ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Την αύξηση της ρευστότητας της μέσω της επίτευξης συμφωνιών αναχρηματοδότησης πέτυχε η ναυτιλιακή Star Bulk, συμφερόντων του εφοπλιστή Πέτρου Παππά, παρουσιάζοντας παράλληλα αύξηση των κερδών της κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους.
Ειδικότερα, στο διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2020, τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 23,3 εκατ. δολάρια ή 0,24 δολάρια ανά μετοχή έναντι 5,8 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019.
Τα προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα διαμορφώθηκαν στα 27,3 εκατ. δολάρια έναντι 17,3 εκατ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του 2019. Τα προσαρμοσμένα EBITDA διαμορφώθηκαν στα 79,7 εκατ. δολάρια από 72,2 εκατ. δολάρια πέρυσι.
Ο Πέτρος Παππάς, CEO της Star Bulk σχολίασε: “Ήμασταν σε θέση να εκμεταλλευτούμε την ανάκαμψη της αγοράς ξηρού χύδην φορτίου, αυξάνοντας το ισοδύναμο χρονοναύλωσης μας σε 13.083 δολάρια ημερησίως ανά πλοίο για το τρίτο τρίμηνο του 2020. Τους τελευταίους μήνες, συνεχίσαμε να ενισχύουμε τη ρευστότητά μας, κλείνοντας εννέα συμφωνίες αναχρηματοδότησης, αυξάνοντας τα μετρητά μας συνολικά κατά 113,2 εκατομμύρια δολάρια και βελτιώνοντας το μέσο προφίλ περιθωρίου και αποπληρωμής“.
“Παρά τις αναταραχές στις χρηματοοικονομικές αγορές, είχαμε την υποστήριξη των υφιστάμενων δανειστών μας και δημιουργήσαμε σχέσεις με νέους χρηματοδότες. Η τρέχουσα ρευστότητα, συμπεριλαμβανομένης της διαθέσιμης πιστωτικής διευκόλυνσης, έχει φτάσει τα 225 εκατομμύρια δολάρια“, συμπλήρωσε.
Αναφερόμενος στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εταιρεία λόγω της πανδημίας επισήμανε: “Εξακολουθεί να είναι δύσκολο να αλλάξουμε τα πληρώματα στα πλοία μας λόγω των περιορισμών που υπάρχουν για την την επιβράδυνση της εξάπλωσης του Covid 19. Ολόκληρη η ναυτιλιακή βιομηχανία, συμπεριλαμβανομένης και της εταιρείας μας, συνεχίζει να αντιμετωπίζει διαταραχές στα δρομολόγια των πλοίων, καθώς και υψηλότερο λειτουργικό κόστος λόγω αυτών των περιορισμών”.
Ωστόσο, τόνισε: “Οι προοπτικές μας για την αγορά εξακολουθούν να είναι θετικές, παρά την αβεβαιότητα που απορρέει από την πανδημία Covid 19. Η προσφορά βρίσκεται σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα λόγω των πρόσφατων σοκ στη ζήτηση και της ασάφειας σχετικά με το μέλλον της τεχνολογίας προώθησης των πλοίων, ενώ η ζήτηση για ξηρό φορτίο είναι υγιής”.
Η εταιρεία δεν σκοπεύει να επιστρέψει στη διανομή μερίσματος σύντομα, όπως αποκάλυψε κατά τη διάρκεια του cοnference call με τους αναλυτές ο πρόεδρος της Star Bulk, Hamish Norton.
Συγκεκριμένα, ανέφερε: “Για να υπάρξει διανομή μερίσματος βραχυπρόθεσμα η αγορά θα πρέπει να παρουσιάσει βελτίωση. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα μας προκαλέσει έκπληξη αν δούμε να κινείται σε καλύτερα επίπεδα την επόμενη χρονιά”.
Παράλληλα επισήμανε ότι η εταιρεία έχει την επιλογή να χρησιμοποιήσει τα μετρητά που εξασφάλισε από την αναχρηματοδότηση για μέρισμα, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει αποφασίσει αν θα προχωρήσει σε μία τέτοια κίνηση.
“Είναι πιθανό η διοίκηση να αλλάξει γνώμη κάποια στιγμή”, εξήγησε.
Δημήτρης Προκοπίου: Ισχυρή κίνηση της Centrofin στην αγορά ξηρού φορτίου
Νικόλας Μαρτίνος: Νέο brand για τα bulkers και τα containerships της Thenamaris
Πόλυς Χατζηιωάννου: «Decarbonization is the name of the game»
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρηματιστήριο Αθηνών: Θετικό το αφήγημα και για το 2025, σύμφωνα με τους αναλυτές
- Τέλη κυκλοφορίας: Μέχρι 31 Δεκεμβρίου η πληρωμή – Δεν θα δοθεί παράταση δηλώνουν από το υπουργείο Οικονομικών
- Όλγα Κεφαλογιάννη: Νέα χρονιά ρεκόρ το 2024 για τον ελληνικό τουρισμό – Τα έσοδα αναμένεται να ξεπεράσουν τα 20 δισ. ευρώ
- ΑΑΔΕ: Εσωτερική έρευνα για τον εμπλεκόμενο υπάλληλο σε κύκλωμα λαθρεμπορίας ποτών διέταξε ο Πιτσιλής