 2023 στο λιμάνι έχουν προσεγγίσει πέντε κρουαζιερόπλοια, με τα οποία επισκέφτηκαν το Ηράκλειο πάνω από 6.000 επιβάτες.

Στον Τομέα της Ακτοπλοΐας όπου το λιμάνι του Ηρακλείου συνδέεται καθημερινά με τον Πειραιά με δυο ακτοπλοϊκά δρομολόγια που εκτελούνται σύγχρονα, πολυτελή και γρήγορα Επιβατηγά–Οχηματαγωγά πλοία (Ε/Γ-Ο/Γ), παράλληλα δε συνδέεται με τα Δωδεκάνησα ενώ τους θερινούς μήνες υπάρχουν καθημερινά δρομολόγια προς πολλά νησιά των Κυκλάδων, με ταχύπλοα Επιβατικά ή/και Οχηματαγωγά (Ε/Γ-Τ/Χ, Ο/Γ-Τ/Χ) σκάφη, η αύξηση που σημειώθηκε το 2022 στον αριθμό των διακινούμενων επιβατών των πλοίων γραμμής ανήλθε σε 31,7%.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΗ Μηνάς Παπαδάκης εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2022 και δήλωσε ότι η συστηματική προσπάθεια για την αύξηση της παραγωγικότητας καθώς και η βελτίωση και αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών, απέφερε καρπούς. Η συνεχής μεγέθυνση του κύκλου εργασιών και η υψηλή αποδοτικότητα που αντανακλάται στα γενικότερα οικονομικά αποτελέσματα του Οργανισμού, παρά τις δυσκολίες με τις οποίες όλοι βρεθήκαμε αντιμέτωποι το προηγούμενο διάστημα, εξαιτίας της πανδημίας αλλά και των προκλήσεων που απορρέουν από τον πόλεμο στην Ουκρανία και τις πληθωριστικές πιέσεις από την ενεργειακή κρίση, αποδεικνύουν ότι ο ΟΛΗ είναι ένας διαρκώς αναπτυσσόμενος οργανισμός με τεράστιες δυνατότητες προσφοράς, ο οποίος δημιουργεί πολλαπλά οφέλη για την τοπική και εθνική οικονομία.

Με το ίδιο αίσθημα ευθύνης, κατέληξε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΗ, θα συνεχίσουμε αμείωτα την δυναμική πορεία ανάπτυξης του λιμένος προς όλους τους τομείς δραστηριοτήτων του, συμβάλλοντας απρόσκοπτα στην ανταγωνιστικότητα και στην παραγωγικότητα της οικονομίας.

Ποιος είναι ο Μηνάς Παπαδάκης

Ο Μηνάς Παπαδάκης ανέλαβε Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου τον Ιανουάριο του 2020.

Προηγουμένως είχε μια αξιόλογη επαγγελματική δραστηριότητα σε Πιστωτικά Ιδρύματα και εταιρείες. Έχει εργαστεί σε διάφορες διευθυντικές θέσεις στην EFG Eurobank Equities, όπου μεταξύ άλλων υπηρέτησε ως επικεφαλής τμήματος επενδύσεων πελατών.

Επίσης, έχει διατελέσει μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Minoan Lines και της Α. Παπαδάκης-Technometal.

Μηνάς Παπαδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου
Μηνάς Παπαδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου

Το όραμά του είναι να μετατρέψει το λιμάνι του Ηρακλείου σε ένα πράσινο και έξυπνο λιμάνι και εργάζεται συστηματικά για τη διαδικασία της απανθρακοποίησης του λιμένα.

Ο Μηνάς Παπαδάκης είναι κάτοχος MBA από το Management School του Imperial College του Πανεπιστημίου του Λονδίνου και κατέχει πτυχίο χημικού μηχανικού από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Έχει διδάξει Project Management και Financial Management στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, στο North College και στην Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης.
Μιλάει άπταιστα αγγλικά και γερμανικά.

Ανακαλύψτε το αφιέρωμα Posidonia Sea Tourism Forum

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου: Διευκόλυνση ΑμεΑ για επισκέψεις στο λιμάνι
Η Μύκονος παγκόσμιος προορισμός κρουαζιέρας με ρεκόρ αφίξεων το 2024
Στέφανος Γκίκας: Η Ελλάδα ως Δεσπόζουσα Δύναμη στη Ναυτιλία πρέπει να έχει Καθοριστικό Ρόλο στην Πράσινη Μετάβαση και στη Ψηφιοποίηση
Θεσσαλονίκη: Ανάπτυξη στην κρουαζιέρα και το 2025
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αναδεικνύεται ως νέος προορισμός κρουαζιέρας
Απανθρακοποίηση της βιομηχανίας
Πράσινη μετάβαση: Τι αλλάζει στην ενέργεια
Συνάντηση της ΕΛΙΜΕ με την Θ. Ρήγα για θέματα λιμένων και κρουαζιέρας
Φωταγώγηση του φρουρίου Κούλες με την υποστήριξη του ΟΛΗ για την Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη
Κ. Χατζηδάκης: Σημαντική η πρόοδος της βιομηχανίας από το 2019 – Ευκαιρία για την Ελλάδα η «πράσινη μετάβαση»