Ο Πόλυς Β. Χατζηιωάννου, που διευθύνει την εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Safe Bulkers, μιλώντας στο συνέδριο της Capital Link που έγινε στην Αθήνα, τόνισε ότι στη Safe Bulkers, λόγω του γεγονότος ότι η εταιρεία είναι εισηγμένη, η πράσινη μετάβαση του στόλου του ξεκίνησε σχετικά νωρίς και πρόσθεσε:

“ Ήδη από το 2018, εγκαταστήσαμε πλυντρίδες στον μισό μας στόλο. Στη συνέχεια, επί covid, εστιάσαμε στην αναβάθμιση των πλοίων μας. Η στρατηγική αυτή μας βοήθησε να διατηρήσουμε την κερδοφορία μας ακόμα και στις κακές περιόδους. Πλέον προχωράμε στον εκσυγχρονισμό του στόλου, μιας και οι στόχοι που έχουν τεθεί για το 2030 δεν είναι επιτεύξιμοι με τα σκάφη που ήδη διαθέτουμε.

1

Η φιλοσοφία μας ως εταιρεία παραμένει απλή: θέλουμε να είμαστε πρωτοπόροι, αλλά και να προσαρμοστούμε με υπομονή στις νέες εξελίξεις.

Σχετικά με τα εναλλακτικά καύσιμα, γνωρίζουμε λιγότερα σήμερα απ’ ότι πριν από δεκαοκτώ μήνες, πράγμα που σημαίνει ότι, ειδικά για μικρότερες εταιρείες, οποιαδήποτε πρόβλεψη είναι ριψοκίνδυνη. Στον κλάδο των ξηρών φορτίων, στο πλαίσιο του EU ETS, χρειάστηκε να γίνουμε λογιστές, να κυνηγάμε τον κόσμο για να μας αποπληρώσει, να κάνουμε και τη δουλειά των εφοριακών. Αν ο ΙΜΟ εγκαθιδρύσει διεθνή πρότυπα, πρέπει να τα εφαρμόσουμε με πιο έξυπνο τρόπο. Ας απλοποιήσουμε τα πράγματα αντί να τα περιπλέκουμε”.

Διαβάστε επίσης:

Χρηματιστήριο: Στο κόκκινο ΒΙΟ και ΕΛΧΑ υπό τον φόβο των δασμών Τραμπ – Θα ενταχθεί η Τιτάν στον MSCI;

Τέμπη: Κατεπείγουσα έρευνα για τα τρία νέα βίντεο από τη μοιραία εμπορική αμαξοστοιχία

Ebury: Βασικός παράγοντας διαμόρφωσης των αγορών η ανακοίνωση Τραμπ για δασμούς 25% στον χάλυβα και το αλουμίνιο