ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Product Shipping είχε αρχικά εκδηλώσει ενδιαφέρον για ένταξή της στον δείκτη Nasdaq τον Αύγουστο του 2014, με διαχειρίστρια την Morgan Stanley, έχοντας παρουσιάσει πωλήσεις ύψους 42 εκατ. δολαρίων κατά το 12μηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου του 2014. Η εταιρεία διέθετε τότε συνολικά δέκα πλοία, οκτώ τάνκερ MR και δύο LR, με μέση ηλικία σχεδόν ετών, τα οποία είχε αποκτήσει το 2012 και το 2013 σε σχετικά χαμηλές τιμές, σύμφωνα με την ίδια.
Ωστόσο, όταν η εταιρεία ανακοίνωσε τα σχέδιά της για δημόσια προσφορά, δεν υποδέχθηκαν όλοι το νέο με ενθουσιασμό, με την Arctic Securities να αμφισβητεί το αν το ικανοποιητικό χαρτοφυλάκιο ναυλώσεων των πλοίων της θα ήταν επαρκές για να προσελκύσει το ενδιαφέρον των επενδυτών. Όπως μάλιστα σημείωνε ένας αναλυτής, σύμφωνα με το TradeWinds, “οι επενδυτές φαίνονται να προτιμούν εταιρείες με παγιωμένη ιστορία και δέσμευση”, προσθέτοντας: “Η Product Shipping Limited ίσως να έχει θέσει στο χρηματιστήριο, όμως νομίζουμε ότι δεν θα είναι πολύ ελκυστική, καθώς οι επενδυτές σε αυτό το σημείο του κύκλου φαίνονται να θέλουν σταθερότητα, αντί για νέες μετοχές για να διαλέξουν”.
Σημειώνεται ότι ο Σταμάτης Μόλαρης είχε επίσης επιχειρήσει να εντάξει στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και την Alma Maritime το 2010, όμως στη συνέχεια αναγκάστηκε να αποσύρει την προσφορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Χατζηπατέρας: Τι συμβαίνει τελικά με τη Dorian LPG και τη BW LPG; Oι τελευταίες εξελίξεις και το ενδεχόμενο της εξαγοράς
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ευ. Πιστιόλης: Το μεγάλο deal που βάζει την Top Ships στην κινεζική χρηματοδοτική αγορά
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Παππάς: Η νέα κίνηση ανανέωσης του στόλου της Star Bulk
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ