Στην αγορά των supramaxes μπαίνει για πρώτη φορά η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία New Horizon, με την απόκτηση ενός πλοίου 10ετίας που αρχικά εμφανιζόταν να είχε αποκτηθεί από την Thoresen Shipping.

Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές που επικαλείται το TradeWinds, η New Horizon είναι η εταιρεία που αγόρασε το πλοίο Angel B (χωρητικότητας 58.700 dwt, κατασκευής 2008) έναντι 14,15 εκατομμυρίων δολαρίων, αν και επίσημα η είδηση δεν έχει επιβεβαιωθεί από την εταιρεία. Αν πάντως επιβεβαιωθεί, θα είναι η πρώτη αγορά πλοίου supramax για τη New Horizon από συστάσεώς της και η πρώτη κίνηση επέκτασης του στόλου της από το καλοκαίρι του 2016.

Πρόκειται άλλωστε για μία κίνηση που ταιριάζει στη φιλοδοξία της εταιρείας να επεκταθεί με ήπιο τρόπο, διαθέτοντας έναν στόλο μεταξύ τριών και πέντε πλοίων. Συμπεριλαμβανομένου του Angel B, η εταιρεία θα διαθέτει τέσσερα πλοία στον στόλο της. Τα άλλα τρία είναι το χωρητικότητας 35.100-dwt φορτηγό Corsair (κατασκευής 2001), το χωρητικότητας 46.700-dwt bulker Ikaria Angel (κατασκευής 1999) και το handysize Inoi (κατασκευής 2010)

Ποια είναι η New Horizon

H New Horizon Shipmanagement SA δραστηριοποιείται στο χώρο από τα τέλη της δεκαετίας του ’90. H εταιρεία έκανε αίτηση για να λάβει άδεια λειτουργίας το καλοκαίρι του 2013, γεγονός που την καθιστά νέα στην αγορά ξηρού φορτίου.

Οι τρεις ιδρυτές της New Horizon –Κωνσταντίνος Μαούνης, Μανώλης Μαλαχιάς και Παναγιώτης-Μανώλης Πατσούρης– είναι απόγονοι παραδοσιακών ελληνικών εφοπλιστικών οικογενειών με ιστορία δεκαετιών ως καπετάνιοι και αργότερα ως πλοιοκτήτες φορτηγών πλοίων και bulkers με χωρητικότητα ως τις 50.000-dwt.

Η εταιρεία αναφέρει στην επίσημη ιστοσελίδα της ότι ενδιαφέρεται να επεκτείνει το στόλο της με νέα πλοία μεταφοράς φορτίου Handysize, Handymax και Supramax.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Γ. Λογοθέτης: Ποια νεοσύστατη ελληνική ναυτιλιακή αγόρασε πλοίο της Lomar Shipping

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τα deals δύο ελληνικών ναυτιλιακών στην αγορά του LPG

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Κούστας: Έτσι επέστρεψε στην κερδοφορία η Danaos Corporation