ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το πλοίο Rena (χωρητικότητας 82.000 dwt, κατασκευής 2011) εμφανίζεται να ανήκει στην εταιρεία Saint Apostles Steamship, ωστόσο πηγή που επικαλείται το TradeWinds αναφέρει ότι ιδιοκτήτρια του πλοίου είναι η Trojan Maritime, η οποία δεν έχει άλλο πλοίο στον στόλο της.
Την τεχνική διαχείριση του πλοίου έχει αναλάβει η Orion Reederei εν όψει της δημοπράτησής του, για την οποία δεν έχει ακόμα οριστεί ημερομηνία, όμως εκτιμάται ότι θα γίνει ενδεχομένως και εντός του Ιουνίου, με τη σχετική δικαστική απόφαση να αναμένεται.
Σύμφωνα με το VesselsValue, η αξία του πλοίου ανέρχεται στα 18,7 εκατομμύρια δολάρια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τον Αύγουστο του 2017 στο συγκεκριμένο πλοίο απαγορεύθηκε η πρόσδεση σε λιμάνια της Αυστραλίας για έξι μήνες, μετά από έλεγχο από τον οποίο προέκυψε σειρά προβλημάτων.
Στις 6 Ιουλίου το πλοίο έδεσε στο λιμάνι του Κουίνσλαντ, όπου υποβλήθηκε σε έλεγχο, από τον οποίο προέκυψαν διάφορα προβλήματα, όπως ελαττωματική γεννήτρια και ελλείψεις στο σύστημα διαχείρισης ασφάλειας του πλοίου, ενώ σύμφωνα με καταγγελία της Διεθνούς Ομοσπονδίας Εργαζομένων στις Μεταφορές (ITF) οι εργαζόμενοι ήταν απλήρωτοι, με τη συνολική οφειλή να ανέρχεται σε 53.000 δολάρια στα τέλη του Ιουνίου. Το πλοίο αναχώρησε από το Κουίνσλαντ στις 3 Αυγούστου, αφού επιβεβαιώθηκε ότι πληρώθηκαν οι οφειλές προς τους εργαζομένους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Προκοπίου: Γιατί η Moody’s υποβαθμίζει το outlook της Dynagas
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Β. Μαρινάκης: Νέες συμφωνίες με ναύλα έκπληξη για την CPP
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ισμήνη Παναγιωτίδη: Νέα super αγορά από την Pavimar
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μουσικός διαγωνισμός Public & Kiddoboo: Φέρνουν τη μαγεία της μουσικής στο σπίτι με το σετ KidsVoice!
- Πολωνία: Ο Ντούντα χαρακτηρίζει καθοριστική την απόφαση των ΗΠΑ για χρήση πυραύλων μεγάλου βεληνεκούς από το Κίεβο
- Σφοδρή επίθεση Μαρινάκη σε Σαμαρά: Διαστρέβλωση που προσπάθησαν να κάνουν ακραία μέσα στη χώρα το να αποκαλείς μειοδότη τον ΥΠΕΞ
- Τουρκία: Άδεια στην τουρκική TPAO για πετρελαϊκές έρευνες στον Κόλπο του Ξηρού