ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!
Η αγορά Nasdaq στην οποία διαπραγματεύονται οι μετοχές της εταιρείας, έδωσε επιπλέον παράταση στην εισηγμένη μέχρι τις 15 Απριλίου 2024 προκειμένου να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες ώστε η τιμή της μετοχής της να επανέλθει πάνω από το ένα δολάριο και να παραμείνει σε αυτά τα επίπεδα για τουλάχιστον 10 συνεχόμενες συνεδριάσεις.
Η εταιρεία έλαβε την πρώτη επιστολή στις 21 Απριλίου 2023, καθώς η μετοχή της διαπραγματεύονταν κάτω από το κατώτατο επιτρεπτό, από τους κανονισμούς του αμερικανικού χρηματιστηρίου, όριο του ενός δολαρίου, από τις 8 Μαρτίου 2023.
Η Castor Maritime σκοπεύει να συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις του χρηματιστηρίου και εξετάζει όλες τις διαθέσιμες επιλογές, συμπεριλαμβανομένου του reverse split των μετοχών της, διαδικασία για την οποία έχει ήδη λάβει έγκριση από τους μετόχους.
Η μετοχή της ναυτιλιακής έκλεισε χθες στα 0,4099 δολάρια σημειώνοντας άνοδο 1,41%.
Έχει καταγράψει υψηλό 52 εβδομάδων στα 1,75 δολάρια και χαμηλό στα 0,38 δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία του yahoo finance, ενώ η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας ανέρχεται στα 39,6 εκατ. δολάρια.
Η Castor Maritime, η εταιρεία που ίδρυσε ο κ. Παναγιωτίδης τον Σεπτέμβριο του 2017 με ένα μόλις πλοίο, εισήχθη στο αμερικανικό χρηματιστήριο το 2019 και σήμερα διαθέτει στόλο με 20 πλοία, bulker και containerships, συνολικής χωρητικότητας 1,6 εκατ. dwt.
Φέτος τον Μάρτιο έκανε πρεμιέρα στην αγορά του Nasdaq και η δεύτερη εταιρεία του πλοιοκτήτη, η Toro Corp.
Πρόκειται για την spin-off εταιρεία που ιδρύθηκε τον Νοέμβριο του 2022, με στόλο οκτώ τάνκερ που μεταφέρθηκαν σε αυτήν από την μητρική Castor Maritime.
Kατά την εισαγωγή της στο Nasdaq οι μέτοχοι έλαβαν για κάθε δέκα μετοχές της Castor που κατείχαν, μία μετοχή της Τoro.
Φέτος ο Πέτρος Παπαγιωτίδης έχει πραγματοποιήσει σημαντικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου του.
Από τον Απρίλιο έχει προχωρήσει σε μπαράζ πωλήσεων πλοίων, κυρίως τάνκερ, εκμεταλλευόμενος την εκτίναξη των τιμών στη second hand αγορά και αποκομίζοντας κέρδη άνω των 120 εκατ. δολαρίων.
Παράλληλα, έκανε άνοιγμα στην αγορά LPG με την εξαγορά τριών LPG carriers χωρητικότητας 5.000 cbm ιαπωνικής κατασκευής του 2015 και ενός ακόμη ίδιας χωρητικότητας, που ναυπηγήθηκε το 2020, τα οποία εντάχθηκαν στον στόλο της Toro.
Διαβάστε ακόμη:
Σημαντικές παρουσίες στην εκδήλωση για την έκδοση «Ελλήνων Έργα. Η Κοινωνική Προσφορά της Ναυτιλίας»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!