ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων είχε ενημερώσει όλους τους αρμόδιους φορείς με την πρόσφατη ετήσια έκθεση της για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πλοίαρχοι στα λιμάνια της χώρας.
Ειδικότερα, όσον αφορά τον λιμένα της Χίου, η έκθεση της ΠΕΠΕΝ επισήμανε τα εξής:
– Αύξηση φωτοβολίας Φανών (πράσινο – κόκκινο) εισόδου στο λιμάνι διότι δεν είναι ορατοί λόγω του φωτισμού της παραλιακής ζώνης (καταστήματα – οικίες).
– Αύξηση λειτουργικών βαθών λιμένα στα 8,5 μέτρα και συντήρηση αυτών.
– Έργα αποκατάστασης της γωνίας (είναι εδώ και ένα χρόνο εκτός λειτουργίας).
– Φωτισμός στη θέση ΜΠΟΥΡΤΖΙ εντός λιμένος.
Με αφορμή το περιστατικό που έγινε την Πέμπτη 19 Μαΐου 2022 κατά τη διαδικασία πρόσδεσης του πλοίου «Νήσος Σάμος», η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων, ενημερώνει με επιστολή της τα εξής:
«Το περιστατικό που σημειώθηκε στο λιμάνι της Χίου κατά την διαδικασία κατάπλου του Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου Νήσος Σάμος αναδεικνύει και πάλι την ανάγκη για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών των λιμανιών, ώστε αυτά να είναι σε θέση να εξυπηρετούν με ασφάλεια τα πλοία και τους επιβαίνοντες σε αυτά.
Η Ένωση Πλοιάρχων επισημαίνει διαχρονικά στις αρμόδιες αρχές, όλα όσα πρέπει να γίνουν, για να έχουμε ασφαλή και λειτουργικά λιμάνια. Οι προτάσεις μας είναι τεκμηριωμένες και στηρίζονται στις εισηγήσεις των Ελλήνων πλοιάρχων της ακτοπλοΐας, οι οποίοι είναι κατεξοχήν χρήστες των λιμανιών και οι οποίοι με αίσθημα ευθύνης, επαγγελματισμού και ναυτοσύνης, κρατάνε ζωντανή την επικοινωνία των νησιών μας 12 μήνες τον χρόνο, προσεγγίζοντας σε αυτά κάτω από αντίξοες συνθήκες.
Για το περιστατικό στη Χίο μόνο συγχαρητήρια αξίζουν στον πλοίαρχο, αλλά και στα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος για την αίσια έκβαση. Γιατί δεν χρειάζεται να έχει κάποιος ναυτικές γνώσεις για να συνειδητοποιήσει ότι αποτελεί άθλο στην κυριολεξία η προσέγγιση των σύγχρονων μεγάλων πλοίων σε ακατάλληλα λιμάνια που είχαν σχεδιαστεί για τις συνθήκες άλλων εποχών.
Ας αφυπνιστούν επιτέλους οι αρμόδιες αρχές και ας ακούσουν τις προτάσεις των συναδέλφων πλοιάρχων της ακτοπλοΐας. Ας προχωρήσουν τα έργα για την ασφάλεια των λιμανιών μακριά από γραφειοκρατικά εμπόδια μικροσυμφέροντα και ιδεοληψίες».
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike