ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κέρδη 1 δισ. δολάρια στο 9μηνο για 8 εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες – Κωνσταντακόπουλος και Φράγκου «σέρνουν τον χορό»
Η Castor Maritime, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, υπέγραψε συμφωνία για την πώληση του κατασκευής 2010, του bulk carrier kamsarmax, Magic Nebula σε μια οντότητα που ανήκει σε ένα μέλος της οικογένειας του Πέτρου Παναγιωτίδη, του προέδρου, του διευθύνοντος συμβούλου και του CFO της εταιρείας.
Η εταιρεία έχει ήδη πουλήσει πλοία στα μέλη της οικογένειας του Παναγιωτίδη τους προηγούμενους μήνες. Αναλυτικότερα, η Castor Maritime πούλησε τα panamaxes Magic Nova και Magic Horizon που κατασκευάστηκαν το 2010 για 16,2 εκατομμύρια δολάρια και 15,8 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα.
Υπενθυμίζεται ότι αγόρασε τα πλοία για 13,86 εκατομμύρια δολάρια και 12,75 εκατομμύρια δολάρια το 2020.
Σύμφωνα με στοιχεία που είναι διαθέσιμα από το Equasis, το Magic Horizon και το Magic Nebula αποτελούν ήδη μέρος του στόλου των 20 bulkers της Pavimar, της αδελφής του, Ισμήνη Παναγιωτίδη.
Η Pavimar αγόρασε επίσης πρόσφατα το kamsarmax Magic Venus της Castor που κατασκευάστηκε το 2010. Μια άλλη συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών ήταν η απόκτηση από την Castor δύο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στα τέλη του 2022.
Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί στον νέο του ιδιοκτήτη κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2024.
Η εταιρεία αναμένει να καταγράψει καθαρό κέρδος περίπου 2,5 εκατομμυρίων δολαρίων από την πώληση του πλοίου κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2024, εξαιρουμένων τυχόν δαπανών που σχετίζονται με συναλλαγές.
Διαβάστε επίσης:
Η Oaktree, ο Δον Κορλεόνε και η συγχώνευση της Eagle Bulk με την Star Bulk του Πέτρου Παππά
Δόμνα Μιχαηλίδου: «Καινούργιες πολιτικές για προσέλκυση νέων στη ναυτιλία»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πάπας Φραγκίσκος: Έκκληση για διερεύνηση πιθανής γενοκτονίας στη Γάζα
- Σοκαριστικό τροχαίο στη Θεσσαλονίκη: Νεκρός ο Βασίλης Μαντζουράνης από τις «Δυτικές Συνοικίες» – Μετέφερε τα παιδιά του και τους φίλους τους στο σπίτι
- Πολυτεχνείο: Έκλεισαν οι πύλες – Ξεκινούν οι προσυγκεντρώσεις για την πορεία
- Χρήστος Σταϊκούρας για μετρό Θεσσαλονίκης: Δεν είναι δουλειά του Υπουργείου να εγκρίνει το σήμα ή όχι – H εταιρεία Ελληνικό Mετρό το αποφάσισε»