ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
“Το έτος 2024 σηματοδοτεί μια ουσιαστική στροφή προς την εφαρμογή των περιβαλλοντικών κανονισμών. Τα πλοία ταξινομούνται πλέον από τον ΙΜΟ με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, όπως εκφράζονται από τον Δείκτη Έντασης Άνθρακα σε τόνους CO2 ανά τόνο μίλι, οι εκπομπές CO2 φορολογούνται πλέον μέσω του EU ETS, ενώ αναμένεται να ισχύσουν πρόσθετοι κανονισμοί από το 2025 και μετά στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σε σχέση με την περιεκτικότητα σε άνθρακα καυσίμου σύμφωνα με τον Κανονισμό FuelEU και αργότερα πιθανώς μετά το 2027 παγκοσμίως, μέσω του Παγκόσμιου Προτύπου Καυσίμου GHG του IMO”.
Μιλώντας, ο Πόλυς Β. Χατζηιωάννου, CEO – Safe Bulkers Inc., στο συνέδριο της Capital Link, τόνισε επίσης:
“Σε αυτό το περιβάλλον και με βάση τη στρατηγική μας ESG, αναλάβαμε είμασταν ανάμεσα στις πρώτες εταιρείες και αναλάβαμε δράση νωρίς από το 2020, για τη σταδιακή ανανέωση του στόλου μας, μέσω παραγγελιών των πιο σύγχρονων πλοίων που συμμορφώνονται με τον κανονισμό EEDI Phase 3 του IMO, μέσω της περιβαλλοντικής αναβάθμισης του υπάρχοντος στόλου μας, και τέλος μέσω της πώλησης παλαιότερων πλοίων και της αντικατάστασης με νεότερα secondhand πλοία, παρακολουθώντας ενεργά την πρόοδό μας σε σχέση με βασικούς δείκτες ESG, επιδεικνύοντας διαφάνεια και υπευθυνότητα. Ως αποτέλεσμα αυτών των ενεργειών, η Safe Bulkers βρίσκεται σήμερα σε πολύ καλή θέση για να ανταγωνιστεί με βάση τις περιβαλλοντικές επιδόσεις του στόλου της. Στο κοινωνικό πεδίο, η Safe Bulkers αναγνωρίζοντας τη σημασία της κοινωνικής ευημερίας αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, συμπεριλαμβανομένων ετήσιων υποτροφιών ναυτικών δοκίμων και ετήσιων ακαδημαϊκών υποτροφιών που προάγουν την κουλτούρα των ναυτικών επαγγελμάτων στους νέους των τοπικών κοινοτήτων”.
“Σε επιχειρησιακό επίπεδο, συνέχισε ο Πόλυς Β. Χατζηιωάννου, από την 1η Ιουνίου, εφαρμόσαμε εθελοντικά ένα νέο μηχανογραφημένο Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης σε συμμόρφωση με τα Πρότυπα DryBMS, ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο που διασφαλίζει τη συμμόρφωση με τους διεθνείς ναυτιλιακούς κανονισμούς, διασφαλίζοντας την ικανότητα και τη δέσμευση για το υψηλότερο επίπεδο απόδοσης όσον αφορά την ασφάλεια, υγεία, και πρόληψη της θαλάσσιας ρύπανσης, υπερβαίνοντας τα πρότυπα συμμόρφωσης με τη διεθνή νομοθεσία, τις αναγνωρισμένες κατευθυντήριες γραμμές και τις κοινές πρακτικές σε ολόκληρο τον κλάδο, παρέχοντάς μας την ευκαιρία να συνεργαστούμε στενά με τους ναυλωτές μας για την βελτίωση των προτύπων στην ναυτιλία.
Θα ήθελα να συγχαρώ την Capital link για ένα εξαιρετικό φόρουμ και να επισημάνω ότι ένας ισχυρός ευρωπαϊκός ναυτιλιακός τομέας είναι ζωτικής σημασίας σε περιόδους γεωπολιτικής αστάθειας και διαταραχών των εμπορικών οδών. Αυτό απαιτεί από την ΕΕ να έχει μεγαλύτερο έλεγχο του στόλου της ενθαρρύνοντας τα πλοία να νηολογούνται υπό ευρωπαϊκές σημαίες. Η Κυπριακή Σημαία αποτελεί μια ελκυστική επιλογή, που ευθυγραμμίζεται απόλυτα με τη δέσμευση της Safe Bulkers για υπεύθυνη λειτουργία. Τηρεί τα υψηλότερα πρότυπα σε θέματα ασφάλειας, και περιβαλλοντικών κανονισμών. Επιπλέον, το Υπουργείο Ναυτιλίας διαθέτει μια βελτιωμένη διαδικασία εγγραφής και σαφή κανάλια επικοινωνίας, διασφαλίζοντας λειτουργική αποτελεσματικότητα και διαφάνεια. Για τους Έλληνες πλοιοκτήτες, η Κυπριακή Σημαία αντιπροσωπεύει μια φυσική εναλλακτική, υπογραμμίζοντας την κρίσιμη ανάγκη για μια ισχυρή ευρωπαϊκή σημαία και ταυτόχρονα ενισχύοντας τη συνεργασία και τους στενούς δεσμούς με την αξιοσέβαστη ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα.”
Διαβάστε επίσης
Στ. Τσαντάνης: θα υπάρξει σοβαρή υποπροσφορά πλοίων για τα επόμενα χρόνια
Drewry: Ο Δείκτης εμπορευματοκιβωτίων είναι κατά 202% υψηλότερος από πέρσι
DryDel Shipping (Κώστας Δελαπόρτας): Παρέλαβε το πρώτο από τα εννέα νεότευκτα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στουρνάρας: Πολύ σημαντικό ένας πολίτης να είναι οικονομικά εγγράμματος – Παρουσιάστηκε το «Αλφαβητάρι της οικονομίας για εφήβους»
- Η Novo Nordisk επενδύει σε Νέα Υπερσύγχρονη Μονάδα Παραγωγής
- Σταϊκούρας: Ο αυτοκινητόδρομος Ιωάννινα – Κακαβιά θα συμβάλλει στην περιφερειακή και την εθνική ανάπτυξη
- Σε νέους ιδιοκτήτες από σήμερα τα ακίνητα της «Αλλατίνη» και της «Μαλαματίνα»