ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η απεργία των λιμενεργατών κρατά ήδη τέσσερις μέρες. Μικρή μερίδα εργαζομένων ενός μειοψηφικού σωματείου προχώρησαν σε αποκλεισμό των πυλών του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων, με αποτέλεσμα να παραλύσει το λιμάνι και μαζί οι εισαγωγές και εξαγωγές προκαλώντας εντονότατες αντιδράσεις από τους εισαγωγείς, εξαγωγείς, επιχειρήσεις, αλλά και το εμπορικό και βιομηχανικό επιμελητήριο Πειραιά.
Σύμφωνα με την απόφαση του μονομελούς πρωτοδικείου Πειραιά, αναγνωρίζεται ο παράνομος χαρακτήρας της απεργιακής κιντοποίησης, που κήρυξε η εναγόμενη για την 29/10 από τις 00:00 έως και 23:59, και απαγορεύεται η συνέχιση της παραπάνω απεργιακής κινητοποίησης.
Σύμφωνα με την προκηρυξη της απεργίας, η κινητοποίηση αφορούσε την άρνηση της COSCO να ικανοποιήσει τα αιτήματα των εργαζομένων στο λιμάνι του Πειραιά για μέτρα υγείας και ασφάλειας και τη σύναψη Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας (ΣΣΕ) για συγκροτημένα δικαιώματα.
Ποιος βρίσκεται πίσω από την απεργία
Όπως αναφέρουν πηγές με γνώση της κατάσταστης, οι απεργίες και κινητοποιήσεις στο Λιμάνι του Πειραιά εκφράζουν τις απόψεις ενός συγκεκριμένου σωματείου. Οι επιπτώσεις, αναφέρουν, θα είναι πολύ αρνητικές για την οικονομία και την αγορά εάν συνεχιστούν, ειδικά αυτή την περίοδο πριν από τις γιορτές.
Πίσω από την απεργία και τις έντονες κινητοποιήσεις στο Λιμάνι του Πειραιά βρίσκεται ένα συγκεκριμένο σωματείο, η ΕΝΕΔΕΠ (Ένωση Εργαζομένων στη Διακίνηση Εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά), με λιγότερο από 300 μέλη.
Αυτές οι πρακτικές δεν αντιπροσωπεύουν τις απόψεις των άλλων σωματείων τα οποία ζητούν την αποκατάσταση της λειτουργίας το συντομότερο και δεν αρέσει η λογική του «πλιάτσικου» που ακολουθεί η ΕΝΕΔΕΠ, όπως υποστηρίζουν.
Η ΣΥΝΕΔΕΠ (πολύ μεγαλύτερο με πάνω από 800 μέλη), ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εταιρειών Εθνικών Οδικών Μεταφορών και ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Φορτηγών Ελευθέρας Ζώνης Πειραιά και Τελωνείων έκαναν και σχετικές ανακοινώσεις.
Παράλληλα, ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά και άλλοι φορείς έχουν ήδη ξεκινήσει ενέργειες για να απαιτήσουν από την κυβέρνηση να λάβει μέτρα για την αποκατάσταση της κατάστασης και την αποφυγή των αρνητικών επιπτώσεων στην εύθραυστη ελληνική οικονομία και αγορά.
Η PCT βρίσκεται για αυτό το λόγο σε στενή επικοινωνία με την Ελληνική Κυβέρνηση για την επανεκκίνηση της λειτουργίας το συντομότερο δυνατόν. Η PCT / DPORT ήταν αυτή που προχώρησαν σε αίτηση στο δικαστήριο για να κριθεί η απεργία της ΕΝΕΔΕΠ παράνομη και έχει γίνει ήδη και ακρόαση..
Διαβάστε επίσης
Λιμάνι Πειραιά: Κοινή πρόταση για την επαναλειτουργία του
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σωκράτης Φάμελλος: Είναι μια καλή μέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι μια καλή μέρα για την αριστερά
- Τουρισμός: Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στη φορολογία των ξενοδοχείων
- Γιώργος Οικονόμου: Επιμένει για την «άλωση» της Performance με στόχο την Αλίκη Παληού, η οποία «πυροβολεί» στο αδύνατο σημείο του
- Τι μαγειρεύει ο maître Λιβάνιος, τα ραντεβού του Εξάρχου και το ράλι στην Αττικής, τα μυστικά της ΓΕΚ και τα 19 ευρώ, το beef Σταϊκούρα – Ταχιάου, τι θα στηρίξει ο Μηταράκης, και ο καινοτόμος Ρέμος