Με ένα νεότευκτο φορτηγό πλοίο που πληροί τις τελευταίες απαιτήσεις του Σχεδιαστικού Δείκτη Ενεργειακής Απόδοσης (EEDI) για τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου, θα ενισχύσει τον στόλο της η ναυτιλιακή Safe Bulkers, συμφερόντων του εφοπλιστή Πόλυ Χατζηιωάννου.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, προχώρησε σε συμφωνία για την εξαγορά ενός post panamax χωρητικότητας 87,000 dwt, το οποίο κατασκευάζεται σε ιαπωνικό ναυπηγείο, σε ελκυστική τιμή, χωρίς να αναφέρει το ακριβές ποσό.

Το νέο πλοίο θα παραδοθεί στην Safe Bulkers το τρίτο τρίμηνο του 2022.

Παράλληλα η εταιρεία έκλεισε συμφωνία για νέα δανειακή διευκόλυνση για την αποπληρωμή του 60% του τιμήματος μετά την παράδοση του πλοίου, για αύξηση υφιστάμενου ανακυκλούμενου δανείου από 20 εκατ. δολάρια σε 30 εκατ. δολάρια και για την επέκταση της ημερομηνίας λήξης του, που αρχικά είχε προγραμματιστεί για το 2022, έως και 2 χρόνια, με τους υφιστάμενους χρηματοοικονομικούς όρους.

Η Safe Bulkers διαθέτει ρευστότητα 167,5 εκατ. δολαρίων. Οι συνολικές εναπομένουσες απαιτήσεις κεφαλαιουχικών δαπανών για την απόκτηση του συγκεκριμένου bulker και ενός ακόμη νεότευκτου πλοίου που παρήγγειλε τον Οκτώβριο, ανέρχονται σε 51,8 εκατ. δολάρια.

Ο Δρ. Λουκάς Μπάρμπαρης, Πρόεδρος της εταιρείας, σχολίασε: “Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε τεχνολογικά προηγμένα πλοία που συμμορφώνονται με τους τελευταίους περιβαλλοντικούς κανονισμούς σε μία προσπάθεια ανανέωσης του στόλου μας. Οι απαιτήσεις κεφαλαιουχικών δαπανών της εταιρείας για την εξαγορά του νέου πλοίου θα χρηματοδοτηθούν μέσω νέων χρηματοοικονομικών συμφωνιών. Η Safe Bulkers διατηρεί μια ισχυρή οικονομική θέση με ρευστότητα άνω των 167 εκατομμυρίων δολαρίων, που μας παρέχει την απαιτούμενη οικονομική ευελιξία”.

Σημειώνεται ότι στα μέσα Νοεμβρίου, κατά τη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου, η ναυτιλιακή γνωστοποίησε ότι τον Οκτώβριο του 2020, συνήψε συμφωνία για την απόκτηση ενός ιαπωνικής κατασκευής, φορτηγού πλοίου, κατηγορίας Kamsarmax, χωρητικότητας 82.000 dwt, με ημερομηνία παράδοσης το πρώτο εξάμηνο του 2022.

Πόλυς Χατζηιωάννου: Νέα παραγγελία πλοίου και πλάνο ανανέωσης του στόλου της Safe Bulkers

Θεόφιλος Πριόβολος: Φταίει ο ειδικός διαχειριστής για τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά λέει η Pyletech Shipyards

Γιώργος Λογοθέτης: Νέα αγωγή σε βάρος του εφοπλιστή και εταιρειών του από επενδυτές – Τι ισχυρίζονται και πόσα διεκδικούν

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση