ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ωστόσο, τα συνολικά έσοδα στο 9μηνο διαμορφώθηκαν σε 1.142.352 δισ. δολάρια, έναντι εσόδων 927.566 εκατ. δολαρίων στο αντίστοιχο 9μηνο του 2021.
Τα καθαρά έσοδα στο τρίτο τρίμηνο ανήλθαν σε 109.693 εκατ. δολάρια, έναντι 220.407 εκατ. δολαρίων στο περσινό αντίστοιχο τρίμηνο.
Στο 9μηνο, τα καθαρά έσοδα διαμορφώθηκαν σε 480.000 εκατ. δολάρια, έναντι 380.379 εκατ. δολαρίων στο περσινό 9μηνο.
Η μείωση των εσόδων στο τρίτο τρίμηνο οφείλεται στις μειώσεις των ναύλων.
Σχολιάζοντας ο Πέτρος Παππάς, Διευθύνων Σύμβουλος της Star Bulk, τα οικονομικά αποτελέσματα σχολίασε:
«Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, η Star Bulk είχε καθαρό εισόδημα 109,7 εκατομμυρίων δολαρίων, έσοδα TCE 266,7 εκατομμύρια δολάρια και EBITDA 163,8 εκατομμύρια δολάρια. Το TCE για το τρίμηνο ήταν 24.365 δολάρια την ημέρα ανά πλοίο υπερβαίνοντας τους σταθμισμένους μέσους δείκτες των ναύλων κατά περισσότερο από 50%. Όσον αφορά το τέταρτο τρίμηνο, έχουμε καλύψει το 66% των διαθέσιμων ημερών μας με TCE 22.772 δολάρια την ημέρα ανά πλοίο. Το διοικητικό μας συμβούλιο ενέκρινε τη διανομή μερίσματος 1,20 δολάρια ανά μετοχή. Αυτό το μέρισμα είναι η έβδομη συνεχόμενη τριμηνιαία διανομή και η ένατη από τότε που θεσπίσαμε την πολιτική μας προς τους μετόχους μας. Από τις αρχές του 2021 και συμπεριλαμβανομένου του προαναφερθέντος μερίσματος, θα έχουμε διανείμει περίπου 900 εκατομμύρια δολάρια στους μετόχους μας.
Συνεχίζουμε τη βελτιστοποίηση της κεφαλαιακής μας δομής, έχοντας συμφωνήσει τρεις επιπλέον αναχρηματοδοτήσεις συνολικού ύψους 96 εκατομμυρίων δολαρίων. Δεδομένου ότι από τις αρχές του έτους έχουμε συμφωνήσει αναχρηματοδοτήσεις ύψους 402,6 εκατομμυρίων δολαρίων, έχουμε μειώσει το ετήσιο κόστος μας κατά 4,9 εκατομμύρια δολάρια.
Με το βιβλίο παραγγελιών πλοίων ξηρού φορτίου να βρίσκεται σε ιστορικό χαμηλό και με τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που τίθενται σε ισχύ και με προσδοκίες για το σταδιακό άνοιγμα της κινεζικής οικονομίας, παραμένουμε αισιόδοξοι για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς χύδην ξηρού φορτίου παρά τις παγκόσμιες μακροοικονομικές αβεβαιότητες».
Διαβάστε επίσης:
Γιώργος Σαρόγλου (ΤΕΝ): Ενίσχυση του στόλου με το «Δίας»
Performance Shipping (Ανδρέας Μιχαλόπουλος): Εξασφάλισε σταθερά έσοδα 85 εκατ. δολαρίων